LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dr. Frank

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
angel1978
Berichten: 11257
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door angel1978 »

johanrapensteel schreef:@jtc: via internet is het gratis! Mijn god.. denk je nou echt dat al die mensen het boek kopen? Man denk toch na..
Bij wie denk je dat de inkomsten terechtkomen van de advertenties op de internetpagina ? Ben je werkelijk zo naief dat je denkt dat een arts dit doet uit goedheid ? Natuurlijk verdient hij hieraan ( en flink ook )..

Ja, er zullen veel mensen dit boek kopen..
Daarnaast laten veel mensen zich opjutten en verkrijgen advies van anderen die totaal geen medische achtergrond hebben..

johanrapensteel
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 mar 2010 15:26

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door johanrapensteel »

Angel: jij kwam net met het voedingscentrum aanzetten, dat wordt natuurlijk ook gesponsord door de hele voedingsmarkt.. so what's your point?

Verdien jij geen geld dan? En is dat per definitie slecht? Of betaal ik indirect je inkomsten?

http://www.voedingscentrum.nl/nl/voedin ... oelen.aspx

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door JtC »

Hm ja, gratis.. geen persoonlijke begeleiding.. heel slim bezig, als je je voeding op dergelijke drastische wijze aanpakt. Oh sorry, het is een levenswijze.
Ja idd, dr. Frank doet het gratis... ja natuurlijk. Hij is erg begaan met mensen met overgewicht en verricht daarom filantropisch werk. Ondertussen sluit hij goede deals met diverse producenten van eiwitshakes e.d....
Ik wees in mijn vorige berichten al op naiviteit he.. hoef het hier dus al niet eens meer uit te leggen, dacht ik zo.
Iedereen mag geld verdienen, veel zelfs als datgene wat je ervoor terug geeft het ook waard is. Als je straks weer terugkomt op je gewicht, klop dan nog eens aan bij dr. Frank? Hooguit dat ie je vraagt om voor consult langs te komen. Betaald, dan wel te verstaan he..

johanrapensteel
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 mar 2010 15:26

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door johanrapensteel »

Wat een aannames, waar zijn je bewijzen? Of kom je nog een keer aan met een "sportmedisch consulent"? Sonja Bakker was ook een consulent - gewichtsconsulent (opgeleid via de LOI). Nee dat is echt hetzelfde als gepromoveerd arts..

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door JtC »

Sonja Bakker boert ook niet slecht..
Ik hoef niks te bewijzen hoor, alle bewijslast moet komen van de gebruikers en dr Frank. En tot zo ver... tja. Overigens, iedere consulent, arts, wetenschapper kan je vertellen dat je zonder persoonlijke begeleiding een risico neemt en dus niet erg slim bezig bent. Dat hoeft niet eens bewezen te worden.
Laatst gewijzigd door JtC op 26 apr 2010 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.

johanrapensteel
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 mar 2010 15:26

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door johanrapensteel »

Nee, zo werkt het niet. Jij beweert iets, dus dan moet je ook met bewijzen komen.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door JtC »

Hey ho, jullie beweren iets, ik geef tegengas en bewijs maar eens dat mijn tegengas onzin is.

johanrapensteel
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 mar 2010 15:26

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door johanrapensteel »

Nogmaals, zo werkt het niet. Jij komt met aannames en niet met bewijzen. De bewijslast ligt altijd bij degene die iets beweert!

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door JtC »

Wie heeft het topic gestart en waar gaat het over dan? De eerste berichten zijn enkel positief en beweren dat het werkt. Nou laat maar komen dan.
Laatst gewijzigd door JtC op 26 apr 2010 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.

johanrapensteel
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 mar 2010 15:26

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door johanrapensteel »

Goedemorgen, de redactie?

johanrapensteel
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 mar 2010 15:26

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door johanrapensteel »

En ik reageerde op zuurpruimpjes zoals jezelf.. en terecht..

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door JtC »

Vraag me dan echt af wie er een zuurpruim is als je zo wanhopig en naief bent om je storten in een dergelijk dieet?

johanrapensteel
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 mar 2010 15:26

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door johanrapensteel »

Zie je, gelijk weer een negatieve insteek.. jij kan uit mijn teksten niet aflezen dat ik naïef en wanhopig ben, maar ik kan wel uit jouw teksten opmaken dat je een zuurpruim bent..

johanrapensteel
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 mar 2010 15:26

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door johanrapensteel »

Bovendien is zuur geen synoniem voor naïef en wanhopig..

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door JtC »

Als je dat graag wilt geloven, dan is dat wat mij betreft helemaal prima. Daarmee heb ik nog steeds geen persoonlijk belang bij het wel of niet volgen van een dergelijk dieet en maakt mij dat nog altijd objectiever dan jij.

johanrapensteel
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 mar 2010 15:26

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door johanrapensteel »

Ook weer een aanname zonder bewijs, ik heb alleen een eigenbelang en ik constateer objectief dat je een zuurpruimpje bent..

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door JtC »

Gaat het nu over het zijn-van-een-zuurpruim of gaat het hier over dat dieet. Als je zelf verder niks zinvols te melden hebt, kun je beter niks meer schrijven.

angel1978
Berichten: 11257
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door angel1978 »

johanrapensteel schreef:Angel: jij kwam net met het voedingscentrum aanzetten, dat wordt natuurlijk ook gesponsord door de hele voedingsmarkt.. so what's your point?
Waar kwam ik met het voedingscentrum dan ?
Verdien jij geen geld dan? En is dat per definitie slecht? Of betaal ik indirect je inkomsten?
Die kerel mag wat mij betreft geld verdienen als water..
Laat 'm dan echter ook gewoon het produkt verkopen als commercieel produkt en er geen medisch sausje overheen gooien.. Er is nog geen enkel gepubliceerd onderzoek geweest die zijn beweringen staaft..

angel1978
Berichten: 11257
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door angel1978 »

johanrapensteel schreef:Wat een aannames, waar zijn je bewijzen? Of kom je nog een keer aan met een "sportmedisch consulent"? Sonja Bakker was ook een consulent - gewichtsconsulent (opgeleid via de LOI). Nee dat is echt hetzelfde als gepromoveerd arts..
Wat en wie Sonja is, lijkt me niet relevant in het kader van de werking van dit dieet..
De bewijslast ligt altijd bij degene die iets beweert!
Nogmaals, zo werkt het niet. Jij komt met aannames en niet met bewijzen. De bewijslast ligt altijd bij degene die iets beweert!
Mee eens.. Het lijkt me dus dat deze dr. Frank wel eens met bewijzen mag komen !

johanrapensteel
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 mar 2010 15:26

Re: Dr. Frank

Ongelezen bericht door johanrapensteel »

jtc, dat advies aan mij kan je beter aan jezelf richten

Gesloten