LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Heraansluiting is in gang gezet. Administratief heb ik het account gelukkig nog kunnen redden dus u behoudt de looptijd, prijs en alle andere voorwaarden. Alleen het signaal wordt nu opnieuw geleverd en daarna gekoppeld aan uw oorspronkelijke abonnement.

Als ik meer informatie over de opleverdatum heb hoort u dat hier.

Hugo

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

De oplevering vindt over 1 week plaats, 14 december.

Hugo

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door devious »

ah..heraansluiting

lol, blijkbaar heeft iemand voor een disco gezorgd bij Online.
@Telfort.. weet je HEEL zeker dat een heraansluiting geen nieuw jaarcontract betreft? Want de wet is daar vrij duideijk over, en aangezien de TS daar erg van houdt...

Bendg
Berichten: 80
Lid geworden op: 18 mei 2011 20:12

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Bendg »

devious schreef:@Telfort.. weet je HEEL zeker dat een heraansluiting geen nieuw jaarcontract betreft? Want de wet is daar vrij duideijk over, en aangezien de TS daar erg van houdt...
Jaarcontracten, waar haal je dat nu weer vandaan? Mijn contract bij telfort is/was per maand opzegbaar, toevallig.

Leuke mail van online ontvangen hierover, trouwens, krabbelen ineens heel hard terug nu ik dreig met een schadeclaim. :P

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Bendg schreef:Leuke mail van online ontvangen hierover, trouwens, krabbelen ineens heel hard terug nu ik dreig met een schadeclaim. :P
En jij zei dat schade / kosten claimen geen zin zou hebben :mrgreen:

Bendg
Berichten: 80
Lid geworden op: 18 mei 2011 20:12

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Bendg »

Telfort webcare schreef:Heraansluiting is in gang gezet. Administratief heb ik het account gelukkig nog kunnen redden dus u behoudt de looptijd, prijs en alle andere voorwaarden. Alleen het signaal wordt nu opnieuw geleverd en daarna gekoppeld aan uw oorspronkelijke abonnement.
Bedankt Hugo, je bent een held! (ondanks je eerdere vergissing.. ;-) )

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door devious »

@ TS

Je kùnt helemaal geen aanspraak maken op een schadeclaim. Maar van mij mag je het proberen, ik ben reuze benieuwd . Zelf werk je enorm tegen om het probleem opgelost te krijgen en schreeuw je moord en brand. Het had letterlijk en figuurlijk met 1 telefoontje opgelost kunnen worden. Maar goed, de rest van de wereld begrijpt jou niet en dat is alleen jou duidelijk.
Voor het indienen van een schadeclaim

http://www.degeschillencommissie.nl/home

en wel even vooruit betalen...
- En ja, na een heractivatie is het uiterst normaal dat je een nieuw jaarcontract moet uitdienen, ook weer heel vreemd dat Hugo ineens je vriend is.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Waren er voor het opnieuw aansluiten bij Telfort nog extra kosten in rekening gebracht?
Normaal gesproken betaal je altijd aansluitkosten daarvoor, dus ik ben erg benieuwd.

Bendg
Berichten: 80
Lid geworden op: 18 mei 2011 20:12

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Bendg »

devious schreef:Zelf werk je enorm tegen om het probleem opgelost te krijgen
Ik weet niet onder welke steen jij vandaan bent gekropen, maar mij is niets te verwijten in deze zaak. Ik heb meteen de enig juiste oplossing aangedragen, Online werkt(e) echter enorm tegen. Ze luisteren schijnbaar alleen maar naar andere providers, niet naar potentiele klanten.

En Hugo is helemaal niet 'nu ineens' mijn vriend geworden. Dat was hij bij (en voor) aanvang al, ik ben namelijk erg tevreden met telfort. Daar weten ze inderdaad nog wat service is. En nee, geen aansluitkosten, zoals Hugo al schreef;
Administratief heb ik het account gelukkig nog kunnen redden dus u behoudt de looptijd, prijs en alle andere voorwaarden.
Een schadeclaim richting online is in the making, en helemaal correct. Het opgedrongen abo is èn niet door mij aangevraagd, èn ik heb het bewijs dat online de meteen door mij aangedragen oplossing willens en wetens naast zich neer heeft gelegd. Online zit hardstikke in de fout. Iets wat ze trouwens nu ook erkennen.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Bendg schreef:Iets wat ze trouwens nu ook erkennen.
Och och, jij blij?! Ik zou het ook erkennen als ik erachter kwam wat voor eigenwijze kwal er in actie is gekomen.

Je kent het gezegde toch? De hardste schreeuwers krijgen vaak hun zin... ( om er maar vanaf te zijn! )

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Het signaal is opnieuw geleverd op hetzelfde aderpaar en er zijn geen aansluitkosten in rekening gebracht.

Hugo

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Ik meet helaas nog geen modem. Graag ontvang ik uw 06-nummer via PB zodat ik (kosteloos) een KPN monteur kan aansturen.

Hugo

Bendg
Berichten: 80
Lid geworden op: 18 mei 2011 20:12

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door Bendg »

Telfort webcare schreef:Ik meet helaas nog geen modem. Graag ontvang ik uw 06-nummer via PB zodat ik (kosteloos) een KPN monteur kan aansturen.
Ik ben connected, nogmaals dank!

carolus138
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2013 20:41

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door carolus138 »

Ook ik kan geen kontakt krijgen met die klantenservice van die..... online.nl
Ik probeer nette woorden te gebruiken....bij die ongevraagde ADSL...

Ik probeer dat internet-kontakt met een Dongel van KPN (duur in het gebruik)
Hun pagina klantenservice/kontakt loopt telkens vast op een.... cookie van T-mobile (.png/popup of zoiets)
Alles geprobeerd met instellingen cookiesen popup....alles op Accepteren gezet...maar er gebeurt niks!

Ten einde raad gebeld (hun tarief van 15 cent/min is al 50% meer dan verwacht!) dus inderdaad
mijnmobiel- beltegoed (18 euro)voorgoed weg-( leve KPN) en geen resultaat voor mij.
Krijg wel van hun berichten over aansluiten ADSL (ik heb niet eens een vaste telefoon op mijn
nieuwe adres!!!) maar daar is wel glasvezel dus waarom ADSL?Ik snap het niet!
Dus die Ongevraagd ADSL-klacht ja, dat klopt!

Kan iemand mij een werkend e-mail adres van de klantenservice geven?
Ik kreeg 4 e-mails allemaal met [email protected]...... en dat is wel vreemd/zorgwekkend!
NB; [email protected] werkt niet...want dat geeft iets van.... orange!
Stuur het e-mailadres aan [email protected] Dank voor aandacht

panant
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jan 2013 14:06

Re: Ongevraagde oplevering van ADSL-abo bij online.nl

Ongelezen bericht door panant »

Bendg schreef:Vandaag ontvang ik plotseling een mail van Online.nl dat zij op 7 december ADSL voor mij gaan opleveren, dat ik een modem krijg etc. terwijl ik van niets weet.

Ik heb al een internet-abo, bij telfort, waar ik zeer tevreden mee ben overigens (minder duur dan *alle* abo's van online, zag ik net).

Uiteraard gebruikt online een no-reply e-mail-adres, en geven ze op hun website enkel en alleen betaal-contact-telefoonnummers op. Nergens een web-form voor service, laat staan gewoon een support mail adres.

Kan iemand mij bestaande werkende interne bedrijfs-mail-adressen van online.nl toesturen? (Mag via PM op dit forum..) Ik weiger namelijk te gaan betalen voor het ongedaan maken van een nooit door mij aangevraagd ADSL-abonnement.

Sowieso nogal bedenkelijk dat ik zo'n mail van ze ontvang, terwijl ik niets heb ondertekend, en er ook geen sprake kan zijn van misbruik van mijn identiteit (althans niet anders/meer dan via naam en adres, of via een inschrijving bij een ander bedrijf of instantie waar de boel gekraakt is o.i.d.).
nee klopt online kun je alleen bellen wat je handen vol geld kost ze hebben een zeer slechte service heb er er varing mee

Gesloten