LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

ja, maar daarom moet je ook de baasjes hebben en niet onze bonte 4-voeters
hoe kunnen zij weten waar ze wel of niet mogen plassen&poepen

ik snap best dat dat moeilijk is omdat de katteneigenaren je waarschijnlijk in je gezicht uitlachen, ze houden hun kat echt niet binnen,
maar je moet je niet op de poezen afreageren hoor, daar kan ik niet tegen :(

jwk

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door jwk »

Laat iedere eigenaar van een huisdier hierin zijn eigen verantwoording nemen. Het is zo goedkoop om te zeggen, ja maar mijn ........... kan ik niet binnenhouden.Wat een flauwe smoes, zeg!!!!!!!!!
IK HEB GEEN HUISDIER EN IK WIL ZEKER NIET DE OVERLAST VAN HET HUISDIER VAN EEN ANDER!!!!
Waarom neemt men niet die verantwoording, die hierbij hoort??
Je kunt je tuin afschermen met een stuk electronica, zodat je kat niet bij je buren de boel onderpoept, regel zelf een oplossing voor het probleem , dat jij creeert en zadel niet een ander met jouw probleem op.
Sta in voor je daad, dat je een huisdier neemt, maar loop niet weg voor de verantwoording van je eigen beslissing. Niemand heeft je tenslotte hiertoe gedwongen!!!

Jolie

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Jolie »

Ik heb 2 katten, en toen wij verhuisden naar een huis met tuin, wilden wij ze wel de mogelijkheid bieden om buiten te zijn, maar dan zonder anderen overlast te bezorgen.

De oplossing bleek simpel. Er is bij de dierenspeciaalzaak een soort schrikdraad te koop dat je langs de boven kant van de tuinafscheiding kunt spannen. Het werkt uitstekend, onze katten zijn nog nooit ontsnapt. Een kat van de buren die aan de andere kant op de schutting was geklommen schrok zo van het (ongevaarlijke) stroomstootje dat ie nooit meer heeft geprobeerd om in onze tuin te komen.

Het mes snijd dus aan 2 kanten onze katten kunnen er niet uit en andere katten kunnen er niet in.

Dus ook een prima oplossing als u verlost wilt zijn van ongewenst katten bezoek.

Het schrikdraad is overigens ongevaarlijk en vrijwel onzichtbaar, maar wel prijzig.

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Gewoon Belasting Heffe

Kattekwaad

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Kattekwaad »

De oplossing voor diegenen die last hebben van katten, slakken, vogels, spinnen, mieren, vliegen e.d. in hun tuin is te verhuizen naar een flat, liefst 10 hoog of hoger, valt ca 85% van de overlast weg.
Probleem opgelost. :shock:

krabben

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door krabben »

zeg kattekwaad ben je nu zo dom? of heb je een hekel aan mensen ,
die ook overlast hebben van katten.
een hond mag bij iemand toch ook niet in de tuin schijten.

maar een kat mag dat wel ?


weet je wat jij moet doen KATTENBELASTING betalen!!!!!!!!!!!!!!

nog meer?

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door nog meer? »

ben ik volkomen met je eens krabben

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

een hond mag bij iemand toch ook niet in de tuin schijten.
Nee dat mag niet, maar ze doen het wel!

Al die hondenbezitters die quasi ongeinteresseerd de andere kant opkijken terwijl hun viervoeter zit te schijten.
Ze weten dat het daar niet mag, maar het lijkt net alsof hierin dan de verontschuldiging ligt: ïk heb niets gezien ik keek ergens anders naar"

Ja, op die manier heb ik een hekel aan zulke mensen, honden kunner d'r niks aan doen (katten trouwens ook niet).

Ga maar lekker door met "katten" op katten en vergeet vooral je hond niet.

Kattekwaad

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Kattekwaad »

P.S. bovenstaande bericht is natuurlijk van mij

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 22 Apr 2004 23:20 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
een hond mag bij iemand toch ook niet in de tuin schijten.

Nee dat mag niet, maar ze doen het wel!
En wat dacht je van die zogenaamde "dierenvrienden" die de voordeur openzetten en de hond alleen naar buiten sturen om z'n behoefte te doen.
Inderdaad de hond kan daar niets aan doen, het zijn de eigenaren die opgevoed moeten worden.

En wat dhr of mevr. kattenkwaad al zegt: de hondenlijnen lijken steeds langer te worden zodat de hond gerust een paar meter van het baasje vandaan kan poepen en het baasje met het grootste gemak een andere richting opkijkt.
Foei, foei en nog eens foei zogenaamde "dierenvrienden".

kattenkwaad

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door kattenkwaad »

nou mijn honden lijn is toch niet zo lang als die van een kat
en ik ga voor niemand op een flat wonen omdat ik niet wil hebben dat die katten bij mijn in de tuin ziten te schijten
en wil je mijn naam niet meer gebruiken gast
want dat stukje van 22-04 2004 om 23.20 is niet van mij
en nog maals betalen kattenbelasting!!!!!!!!!!!!!!!!!!

afz kattenkwaad

krabben

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door krabben »

wie is nu wie ?

ik ben krabben en ik wilde reageren op kattenkwaad
en wat die opvoeding betreft geef jij dan maar het voorbeeld
en laat je kat niet bij iemand anders in de tuin schijten
en begin dan bij je zelf.
om het voorbeeld te geven mensen met rust te laten en niet op een flat te wensen als ze last hebben van jou kat.
invoeren KATTENBELASTING
en een honden riem is korter als die van een loslopende kat

Kattekwaad

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Kattekwaad »

Geplaatst op 23 Apr 2004 16:01 door kattenkwaad


--------------------------------------------------------------------------------

nou mijn honden lijn is toch niet zo lang als die van een kat
en ik ga voor niemand op een flat wonen omdat ik niet wil hebben dat die katten bij mijn in de tuin ziten te schijten
en wil je mijn naam niet meer gebruiken gast
want dat stukje van 22-04 2004 om 23.20 is niet van mij
Volgens mij heb je met je neus te lang boven de kattenbak gehangen.
Ga je iemand anders verwijten dat je naam gebruikt wordt, terwijl IK de naam Kattekwaad heb gebruikt.

Dus voortaan niet mer onder de naam Kattekwaad (met of zonder n) posten.

poezenkwaas

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door poezenkwaas »

En deze naam ook niet meer gebruiken graag.

krabben

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door krabben »

zeg kattekwaad nou moet je eens goed lezen wat er staat mijn naam is KRABBEN
ik heb geen kat ik wil geen kat en ik hoef geen kat dus ik heb ook geen kattebak ,ja in de tuin van loslopende katten
is dat duidelijk!!
en nogmaals ik ga voor jou niet op een flat wonen omdat jij een voorstander ben om katten buiten los te laten lopen en een ander er mee op te zadelen

DUS MIJN NAAM IS KRABBEN

en jij schrijf maar tot je een ons weegt
jij zit de zaak te belaseren ik niet

en ik ben nog steeds voor katten belasting
en nu je hoekje in
dit is het laatste wat ik hier over zeg

jaja

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door jaja »

Ik heb dit gelezen
En ik vraag mij af waarom kattekwaad zelf niet met de kat op een flat gaat wonen
Of moet ik elke ochtend eerst mijn hond bij hun in de tuin laten schijten
Lijk mij geen goed idee
En wat ik verder wel wil is dat iedereen hun kat bij mijn uit de tuin houd
Dus ik ben ook voor katten belasting of is het poesen belasting?

jaja

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door jaja »

Oe het is kattenkwaad
afz jaja

krols

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door krols »

waarom moeten wij honden bezitters belasting betalen en katten bezitter niet
kan je mij daar een andwoord op geven kattenkwaad(K)

Kattekwaad

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Kattekwaad »

Dit is ook een goeie zeg.
Wordt ik vermanend toegesproken door Krabben dat ik goed moet lezen etc. en wat zie ik?
Geplaatst op 23 Apr 2004 19:00 door krabben


--------------------------------------------------------------------------------

zeg kattekwaad nou moet je eens goed lezen wat er staat mijn naam is KRABBEN
ik heb geen kat ik wil geen kat en ik hoef geen kat dus
Als Krabben nou eens goed leest dan had Krabben die reactie niet kunnen geven want in mijn bericht verwees ik naar iemand die zich van de naam KatteNkwaad (met een n) bediende.
Ik heb daarvoor het stukje middels "quote" gebruikt.

Maar ach, zo gaat dat vaak met dit soort discussies. Mensen lezen maar half en pikken alleen datgene er uit waar ze over kunnen doorzeuren.

Even wat anders.
Iemand ooit eens in kattenstront getrapt op de stoep of kinderen die kattenstront onder hun schoenen hadden?
Ooit eens een hoopje kattenstront vergeleken met een hoop hondenstront (als je kattenstront al kunt vinden)?
En een kat al eens z'n pootje tegen struiken, gevels, lantaarnpalen etc. zien oplichten?

Precies, daarom vind ik dat hondenbezitters hondenbelasting moeten betalen en kattenbezitters niet!

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Wat zit je nou te piepen krabben?????Ik betaal al jaren honden belasting.Daar zeg ik ook niets over maar voor de kat die ik al zestien jaar heb zal ik nooit belasting over betalen om dat hij in 16 jaar nog nooit bij de buren is geweest en altijd binnen is en ook altijdop de kattenbak zijn behoefte doet.Dus krabben zo denk ik er over.En hier is de hhonden belasting hoog.Dus doe me een lol en houw is op te zeuren over katten belasting .Ga maar een mensen belasting op leggen die het een en ander vernielen en ook nog plassen in tuinen.Maar daar hoor je niets over.RAAR HE IIIIIIIIIIIIIIIIIII
Moos

Gesloten