LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn GSM Winkel gedupeerde

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Eline078

Mijn GSM Winkel gedupeerde

Ongelezen bericht door Eline078 »

Begin januari na heel veel gezeik met deze mensen telefoon ontvangen. Nokia N97 a ruim 400 euro.

Na enkele weken al problemen. Begin februari contact opgenomen. Uiteindelijk 3 maart aangetekend verstuurd.

20 maart mailtje verstuurd hoe het ermee stond. Kreeg de melding dat het bij Nokia lag en dat het tussen de 2-6 weken kon duren.

9 april. weer mailtje gestuurd. Geen antwoord op ontvangen.
14 april weer mailtje gestuurd. Wederom geen antwoord.

16 april gebeld. Zou kunnen dat hij maandag zou worden geleverd.
27 april weer gebeld. Ik wordt lichtelijk geirriteerd door de makkelijke manier waarop ze met hun afspraken omspringen en meld toch echt dat ik een oplossing wil nu. Kreeg te horen dat ik hem dan zelf maar moest repareren dat enkele maanden wachten heel normaal was en dat ze me echt op geen mogelijke wijze tegemoet zouden komen. Men vond mij een zeur die na enkele weken al ging bellen en mailen om te vragen waar het toestel blijft. Ik moest maar een maand of 2 minimaal wachten en zou hij er dan nog niet zijn zouden ze eens gaan kijken. Ik heb uiteindelijk de afspraak kunnen maken dat ik binnen 2 dagen zou worden teruggebeld door de eigenaar. U begrijpt, dit is ook niet gebeurd.

Let wel deze mensen opereren onder de vlag van Q shops. Bij de verkoop van het toestel heb ik al een klacht in moeten dienen bij Qshops over deze mensen omdat toen ook al alles bij elkaar besodemieterd werd.

Ik ben ten einde raad. 400 euro armer, heb het toestel in totaal max 2 maanden in mijn bezit gehad waarvan maar een paar weken probleem-vrij. Ik wil van deze ramp af. Mijn vader ligt met ernstige klachten in het ziekenhuis en moet het nu doen met een simpel toestelletje wat ik toevallig nog had liggen die om de paar uur moet worden opgeladen. Ik ben dus vaak niet bereikbaar of val midden in gesprekken weg. Dit is 1 groot drama en heb er spijt dat ik ooit iets gekocht heb bij deze mensen.

Ik heb al mails gestuurd. Gebeld, afspraken proberen te maken. Niks werkt. Inmiddels dan wel een klacht ingediend bij Qshops maar ik heb daar weinig hoop in. Wat moet ik doen om deze oplichters te stoppen?

Sjors_B

Re: Mijn GSM Winkel gedupeerde

Ongelezen bericht door Sjors_B »

De winkel schriftelijk in gebreke stellen, en bv een termijn van twee weken geven om met een gerepareerd toestel of nieuw toestel te komen.

Pimpeloen

Ongelezen bericht door Pimpeloen »

Hallo Eline,

Sjors heeft officieel gelijk maar helaas haalt dat allemaal niks uit. Ook wij hebben bij deze oplichters besteld en betaald en nooit iets ontvangen. Veel mailtjes met loze beloftes maar verder helemaal niks.
Deze club is gewoon een stelletje oplichters en meer niet.
Voor alle andere wees gewaarschuwd! : :evil:

MHoogen

Ongelezen bericht door MHoogen »

Mijn GSM Winkel,

Afgelopen winter 2010 heb ik contact opgenomen met Mijn GSM Winkel, Mijn Nokia N97 bleef vastlopen en wilde niet aan gaan of bleef steeds opstarten. De gesproken medewerker van Mijn GSM Winkel vertelde tegen mij dat ik naar een 'nokia service point' moest gaan. Hier ben ik geweest, de service van de betreffende 'nokia service point' was super! Binnen 1 dag had ik hem terug. Jammer genoeg herhaald dit probleem heel vaak. Na 3a4 keer bij de 'nokia service point' geweest te zijn heb ik contact opgenomen met Mijn GSM Winkel. Na meerdere keren bellen en de voicmail te hebben ingesproken ben ik niet terug gebeld. Op zaterdag 10 September heb ik een medewerker gesproken van Mijn GSM Winkel. Bij de medewerker heb ik mijn problemen van mijn telefoon door gegeven. Hij vertelde dat na 3 keer reparatie de telefoon wordt vervangen, ik deelde mee dat mij telefoon al zo vaak bij het 'nokia service point' was geweest. Hij heeft dit genoteerd en zal ik terug gebeld worden door de juiste persoon die hier over gaat. Zelf had ik gevraagd of ik iemand kon spreken die hier over ging. Helaas was er niemand op de zaak, ook geen mobiel nummer hadden ze, die ik kon bellen.

Op 12-09-2011 kreeg ik een e-mail van Mijn GSM Winkel. Jammer genoeg geen antwoord op mijn vraag maar de algemene verzendingen procedure van een telefoon. Hier heb ik op geantwoord dat dit geen antwoord was op mijn vraag! Op 14-09 kreeg ik antwoord weer niet die op mijn vraag was begeleid.
Op 15-09 had ik weer antwoord op mijn e-mail, Hier bij kwamen ze dat ik mijn telefoon via hun had moeten aanbieden om van de vervanging te ontvangen. Hierbij heb ik aan gegeven dat ze in afgelopen winter hebben mee gedeeld dat ik mijn telefoon niet bij hun kon laten repareren maar bij 'nokia service point' moest wezen.
Hun kunnen geen oordeel geven over hun reparatie terwijl, ik van hun in 2010 nog naar toe moest.

Hierbij heb ik ook een tegemoet gekomen aangegeven. over de reparatie.
Vertelde dat ik minimaal 4 weken moest wachten, als mijn telefoon klaar zou zijn. Ik wilde hier wel in mee stemmen maar ik wilde wel een leentoestel ontvangen, dit is ook wat de consuwijzer verteld. Na dat zij een leen toestel hadden geregeld zouden ze met mij contact opnemen om een afspraak te maken. Op de afgesproken datum dat ik zou gebeld worden geen gehoor. Afgelopen zaterdag melden ze dat er opeens geen leentoestel kon worden geleverd.

Bij Mijn GSM Winkel vertellen en beloven ze veel. Maar als het er op toe komt, kunnen ze het niet of weten ze het niet!
Na ruim 1 maand heb ik nog steeds geen oplossing!! Terwijl ik vanaf afgelopen winter al met deze problemen loopt!

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

Gesloten