Pagina 6 van 15

Re: BOL.com

Geplaatst: 13 jul 2006 08:58
door Dilbert29
Volgens mij wel, Bol is niet zo moeilijk met geld.

Ik heb wel eens een DVD besteld die goedkoper was geworden toen hij aan aankwam dan toen ik hem bestelde. Ik moest de lagere prijs betalen in plaats van de hogere, daar werd niet moeilijk over gedaan.

Re: BOL.com

Geplaatst: 20 jul 2006 14:02
door GoldenIndy
Ik heb 1 keer een DVD bij Bol.com besteld. Geen problemen mee gehad, het dingetje werd een paar dagen later al bezorgt. Het was ook helemaal niet duur.

Re: BOL.com

Geplaatst: 04 aug 2006 12:32
door afgestudeerd
Nou... ik had bol.com eigelijk al opgegeven na een ervaring op het HBO... boeken kwamen pas binnen nadat het vak waarvoor ik ze nodig had (ruim van te voren besteld) al maanden was afgelopen... Dus ik al gebeld, die boeken hoef ik niet meer... en toch sturen he! En dat mooi in de vakantieperiode toen ik dus... ja, op vakantie was. Boeken door de brievenbus gepleurd, zat ik ermee... (moet binnen 7 dagen retouren) mooi terug gestuurd die handel en gezegd dat ik niets meer met ze te maken wilde hebben. Kreeg ook iets van 6 keer leveringskosten berekend voor 1 bestelling.... toen dacht ik al, wat een pleureszooi daar...

Nu, jaren later, begin ik aan mn WO... dus ik dacht, ach laten we het nog een keertje proberen... Nou... spijt spijt spijt!!!

Krijg ik een boek... alsof ie vanuit Irak was geleverd. Gescheurde kaft, gekreukelde bladzijdes, vlekken op de zijkant en op een aantal bladzijdes... dus ik dacht, bel ff. Maarre... bellen... waar naar toe??? Kan je alleen mailen... Dus ik mailen, en ik wacht... en ik wacht... en ik krijg gewoon geen antwoord! Dus krijg ik een nieuw mailtje, uw bestelling (ze kunnen daar niets in 1 keer leveren... werd bij mij in 5 delen verzonden) is verzonden. Dus ik mailtje terug, "das mooi, maar krijg ik ook nog een antwoord op mijn klacht?" weer een mailtje terug, "we weten niet waar u het over heeft" dus ik weer mn hele verhaal doen... Ja mv, u moet een nieuw boek bestellen en dit boek terug sturen. Ja leuk hoor, maar ik heb dat boek nodig om te leren!!!! Want ik heb een examen en geen tijd voor al dat gedoe. Dus ik een mailtje weer terug "ik heb dat boek nodig, kan je geen reductie aan bieden?" En ik wacht weer... en ik wacht weer... Ik denk in de tussentijd, laat ik toch maar een nieuw boek bestellen, want ik heb hier geen goed gevoel over... Is het boek niet meer te bestellen! Nog een mailtje de deur uit, dat het boek niet meer te bestellen is, weer geen antwoord. Paar dagen later, weer een mailtje de deur uit of ik nog een keer antwoord krijg.. en ja hoor, ik moet gewoon een nieuw boek bestellen... Dus ik heb het nog een keer proberen uit te leggen... Het boek is niet meer te bestellen.. nog een keer een mailtje terug, ik moet het boek retouneren en nog een keer bestellen... dus ik nog een keer een mailtje "HET BOEK IS NIET MEER TE BESTELLEN!!!" nou, dat hadden ze blijkbaar wel begrepen... maar helaas konden ze me niet verder helpen en moest ik het boek maar retouneren.....

Ze mogen van mij weten waar ze dat boek kunnen stoppen....

Re: BOL.com

Geplaatst: 04 aug 2006 13:03
door Dennis--SP
Ik heb mijn schoolboeken en werkboeken er ook besteld en had ze allemaal tegelijkerdtijd op tijd :) Misschien een te late tip voor jou maar ze hebben ook een telefonische helpdesk en dan heb je meteen antwoord... en kunnen je ze ook doorschakelen naar de juiste afdeling ;)

Re: BOL.com

Geplaatst: 05 jan 2007 20:01
door hoefnagels
een boek kopen bij bol.com ging prima maar toen besloot ik begin december een mp3 speler voor sinterklaas te kopen kwam 1 dag te laat binnen maar goed feestdrukte dus dat kan.toen begonnen de probelem pas het product was vanaf het begin defect contact opgenomen met klantenservice en kosteloos terug gestuurd tot dan ok
nu na vele malen gebeld te hebben en reeds een aantal malen gemaild te hebben nog steeds geen nieuwe mp3 ontvangen niet op voorraad bij leverancier zegt men.hoe lang moet ik nog wachten de lol is er zo echt af.ik wil mijn geld terug.

Re: BOL.com

Geplaatst: 19 jan 2007 10:23
door kritisch consument
Ook hier ging het goed mis met de firma Bol.com. Die dommerds hadden niet door dat een pakketje vanaf 3 cm niet door een brievenbus kan. Dat ziet mijn zoon van 10 zelfs ! Zijn playstation2 game Jungle Party met 4 controllers is toch echt dikker als 3 cm, en werd doodleuk als brief gestuurd !

Dat zou dus inmiddels weer terug moeten zijn bij Bol.com, maar die beweren van niets te weten. Mijn pakketje is vooruitbetaald, binnen 3 weken (!!??) mag ik mijn geld terug krijgen. Bespottelijk ! Dat was voor het laatst dat ik iets bij Bol.com bestelde. Gelukkig lees ik hier dat ik niet de enige ben met een klacht, je zou toch haast aan jezelf gaan twijfelen door die huppeltutjes van de klantenservice van Bol.com....

Re: BOL.com

Geplaatst: 21 jan 2007 16:14
door hoefnagels
ja en als je dan eindelijk na zes weken je gelijk krijgt bij bol.com en ze je uiteindelijk een mail sturen dat ze het produkt niet meer kunnen leveren en je je geld terug krijgt nou die mail kwam 10 dagen geleden maar nog geen piek gezien echt waardeloos blijf maar elke dag mailen misschien worden ze het een keer zat ondertussen maar mp3 in de winkel gekocht werkt prima geen gezeik

Re: BOL.com

Geplaatst: 28 jan 2007 15:58
door R_Arnhem
Ik bestel vrij vaak bij Bol.com, over het algemeen ben ik wel tevreden. Met de Kerst had ik de dvdbox van MacGyver besteld, die heb ik pas een paar weken later kado gedaan en toen kwamen wij erachter dat de hoes aan de binnekant helemaal was beschadigd, er zaten barsten in, de dvd's waren nog wel intact. Ik heb geprobeerd ze te bellen, maar moest steeds zo lang wachten dat ik de moed op gaf. Bovendien las ik, als het terug stuur wegens de beschadiging, krijg ik eerst mijn geld terug en moet ik vervolegsn zelf de dvd opnieuw bestellen. Wat ook nog eens een langere levertijd had. Uiteindelijk heb ik de dvdbox maar in deze staat gehouden.
Een andere keer bestelde ik een dvd die binnen 3 werkdagen gelevert zou worden, er kwam niks, ik kijken bij de bestelstatus, was dit veranderd in 7 werkdagen, 2 weken later nog niks, stond er 10 werkdagen, uiteindelijk is de dvd circa 3 en een halve week na bestelling binnen gekomen, er zaten wat krasjes op de dvd maar de dvd leek het verder goed te doen, als de film is afgelopen stopt hij zomaar ineens midden in de aftiteling... klopt dus niet helemaal maar goed, Bol.com heeft maar geluk met klanten als mij want weer heb ik er niks van gezegd!
Zelf vinden ze dat ze goedkoop zijn maar daar ben ik het niet mee eens, over het algemeen zijn ze duurder dan andere winkels naar mijn mening!
Verder heb ik niets te klagen over mijn andere bestellingen, altijd snel en goed geleverd!

Re: BOL.com

Geplaatst: 08 feb 2007 16:12
door bodejosm43
Heb ook geen probleem met Bol.com. Ik bestel er regelmatig, en de spullen zijn altijd in orde.

Beter alternatief dan die CD/DVD-boekenclubs, waarbij je gebonden bent aan het bestellen van een artikel per 2 of 3 maanden. Bij Bol heb je de vrijheid: alleen bestellen wanneer jou dat uitkomt.

Re: BOL.com

Geplaatst: 02 mar 2007 07:56
door kritisch consument
Er zit tenminste één gouden randje aan mijn mislukte bestelling bij Bol. com; vlak voordat ik mocht gaan bellen waar mijn terugstorting van de bestelling die niet werd bezorgd bleef stond het geld weer op mijn rekening. Een schrale troost, maar een slechte ervaring met bol.com , daar bestel ik niet snel meer iets.

Re: BOL.com

Geplaatst: 02 mar 2007 11:49
door cygnum
Dat probleem is vrij makkelijk op te lossen door met een acceptgiro te betalen. Ik moet eerlijk zeggen, dat is eigenlijk, samen met de niet al te hoge verzendkosten, een van de weinige redenen waarom ik nog bij hun bestel: leveren ze niets, betaal ik niets. Simpel.

Re: BOL.com

Geplaatst: 02 mar 2007 16:56
door Moppentappers
Ik heb al best veel bij hun besteld, een externe harde schijf fingerprint reader logitech quickcam sphere en ik ben vanplan nog veel meer te bestellen
ben zeer tevreden over deze zaak

Re: BOL.com

Geplaatst: 03 mar 2007 19:26
door elynasedai
Ik bestel al een aantal jaren regelmatig iets bij Bol (vooral dvd's). Nooit problemen gehad, bijna altijd tijdige levering en Bol is één van de weinigen die nog met acceptgiro's werkt.

Ik ben ook weleens vergeten een acceptgiro te betalen, na 2 weken kreeg ik een nette email daarover, zonder extra kosten kon ik nog gewoon betalen.

Re: BOL.com

Geplaatst: 03 mar 2007 19:40
door elsh
sávonds om 20.00 een bestelling geplaatst, volgens de website 2-5 dagen levertijd, de volgende OCHTEND in huis! service!!!

Re: BOL.com

Geplaatst: 06 mar 2007 13:16
door Ghagens
zaterdag-avond een dvd besteld, kwam vanochtend binnen. Mijn ervaringen met bol tot nu toe zijn prima, al bestel ik er niet zo vaak iets. verzendkosten zijn relatief goedkoop, en de meeste artikellen zijn helemaal niet zo duur. Vooral buitenlandse boeken (uit amerika e.d.) lopen qua prijzen nog wel eens op, maar dan biedt amazon.com een geweldige uitkomst.

Re: BOL.com

Geplaatst: 07 mar 2007 16:17
door Nicole1971
Ik ben ook al een aantal jaren klant bij BOL.com en ook nog nooit problemen gehad.
Altijd netjes binnen 1 of 2 dagen in huis, betaling is één keer fout gegaan, ik was de acceptgiro kwijt geraakt, maar kon na de herinnering gewoon netjes de nota voldoen ;)
En ook de prijs valt reuze mee.
Ik woon ergens in Niemandsland en als ik eerst naar de stad moet rijden om daar de dvd of het boek te kopen, ben ik aan benzine meer kwijt dan aan de verzendkosten van Bol.com :D

Re: BOL.com

Geplaatst: 07 mar 2007 16:28
door Geoffrey
Wat ik wel fijn vind is dat je ook makkelijk kunt reserveren op bepaalde titels. Ik had bijvoorbeeld een paar weken geleden een computerspel gekocht, waarbij ik óók meteen een ander spel - dat nog uit moet komen - gereserveerd heb. Je betaalt dan maar één keer verzendkosten en het gereserveerde spel wordt gewoon netjes op de dag van lancering naar mij toegezonden. Kan het nog makkelijker? :)

Verder heb ik al heel veel besteld bij bol.com en bijna alleen maar positieve ervaringen. Eén keer een probleempje gehad met een cd die niet bij een boek was meegeleverd, maar voor de rest: dik tevreden.

Re: BOL.com

Geplaatst: 09 mar 2007 15:37
door Tonia van de lowcarbclub
Ik heb vaak besteld en nog nooit klachten gehad over bol.com

Tonia

Re: BOL.com

Geplaatst: 10 mar 2007 17:04
door g.j.
Waarschijnlijk moeten ze bij Bol.com zich alleen houden aan het boeken verkopen als ik alle reacties lees, hierover staan weinig negatieve berichten.

Maar als het over elektronische apparaten gaat daarvoor moet je toch echt bij een andere tent wezen.

Ik had een i-pod besteld, netjes binnen 1 dag bezorgt, maar het ding was al kapot bij levering, en dan begint de ellende.
De klantenservice belooft koeien met gouden hoorns, alles zou binnen 2 weken netjes geregeld zijn, ik ben nu 5 weken en diverse telefoontjes en mails verder maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik heb al gelezen op een andere site over een dergelijk soort gelijk probleem bij Bol.com, deze persoon heeft 4 maanden gewacht en nog steeds is het probleem niet opgelost, dus ik vrees dat mijn probleem voorlopig ook niet opgelost zal zijn.

DUS MENSEN, VERZINT EER JE BIJ DEZE TENT EEN ELEKTRONISCH APPARAAT BESTELT, IS ER IETS MEE, KOST HET EEN HOOP TIJD EN GELD HET GEREGELD TE KRIJGEN.

Re: BOL.com

Geplaatst: 14 mar 2007 11:23
door tojoboy
Heb regelmatig bij Bol.com besteld. O.a. het goedkoopste SD-geheugekaartje (1GB). Voordat je het weet ligt het al in je brievenbus. Perfect.