LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dierverzekering NHZ Enschede
Re: Dierverzekering NHZ Enschede
Boeren of geen Boeren, het gaat erom dat deze mensen in Enschede van de NHZ en Dierenpaspoort stoppen met hun praktijken.
Deze mensen hebben al genoeg de zakken gevuld met het leed van dieren en mensen.
Deze mensen hebben al genoeg de zakken gevuld met het leed van dieren en mensen.
wilde ook een verzekering afsluiten voor mijn pup
ben blij dat ik dit allemaal eerst gelezen heb
goed gedaan
open zelf een soort spaarrekeningetje, dan ben je beter uit
open zelf een soort spaarrekeningetje, dan ben je beter uit
ik zoek een goeie verzekering voor mijn 3 katten.
ik ben naar deze site verwezen. ben blij dat ik dit gelezen heb. ik doe er dus goed aan om het bij dier en zorg te doen?
ik ben naar deze site verwezen. ben blij dat ik dit gelezen heb. ik doe er dus goed aan om het bij dier en zorg te doen?
Ik hier inderdaad wel een verzekering bij gehad voor mijn hond, en is 1 keer tot uitbetaling gekomen en nooit geen klachten mee gehad.
Maar heb nu mijn hond niet meer verzekerd, je kunt beter je centje die je maandelijks betaald in een sok stoppen en heb je kosten heb je een spaarpotje en heb je geen kosten kun je wat leuk voor je hond of jezelf kopen.
Je beheert in inder geval je eigen geld.
Maar heb nu mijn hond niet meer verzekerd, je kunt beter je centje die je maandelijks betaald in een sok stoppen en heb je kosten heb je een spaarpotje en heb je geen kosten kun je wat leuk voor je hond of jezelf kopen.
Je beheert in inder geval je eigen geld.
Ik heb verzekering bij NZH gehad en was perfect heb ze gelukkig maar 1 keer nodig gehad maar was prima geregeld en hoef geen jaren lange premie te betalen, gewoon 1 standaard bedrag
Dan ben jij een van de weinige die wel uitbetaald heeft gekregen.
Deze mensen zijn al jaren bezig en wanneer het ze te heet onder de voeten wordt dan veranderen ze gewoon hun naam en gaan weer verder met het oplichten en profiteren van het leed van anderen.
Alle bedrijven die in Nederland maar iets met verzekeringen doen zijn aangesloten bij de Toezichtsraad van het Verzekeringswezen alleen
NHZ NIET!!!!
Dus als je problemen hebt met deze mensen (wat niet uitzonderlijk is)
dan kun je nergens aankloppen.
Dus niet in zee gaan met NHZ!!!!!!!!!
Maar dit advies wordt door iedereen al gegeven!!!!!
Deze mensen zijn al jaren bezig en wanneer het ze te heet onder de voeten wordt dan veranderen ze gewoon hun naam en gaan weer verder met het oplichten en profiteren van het leed van anderen.
Alle bedrijven die in Nederland maar iets met verzekeringen doen zijn aangesloten bij de Toezichtsraad van het Verzekeringswezen alleen
NHZ NIET!!!!
Dus als je problemen hebt met deze mensen (wat niet uitzonderlijk is)
dan kun je nergens aankloppen.
Dus niet in zee gaan met NHZ!!!!!!!!!
Maar dit advies wordt door iedereen al gegeven!!!!!
ik probeer mijn nog betalende verzekering van nhz op te zeggen ze zeggen nee dat kan niet doe nwe niet betalen doen ze ook niks je hebt er echt niks aan. heeft iemand suggesties hoe ik die moet opzeggen? want mij lukt het niet ik kan alleen afstand doen van mijn hondn eerder doen ze het niet ik werd uitgescholden door ze en ik werd niet eens normaal tewoord gestaan. en ze hingen zomaar op er werd gezegd ik zet je in de computer neer dat je wilt liegen ofzo pffff ****** sorry hoor
groet mirjam
groet mirjam
ff nog iets ik heb alles gelezen hier he maar ik moet wel zeggen dat nhz bij mij ook altijd declaraties naar ons terug toe stuurd. maar huid aan doeningen zijn echt niet verzekerd ik heb een hond dus die allerlei testen moest ondergaan omdat ze steeds kaler werd. ik ben zelfs naar adam geweest om dingen te laten testen in was daar ruim 330 euro kwijt bij mijn eigen dierearts was ik ook ruim 100 euro kwijt de uitslag kwam binnen en ze schijnt een allergische reactie te hebben op huisstf mijt enz enz en nog veel meer nu heb ik dus medicijnen gehad a ook nog eens 100 euro per flesje waar ze dus iedere 4 weken een injectie van moet hebben kost dus iedere 4 weken consult van 21.50 en dat doe ik dus al een half jaar. in het begin moest ze vaker een prik hebben omdat ze langzaam mopet beginnen te wennen aan de medicijnen. houd dus ik dat ik qua consult ook al ruim 200 euro kwijt ben samen dus bijna 700 euro al kwijt en dat gaat du op lopen want deze medicijnen moet ze de rest van aar leven krijgen dus iedere maand een prik en 2 keer in het jaar kosten die medicijnen mij 100 euro pffff krijg helemaal niks vergoed.. ik ga mijn hond op iemand anders zijn naam zetten om zo die verzekering op te zeggen en het maand bedrag sto pte zetten zodat hun geen geld meer van mij trekken. ik moet voor ander dieren van mij ook beheerskosten betalen die naaiers in enschede halen voor mijn katten 11 euro er afen voor mijn honden 15 euro terwijl ik dus nooit wat declareer. beetje vaag vind je niet? pff ik wil van ze af zeker nog voor de dieren waarvoor ik betaal.
groetjes mirjam
groetjes mirjam
Beste mirjam
Ik heb doorgegeven dat mijn hond overleden is.
als jij dat ook doet stopt misschien de betaling.
Het deed me veel verdriet om te doen alsof mijn trouwe 4-voeter er niet meer was, maar ik hoevde niet meer te betalen
Ik heb doorgegeven dat mijn hond overleden is.
als jij dat ook doet stopt misschien de betaling.
Het deed me veel verdriet om te doen alsof mijn trouwe 4-voeter er niet meer was, maar ik hoevde niet meer te betalen
dank je wel voor je hint.. dat heb ik al gedaan voor mijn kat en dat is niet leuk ik wou het ook doen met mijn hond maar ze zeggen nee doen we niet. ik heb ze een aangetekende brief gestuurd dat ik mijn hond heb weggedaan en voor iets wat je niet meer hebt hoef je niet te betalen.. en ik heb de rekening geblokkeerd zodat hun geen geld meer af kunnen halen. nou maar hopen dat er verder niks erg gebeurd
groetjes mirjam
groetjes mirjam
zeggen dat je hem hebt overgeplaatst is ook een goed plan ja
daar had ik nog niet aan gedacht
maar het is toch van de gekke dat je zoveel moeite moet doen om van ze af te komen
daar had ik nog niet aan gedacht
maar het is toch van de gekke dat je zoveel moeite moet doen om van ze af te komen
ja dat is zeker van de gekken.. ze hebben mijn eerste aangetekende brief zelfs geweigerd dus heb hem nog een keer gestuurd. kost me zo ook nog een hoop geld dat versturen ik merk het wel.. als ze weer weigeren belt mijn vriend op de rekening is geblokkeerd dus daar kunnen ze niks vanaf halen gelukkig maar
groetjes mirjam
groetjes mirjam
wij hebben net als vele anderen ook de domme stap genomen om bij NHZ onze 2 honden te verzekeren.Toen er problemen kwamen in de vorm van artrose, hartproblemen, kreupel lopen, keerden ze NIET uit. Ook niet eens de nota's van de manueel therapeute, foto's, geneesmiddelen, enz.enz.Wij hebben de boel inderdaad aan onze rechtbijstandsverzekering gegeven.Let's see. Volgens NHZ heeft de hond geen traumatische ervaring!!! WIJ ANDERS WEL.Boos hebben we de verzekeringen opgezegd, terwijl je toch 3 jaar verplicht bent te blijven.(staat in de polis)Maar.....dit was geen punt. Het werd ze te heet onder de voeten, dus verzekeringen werden gewoon geannuleerd.RaRaRa.Regels?Als ze het zelf niet meer weten, bestaan hun eigen regels niet.[/b]
het 3 jaar lid zijn is de nieuw regeling ik zit met een oude regeling ik heb kooppolissen van hun waar dus een jaar lang moet betalen een best wel walgelijk hoog bedrag en daarna nooit meer maar de dieren zijn verzekerd de rest van hun leven totdat eigenaar er afstand van doet in welke vorm dan ook ik heb dus nu echt een hekel aan nhz ze zijn dus erg slecht
hiep hooi het is me gelukt die 2 verzekeringen op te zeggen hahahaha nare verzekeringsmaatschappij ben er nu vanaf van de 2 betalende verzekeringen die ik nog had lopen
klasse, dat je nu van ze af bent. nu de rest van nederland nog.
Ik kan jullie Dier en Zorg verzekeringen aanraden! Duidelijke voorwaarden, vlotte uitbetaling en verder geen gezeur.
ja dier en zorg heb ik ook voor 3 van mijn huisdieren
oja ik hoorde iets nieuws nhz vergoed nu ook al geen consulten meer dus eigenlijk niks meer