menige maal heb ik de helpdesk gebeld, omdat we zonder internet zaten. We wonen in Alkmaar, en krijgen dan zo'n boer uit leeuwarden aan de telefoon. Toen ik nog met een telefoonkaart belde was die al leeg voordat ik iemand had gesproken. En als je dan hulp vraagt wordt je zomaar met een kluitje in het riet gestuurd.Wie heeft hier het zelfde over mee gemaakt???
Mijn telefoon is geblokkeerd voor 0900 nummers dus kan ik het helemaal schudden.
Zij zeggen alleen te kunnen helpen als ik € 0.10 per minuut betaald en dus het 0900 bel.
Kreuger heeft gelijk , welke mafkees gaat een 0900 nummer bellen met een prepaid telefoon, je betaalt dan niet alleen de kosten van 10 eurocent per minuut, maar daar komen ook de kosten van je mobiel bij, dus in dit verhaal zijn de mensen van de helpdesk niet de ezel, maar dat ben jezelf !!!!!!
welke mafkees belt uberhaupt een 0900-nummer(10 euro cent p/m) om de fouten van iemand anders op te lossen. Als iemand behoefte heeft aan antwoordnummers van UPC kan ik die wel effe plaatsen op dit forum.
de ervaring leert juist dat het meestal aan upc ligt. zoek de kranten artikelen er maar op na. vraag het maar aan de rechstwinkels of aan de consumentenbond of aan vrienden en familie!! ik neem jouw overigens wel serieus ook al ben ik het niet met je eens!!
de ervaring leert juist dat het meestal aan upc ligt. zoek de kranten artikelen er maar op na. vraag het maar aan de rechstwinkels of aan de consumentenbond of aan vrienden en familie!! ik neem jouw overigens wel serieus ook al ben ik het niet met je eens!!
Tja, dan kan je mailen tot je een ons weegt... kan ook wel, het duurt alleen wat langer... als je mailt dat je geen email meer kan verzenden vind ik je een knap persoon.