Ook ik ben erin getrapt. Wel niet met open ogen, want ik had van te voren wel degelijk op radar en shop-reviews gezocht naar ervaringen. Helaas kwam daar toen niets te voorschijn. Maar ik had nog maar net betaald toen (achteraf bekeken) de eerste klachten al begonnen binnen te komen.
Na een week een gerustellende email terug ontvangen dat er wat problemen waren en na 13 dagen telefonisch contact gezocht.
Had ik toen maar gelijk geannuleerd en de bank opdracht gegeven het bedrag te storneren, maar helaas, de belofte dat mijn tablet de volgende dag zou binnen komen geloofde ik.
Intussen ben ik behoorlijk boos en ga zaterdag een officiële aangifte doen van oplichting. Die afspraak staat en gaat ook zeker door. Want ik vind dat we allemaal zijn opgelicht.
Het product had (zelfs al zou het bedrijf te goeder trouw zijn) NOOIT als voorradig genoteerd mogen staan. Want volgens zeggen van 'Rowenco' blijkt nu dat er al vanaf september leverings-problemen waren. Ik bestelde mijn tablet op 28 oktober, uit naam van mijn familie die mij dit tablet cadeau deden voor mijn verjaardag.
Heel jammer dat de kids nu eigenlijk hun spaarcentjes kwijt zijn aan niets.
Dat is eigenlijk wat ik begrijp uit de reacties van Mensenzijnbeesten. Want ja, laten we eerlijk zijn, je mag toch helemaal niet klagen dat je geld betaald en er niets voor teurgkrijgt? Nee, de mensen van Rowenco (die dus ongeveer 2 maanden lang wel geld hebben ontvangen, maar niets hebben geleverd) die zijn pas zielig.
Want wat krijgen ze nu toch allemaal te horen??? Zijn hun klanten nu ineens niet tevreden????? Schandalig toch dat we hier met z'n allen een beetje lopen te klagen dat zij niet leveren!?
Volgens mij zou er niemand meer klagen als zij gewoon het geld (waarvan ze nu de advokaat van betalen) netjes teruggaven aan al die mensen die dachten een tablet te kopen en geen gebakken lucht.