| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] problemen met Telfort
problemen met Telfort
Ik weet me geen raad meer met mijn sim-only van Telfort. Ik denk: ik neem geen abonnement, lekker makkelijk en je houdt de belkosten zelf in de hand. Kreeg ik de volgende problemen: Ik kan niet mobiel opwaarderen via de bank. Ik probeer het al heel lang, maar krijg telkens een bericht dat het niet werkt en dat de service mobiel opwaarderen helaas niet werkt en of ik het later nog eens wil proberen. Ik heb al meerdere keren het formulier op internet ingevuld om mobiel opwaarderen te activeren. Steeds krijg ik een foutmelding op de pagina. Nu wil ik mms instellen, omdat ik geen mms kan sturen of ontvangen. Kijk ik op de website en daar staat dat ik 'ja' naar 1300 moet versturen. Als ik dat doe, krijg ik een sms dat het voor mij helaas niet mogelijk is om deze instellingen te gebruiken. Een email versturen heb ik ook al eens gedaan, maar daarop heb ik nooit een antwoord gekregen. En vaak kon ik hem niet eens versturen, omdat je 20x een antispamcode kunt invullen zonder dat er iets gebeurt: het formulier wordt niet verstuurd.
Dit is mijn laatste poging, dan geef ik het op en zoek een andere provider.Ik vind het ongehoord dat je Telfort niet eens kunt bereiken (of je moet naar hun peperdure nummer bellen). Het is mij verder op geen enkele pagina gelukt om mijn vraag naar hen te versturen. Wie kan mij helpen?
Re: problemen met Telfort
Als je de vragen op het klantenservice gedeelte van de website volgt, kom je als je klikt op "geen oplossing" op onderstaande pagina terecht.
https://www.telfort.nl/klantenservice/m ... /vraag.php
Hier kun je je probleem aan de Telfort klantenservice voorleggen. Tevens struint hier de Telfort webcare rond die waarschijnlijk snel zal reageren.
https://www.telfort.nl/klantenservice/m ... /vraag.php
Hier kun je je probleem aan de Telfort klantenservice voorleggen. Tevens struint hier de Telfort webcare rond die waarschijnlijk snel zal reageren.
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@luna9
Uit uw bericht maak ik op dat u een prepaid simkaart van Telfort heeft. Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is. In een PB kunt u uw naw-gegevens en 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne
Uit uw bericht maak ik op dat u een prepaid simkaart van Telfort heeft. Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is. In een PB kunt u uw naw-gegevens en 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.
Daphne
@Telfort webcare:
Ik wil graag geholpen worden maar ben voor het eerst op een forum. hoe stuur ik u een PB?
Ik wil graag geholpen worden maar ben voor het eerst op een forum. hoe stuur ik u een PB?
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@luna9
Zojuist heb ik een privebericht naar u verzonden. U kunt daarop reageren.
Daphne
Zojuist heb ik een privebericht naar u verzonden. U kunt daarop reageren.
Daphne