LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ardo met 5jr Garantie bij Its

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
middenkwaaii

Ardo met 5jr Garantie bij Its

Ongelezen bericht door middenkwaaii »

3 jaar geleden heb ik een Ardo Easy Wash E-212 aangeschaft voor 292,95. Dit was een erg goede wasmachine volgens de verkoper en ik heb er 5jr Ardo garantie bijgekocht van 49,95. Zo zouden wij in ieder geval 5 jaar zonder problemen kunnen wassen. Nu is het start-knopje defect en doet hij het niet meer. Ik bellen met de Its in Doetinchem...Ardo is failliet (het is wel overgenomen). Its wil me 60% van het aankoopbedag teruggeven als ik een nieuwe machine weer bij hun aanschaf. Dit is 175,77. Ik ging niet accoord omdat ik geen geld heb voor een nieuwe en ik er vanuit ga dat ik 5 jaar garantie erbij gekocht heb. Ook ga ik liever niet meer naar de Its voor mijn electronica. Omdat ik niet accoord ging zouden ze een andere oplossing zoeken. Dit is de Indesit 5145, normaal 275,- ik krijg hem dan voor 50 euro. Ik wil die wasmachine eigenlijk niet en al helemaal niet door 50 euro bij te betalen en alle moeite er weer bij. Heeft iemand hier ervaring mee of goede tips?

tennis

Re: Ardo met 5jr Garantie bij Its

Ongelezen bericht door tennis »

middenkwaaii schreef:3 jaar geleden heb ik een Ardo Easy Wash E-212 aangeschaft voor 292,95. Dit was een erg goede wasmachine volgens de verkoper en ik heb er 5jr Ardo garantie bijgekocht van 49,95. Zo zouden wij in ieder geval 5 jaar zonder problemen kunnen wassen. Nu is het start-knopje defect en doet hij het niet meer. Ik bellen met de Its in Doetinchem...Ardo is failliet (het is wel overgenomen). Its wil me 60% van het aankoopbedag teruggeven als ik een nieuwe machine weer bij hun aanschaf. Dit is 175,77. Ik ging niet accoord omdat ik geen geld heb voor een nieuwe en ik er vanuit ga dat ik 5 jaar garantie erbij gekocht heb. Ook ga ik liever niet meer naar de Its voor mijn electronica. Omdat ik niet accoord ging zouden ze een andere oplossing zoeken. Dit is de Indesit 5145, normaal 275,- ik krijg hem dan voor 50 euro. Ik wil die wasmachine eigenlijk niet en al helemaal niet door 50 euro bij te betalen en alle moeite er weer bij. Heeft iemand hier ervaring mee of goede tips?

Het is er natuurlijk vervelend, als een bedrijf failliet is.
Maar als ik de keuze had, dan betaalde ik de 50 euro, want je moet niet vergeten, dat je al 3 jaar gebruik hebt gemaakt van de (defecte) wasmachine.

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste
Dit is de Indesit 5145, normaal 275,- ik krijg hem dan voor 50 euro
Een wasautomaat voor 50 euro is een hele nette deal van IT's, die je eigenlijk gewoon zou moeten accepteren.

Je hebt dan 50/3 = voor 17 euro per jaar gewassen.

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

een indesit is een optie voor 50 euro kun je je geen buil vallen. Sluit er wel alle denkbare garantie verzekeringen op af want die zul je nodig hebben. Ardo is evenals de ariston indesit en al de andere dubieuze merken onderdeel van Merloni. maar waarom direct een nieuwe bedingen terwijl het startknopje gewoon kan zijn gaan hemelen,die is toch het meeste aan slijtage onderhevig.

middenkwaaii

Ik zal er morgen wel heengaan. Toch wel met tegenzin nog steeds omdat ik garantie heb bijgekocht voor 50 euro. Volgende keer doe ik dit niet meer aangezien je standaard al garantie krijgt en garantie dus geen echte garantie is. :?

Ouwe aap

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

onzin ! Je zou niets moeten betalen. Die € 50 was een mooie deal geweest als je geen extra garantie had gekocht.
Maar dat heb je wel gedaan en je hebt al helemaal niets te maken met het feit dat de fabrikant failliet is. Je hebt die extra garantie toch niet aan de fabrikant betaald ?
Misschien heb je de voorwaarden nog van hun garantie, ik zou die even doornemen dan. Op hun huidige website durven ze daar niets over te publiceren.

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste ,

Ik denk dat ouw aap wel eens gelijk kan hebben.

Als je een garantiepluscertificaat hebt gekocht dan heb je tot aan het einde van de periode recht op gratis vervanging van het apparaat. Er staat namelijk dit op de site van IT's
Optimale dekking* met de It’s GarantiePlus Certificaat:

•100% dekking van reparatiekosten bij fabrieksfouten, storingen en defecten
•Geen eigen risico, tot op de laatste dag van de garantieperiode
•Nieuw apparaat bij onherstelbare schade
•Geen voorrijkosten
•Soepele procedures voor een snelle afhandeling van de storing
* Lees de complete voorwaarden
Maar inderdaad de complete voorwaarden lezen of daar over een verbruiksvergoeding wordt gesproken

middenkwaaii

Ik heb geen voorwaarden gekregen. Alleen het kassabonnetje en een speciale dubbelgedrukte bon en daar staat dat ik geinformeerd ben over hun verlengde garantiesysteem. Deze zou genoeg moeten zijn. Erg jammer dat ze zo moeilijk doen aangezien ik er mijn koelkast en oven ook aangeschaft heb.

middenkwaaii

Ik heb een nieuwe aanbod van Its geaccepteerd. Namelijk:

Een betere wasmachine met 50,- bijlegging. Gratis bezorgd en de oude gratis opgehaald.

Ik ben hier tevreden over.

Kun je zien hoe makkelijk mensen opgelicht kunnen worden door de It's. Denk vooral aan senioren. Ze proberen geld te verdienen aan klachten van mensen. Idioot.

Gesloten