LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Handigheid van Online

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
duimstok
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 feb 2009 15:45

Handigheid van Online

Ongelezen bericht door duimstok »

Twee keer dezelfde rekening afgeschreven en men geeft de schuld aan Mcafee een keer in het begin van de maand en een keer gisteren, na een belletje( 15 minuten in de wacht) a 15 ctpm kreeg ik de mededeling dat ik niet de enige was excuses en het geld wordt teruggestort, maar niet de 15 minuten bellen, goh hoeveel mensen zullen er bellen, of wel hoeveel geld gaan ze hier mee ophalen?

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Handigheid van Online

Ongelezen bericht door mich24 »

Dus? Ik begrijp dat er twee keer een factuur is afgeschreven? Dan storneer je de ene toch?? :roll:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Handigheid van Online

Ongelezen bericht door tennis »

duimstok schreef:Twee keer dezelfde rekening afgeschreven en men geeft de schuld aan Mcafee een keer in het begin van de maand en een keer gisteren, na een belletje( 15 minuten in de wacht) a 15 ctpm kreeg ik de mededeling dat ik niet de enige was excuses en het geld wordt teruggestort, maar niet de 15 minuten bellen, goh hoeveel mensen zullen er bellen, of wel hoeveel geld gaan ze hier mee ophalen?
Vraagje: Gaat het hier om een rekening van McAfee of Online ?

Tassadar
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 dec 2009 14:42

Re: Handigheid van Online

Ongelezen bericht door Tassadar »

Ik had van de week hetzelfde. De factuur van Online van april was opnieuw afgeschreven, maar op dezelfde dag ook weer gecorrigeerd. Is dat bij jou ook gebeurd?

duimstok
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 feb 2009 15:45

Re: Handigheid van Online

Ongelezen bericht door duimstok »

nee dit duurde twee dagen, het gaat om een factuur van online

Gesloten