LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
misterj
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 okt 2009 21:10

Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door misterj »

Dit Deurwaaders kantoor heefd zijn zaken niet op orde hebben bij mij al ten onrechte loon beslag gelegt
(1 mijn belastingvrije voet is hoger dan mijn uitkering
2 heb deze rekening als betaald afgelopen febuari)
begon er mee dar wij 2 maanden bezig zijn geweest om het loonbeslag op de heffen.
ben nu al in schuldsanering daardoor zijn wij er achter gekomen dat ik betaald heb in feb ben ze de bewijzen gestuurt .
deze week iedere dag gebeld ze zeggen dat de afdeling boekhouding het druk heefd met ander woorden ze maken meer fouten.
heb nu 5 nov een afspraak bij het juridisch loket

dus mensen pas op het met madafile deurwaader

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door Guardian72 »

misterj,

behalve dan dat ik nooit wat telefonisch zou doen (ze kunnen van alles beloven, maar je hebt geen bewijs) zou ik eenmalig ze een aangetekend schrijven sturen.

Dit met kopie betalingsbewijs, en alle andere relevante papieren - en eisen dat men per direct het gebeuren rechtzet.
Zeker als je in febr. al betaald hebt, is het totaal onredelijk om "we hebben het druk" als excuus aan te geven.

Overleg eventueel met Juridisch loket voor een schadevergoeding, alsmede rentevergoeding voor alle onterecht geinde kosten.

Succes.

misterj
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 okt 2009 21:10

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door misterj »

ik heb ze afgelopen disdag een aangetekende brief gestuurt en vorige week de hele week gebeld ik wahct nu af tot donderdag dan ga ik naar het juridisch loket
wil zeker schadevergoeding gaat over een bedag van +- 250 euro

misterj
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 okt 2009 21:10

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door misterj »

vandaag naar het juridisch loket geweest die vrouw heefd hun weer gebeld meer niet ik moets nog maar 2 weken wachten dus heb ik maar weer zelf een brief getuurt



Heerlen, 09 november 2009

Betreft: betalingen verdwenen geld vordering cz8190792


Geachte heer/mevrouw,
Dit schrijven stuur ik u naar aanleiding van bovenstaande vordering. Volgens jullie administratie staat er nog een bedrag open. Hiervoor hebben jullie een loonbeslag gedaan.
Het gaat om een totale vordering van € 414,-. Nu blijkt echter dat ik aan jullie de volgende bedragen al heb overgeboekt:

Op 30-03-2009 een bedrag van € 63,69
Op 25-02-2009 een bedrag van € 140,41
Op 13-02-2009 een bedrag van € 229.26

Volgens u administratie is er maar € 63,69 ontvangen. Na telefonisch contact beweren jullie dat er alleen maar € 63,69 is ontvangen. Bij deze brief stuur ik u de weer bewijzen mee dat ik deze bedragen wel heb betaald.

Het is nu 9-11-2009 al 9 werkdagen na mijn aangetekende brief van 26-10-2009. na herhaaldelijk gebel van mij kant is het nog niet opgelost. Nu heeft op 9-11-2009 iemand van het juridisch loket naar u kantoor gebeld en en zou ik binnen 7 a 14 dagen bericht van juli krijgen nu vind ik dat u het wel erg bont maken het gaat hier wel om +-300 euro wat voor mij heel veel geld is en ik vind dat u moet uitgaan van de 26-10-2009 omdat ik toen al de bewijzen heb aangetekend heb opgestuurt

De bedragen die ik overgemaakt heb staan boven vermeld. Ik heb ondertussen al veel tijd en kosten aan u besteelt word er een beetje ziek van ik wil dan ook de gemaakte kosten terug ik vind een bedrag van 50 euro wel schappelijk ben nl. 3 keer met de bus naar het juridisch loket geweest 2 strippen heen en 2 terug .een aangetekende brief a 10,75 euro plus heel wat gebel naar u kantoor

Het geld kan overgemaakt worden naar ABN rekening *******

Ik eis dan ook dat u voor 19-11-2009 een bevredigend antwoord voor mij hebben.

kijken wat ze hier mee gaan doen zal wel niet veel zijn ander ga ik maar eesn naar een deurwaarder hahah ga weg deze week een klacht in dienen bij de kamer voor gerechtsdeurwaarders

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Vergeet de wettelijke rente over het ten onrechte vastgehouden bedrag niet!

misterj
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 okt 2009 21:10

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door misterj »

dat wist ik niet hoeveel is dat dan ??

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door glith »

Ik dacht op dit moment 10% :wink:

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door Pavlova »

4% op jaarbasis

valtino
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2010 11:37

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door valtino »

:twisted: :evil:
Laatst gewijzigd door valtino op 03 mei 2010 06:53, 1 keer totaal gewijzigd.

moi_01
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 jan 2010 14:36

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door moi_01 »

ik ben ook weken bezig geweest met deze deurwaarder om een onterechte beslaglegging ongedaan te laten maken.elke keer als ik opbelde moest ik afwachten want dat is de normale procedure bij hun. uiteindelijk toch nog geregeld
zodra je in de handen komt van deze deurwaarder dan zou ik echt aanraden om te kijken wat je aan hun aflost, hoe lang het nog duurt en alles bewaren en namen noteren

Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door Thundercracker »

Als je gewoon je rekeningen betaald heb je ook geen last van deurwaarders dus weet niet wat het probleem verder is..??

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Thundercracker schreef:Als je gewoon je rekeningen betaald heb je ook geen last van deurwaarders dus weet niet wat het probleem verder is..??
Nooit van spookfacturen, neprekeningen en malafide incasso`s gehoord?

Thundercracker
Berichten: 118
Lid geworden op: 26 mar 2010 23:13

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door Thundercracker »

Nooit van spookfacturen, neprekeningen en malafide incasso`s gehoord?


Jahoor deze moet je sowiso negeren en die spookbedrijven kunnen ook geen incasso inschakelen lijkt mij beetje vreemd.

En zo veel komt dat echt niet voor..

99% vd keren moet je gewoon optijd betalen heb je geen last van die gasten , en bij jou punten doe je gewoon aangifte en heb je ook geen last van ze eventueel zo moeilijk is het allemaal echt niet hoor.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door snepke »

Thundercracker schreef:Nooit van spookfacturen, neprekeningen en malafide incasso`s gehoord?




En zo veel komt dat echt niet voor..

99% vd keren moet je gewoon optijd betalen heb je geen last van die gasten , en bij jou punten doe je gewoon aangifte en heb je ook geen last van ze eventueel zo moeilijk is het allemaal echt niet hoor.
  • Dat denk jij,het komt nog veel voor

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ TC,
helaas.

Zoek eens op aquisitiefraude, of kijk bij 'mogelijke oplichters' alhier op het forum.
Daar zul je zien dat er genoeg bedrijfjes zijn die op onredelijke gronden incassoburo`s inschakelen - en soms zelfs tot aan de rechter toe doorgaan (of niet, Snepke) ondanks dat hun 'slachtoffer' kan aantonen volledig in zijn/haar recht te staan.

Natuurlijk moeten mensen rekeningen op tijd betalen - dat staat buiten enige discussie - maar dan alleen terechte rekeningen.

En niet zoals bijv. Publiforce doet, een abbo voor 1 jaar, ingegaan per december, en dan in maart nogmaals incasseren, alvast voor het volgende jaar.. en als je dat dan terughaalt gelijk dreigen met incasso, deurwaarder etc.

Dus, hoewel ik zou willen dat je gelijk had - is de werkelijkheid toch minder leuk.

misterj
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 okt 2009 21:10

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door misterj »

@ Thundercracker

ik hoop dat jij nooit werkloos word dan ik ben er 600 euro er op achteruitgegaan per maand

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door cliff »

Bezig met solliciteren toevallig??
misterj schreef:@ Thundercracker

ik hoop dat jij nooit werkloos word dan ik ben er 600 euro er op achteruitgegaan per maand

misterj
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 okt 2009 21:10

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door misterj »

ja zit nu al bij een reintegratie buro heb al heel wat gesoliciteerd maar af en toe krijg je netjes een brief of e mail dat je het niet geworden bent

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door cliff »

Zijn vervelend tijden dit alles wordt duurder en de regering beweerd nog steeds dat het wel mee valt.
Succes met de sollicitatie.

Gr
misterj schreef:ja zit nu al bij een reintegratie buro heb al heel wat gesoliciteerd maar af en toe krijg je netjes een brief of e mail dat je het niet geworden bent

misterj
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 okt 2009 21:10

Re: Flanderijn van eck Deurwaaders Rotterdam

Ongelezen bericht door misterj »

dank je wel ik ben 33 jaar de meeste banen zijn voor jongeren tot 27 en de laatste tijd zie ik ook veel voor mensen van 45+ ik val tussen wal en schip.
maar ja de zakkenvullers in den haag maken zich niet druk. die wouter bos krijg wel een jaar of 6 wachtgeld en sollicitatie plicht maar ja nu gaan wij een andere discussie krijgen
groet

Gesloten