LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Nederlandse Staatsbank
-
Re: De Nederlandse Staatsbank
@CB , wow korte lont of moet je ongesteld worden ???? was een vraag in het algemeen en mischien iets wat slordig gequote
@manondoris
Nee hoor heeft niets met een kort lontje of met de maandelijkse periode te maken. Het is alleen een verzoek aan jou om wat nauwkeuriger te quoten, maar kennelijk is dat te veel gevraagd.
Nee hoor heeft niets met een kort lontje of met de maandelijkse periode te maken. Het is alleen een verzoek aan jou om wat nauwkeuriger te quoten, maar kennelijk is dat te veel gevraagd.
Laatst gewijzigd door CB op 30 mar 2012 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
oke m..r.nn..k.r ik vind het alltijd zooo zemelig dat mensen hier op schrijf en quote gedrag worden aangesproken !!! alsof het niet te lezen is ?? maar goed ik kan je niks beloven hoor want ik ben niet zo nauwkeurig !! en nu weet ik nog niet op welke partij er het beste gestemd kan worden ?CB schreef:@manondoris
Nee hoor heeft niets met een kort lontje te maken. Het is alleen een verzoek aan jou om wat nauwkeuriger te quoten.
Ik begrijp het, je maakt er liever een klerezooi van hier op het forum. Ook best. En wat dat stemmen betreft, troost je. Je zal de enige niet zijn vrees ik.manondoris schreef:oke m..r.nn..k.r ik vind het alltijd zooo zemelig dat mensen hier op schrijf en quote gedrag worden aangesproken !!! alsof het niet te lezen is ?? maar goed ik kan je niks beloven hoor want ik ben niet zo nauwkeurig !! en nu weet ik nog niet op welke partij er het beste gestemd kan worden ?
-
een klere zooi er zijn hier genoeg mensen die niet beter kunnen !! maar die toch hele goede adviezen geven aan de forum deelnemers . zolang het leesbaar is vind ik alles prima hoor en betekend niet per defenitie dat het hier een klerezooi word ! en waar moeten we op stemmen tja dat word nog heel moeilijk eerst maar eens kijken hoe alles zich ontwikkeldCB schreef:Ik begrijp het, je maakt er liever een klerezooi van hier op het forum. Ook best. En wat dat stemmen betreft, troost je. Je zal de enige niet zijn vrees ik.manondoris schreef:oke m..r.nn..k.r ik vind het alltijd zooo zemelig dat mensen hier op schrijf en quote gedrag worden aangesproken !!! alsof het niet te lezen is ?? maar goed ik kan je niks beloven hoor want ik ben niet zo nauwkeurig !! en nu weet ik nog niet op welke partij er het beste gestemd kan worden ?