LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MEM
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 nov 2011 10:22

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door MEM »

Mensenzijnbeesten schreef:Beste MEM ook wij kunnen die brief niet tevoorschijn toveren? Deze moet ook eerst bij ons worden afgeleverd!

Snapt u niet dat mensen ongeduldig worden en ook geen vertrouwen meer hebben in een goede afloop?
Wij moeten maar begrip tonen voor uw situatie maar in dit hele verhaal bent u de gedupeerden nog geen steek tegemoet gekomen!
Er is ook mij van alles beloofd, en telkens moest ik mijn zoon (adhd/pdd-nos) maar weer uitleggen waarom zijn tablet er nog niet is!
Dan zou er weer geleverd worden, dan was er weer dit.
Beloof mensen dan geen dingen!
We moeten wel METEEN betalen want ja...maar leveren ho maar.
Sorry maar mijn geduld is na 1 1/2 maand nu echt bijna op!

truisch
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2011 12:40

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door truisch »

Ook ik ben erin getrapt. Wel niet met open ogen, want ik had van te voren wel degelijk op radar en shop-reviews gezocht naar ervaringen. Helaas kwam daar toen niets te voorschijn. Maar ik had nog maar net betaald toen (achteraf bekeken) de eerste klachten al begonnen binnen te komen.
Na een week een gerustellende email terug ontvangen dat er wat problemen waren en na 13 dagen telefonisch contact gezocht. :oops: Had ik toen maar gelijk geannuleerd en de bank opdracht gegeven het bedrag te storneren, maar helaas, de belofte dat mijn tablet de volgende dag zou binnen komen geloofde ik.
:evil:
Intussen ben ik behoorlijk boos en ga zaterdag een officiële aangifte doen van oplichting. Die afspraak staat en gaat ook zeker door. Want ik vind dat we allemaal zijn opgelicht.

Het product had (zelfs al zou het bedrijf te goeder trouw zijn) NOOIT als voorradig genoteerd mogen staan. Want volgens zeggen van 'Rowenco' blijkt nu dat er al vanaf september leverings-problemen waren. Ik bestelde mijn tablet op 28 oktober, uit naam van mijn familie die mij dit tablet cadeau deden voor mijn verjaardag.
Heel jammer dat de kids nu eigenlijk hun spaarcentjes kwijt zijn aan niets. :cry: Dat is eigenlijk wat ik begrijp uit de reacties van Mensenzijnbeesten. Want ja, laten we eerlijk zijn, je mag toch helemaal niet klagen dat je geld betaald en er niets voor teurgkrijgt? Nee, de mensen van Rowenco (die dus ongeveer 2 maanden lang wel geld hebben ontvangen, maar niets hebben geleverd) die zijn pas zielig. :twisted: Want wat krijgen ze nu toch allemaal te horen??? Zijn hun klanten nu ineens niet tevreden????? Schandalig toch dat we hier met z'n allen een beetje lopen te klagen dat zij niet leveren!? :roll:

Volgens mij zou er niemand meer klagen als zij gewoon het geld (waarvan ze nu de advokaat van betalen) netjes teruggaven aan al die mensen die dachten een tablet te kopen en geen gebakken lucht. :(

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

Snapt u niet dat mensen ongeduldig worden en ook geen vertrouwen meer hebben in een goede afloop?
Wij moeten maar begrip tonen voor uw situatie maar in dit hele verhaal bent u de gedupeerden nog geen steek tegemoet gekomen!
Er is ook mij van alles beloofd, en telkens moest ik mijn zoon (adhd/pdd-nos) maar weer uitleggen waarom zijn tablet er nog niet is!
Dan zou er weer geleverd worden, dan was er weer dit.
Beloof mensen dan geen dingen!
We moeten wel METEEN betalen want ja...maar leveren ho maar.
Sorry maar mijn geduld is na 1 1/2 maand nu echt bijna op!
En waarmee zou deze u dan tegemoet moeten komen, met een bak leugens / onwaarheden.
Als het waar is; wat de shop eigenaar aangeeft dan weet deze net zoveel als iedereen hier en dat is helemaal niets. De rechter heeft het dan voor het zeggen en niemand anders!

Ik begrijp dat u bedroefd en boos bent, maar dat geld voor iedereen!

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

@ J@@n dank voor deze mooie verwoording.

Ik begrijp dat mensen sceptisch zijn, en denken dat dit hele douane verhaal verzonnen is.
Helaas is niets minder waar, en ik weet niet wat meer schrikwekkend is? Dat er oplichters op het internet actief zijn, of dat een gouvernementele instantie zomaar hardwerkende mensen de nek kunnen omdraaien.

Echter wil ik benadrukken dat wij hier open kaart spelen over de gang van zaken, en dat wij net zoals veel mensen nu ook wanhopig wachten op de brief van de rechter.

Moesten we echt oplichters zijn, waren we gewoon verdwenen en vroegen we het faillissement aan?
Echter blijven wij vechten, omdat wij weten dat we wel recht in onze schoenen staan.

Doch blijf ik overtuigd dat er wel een weg is om rechtvaardigheid te halen!
Hiervoor wil ik nog eens aandringen dat we eventueel allemaal de handen in elkaar moeten slaan en samen een uitweg zoeken. Ik snap wel dat de meeste lezers als klant enorm gefrustreerd zijn, en dat de meesten het niet willen aanvaarden dat wij als Rowenco zijnde ook het slachtoffer zijn geworden van een heleboel onjuistheden. Maar helaas is dit wel de realiteit.

Nogmaals benadrukken wij als het hele Rowenco-team dat we blijven doorgaan tot het laatste gevecht gestreden is, opgeven staat immers niet in het woordenboek.

Dit kan een voorbeeld worden voor veel andere bedrijfjes die in hetzelfde hoekje zijn geduwd door corrupte instanties.

Tevens blijf ik er ook van overtuigd dat zo'n dingen de reden zijn waarom er zoveel problemen zijn in Nederland. Mensen krijgen de kans niet zelf wat te ondernemen, mensen worden onrechtvaardig behandeld en in sommige gevallen verhinderen grotere bedrijven het succes van kleinere ondernemingen.
Is dit dan ook niet meteen de reden waarom zoveel Nederlandse gezinnen leven van een uitkering? Mensen met ondernemingszin worden gewoon brutaal afgeslacht.

Nog steeds zijn wij op zoek naar allerhande manieren om ons verhaal en onze ervaringen naar buiten te brengen via de media. Zoals iemand hier reeds eerder had aangehaald zou dit wel eens meer zinvol kunnen zijn dan een juridische strijd aan te gaan met instanties zoals de douane.

laptop-lover
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2011 13:45

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door laptop-lover »

ik begrijp uit de stukken van de advocaat (kort geding) dat het eigenlijk alleen om de tablets gaat. ik heb echter een 10 inch laptop besteld en betaald. waarom worden die niet vrijgegeven door de douane?

Khalid71
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2011 13:30

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Khalid71 »

Hallo allemaal,

Ook ik ben slachtoffer geworden van rowenco.

Op 6 oktober een tablet besteld voor mijn dochter waarvan zij ook haar spaarcentjes bij heeft ingelegd. Deze netjes betaald via ideal, zo gezegd zo gedaan, dacht mooi een tablet voor een leuke prijs, nota bene op voorraad, anders had ik hem niet eens besteld. Daarna begonnen de excuses binnen te komen kleine partij voorraad, levertijd vijf dagen, en daarna douane problemen.
Had toen al twijfels over rowenco, zeker nu ik weet dat ze al in september problemen hadden met uitleveren, Hoe kan je dan blijven adverteren met het opgeven dat het artikel voorradig is, dan lijkt mij zeer duidelijk met welk tactiek je als bedrijf bezig bent. Uiteindelijk heb ik op zaterdag 22-10-2011 mijn tablet binnen gekregen, wij blij tablet toch binnen. Alleen na 3 dagen tablet doet het wel, maar laad niet meer op. Heb op 25-10-2011 tablet weer terug gestuurd naar rowenco, daar zouden ze ernaar kijken. Heb netjes een week gewacht, en weer gemaild van hoe staat het met mijn tablet? krijg daarna op 11-11-2011 weer bericht dat ik een nieuwe toegestuurd zou krijgen in de loop van volgende week. Het is nu 24-11-2011 maar natuurlijk geen tablet meer ontvangen ook heb geen bericht meer van ze gekregen. Heb op 22-11-2011 nog een mail gestuurd waarin het opgelost wil hebben of een nieuwe tablet of mijn geld terug.
Ben bang dat niet gaat gebeuren als ik al die mails lees van de mede lotgenoten!!

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

laptop-lover schreef:ik begrijp uit de stukken van de advocaat (kort geding) dat het eigenlijk alleen om de tablets gaat. ik heb echter een 10 inch laptop besteld en betaald. waarom worden die niet vrijgegeven door de douane?
Dat is voor ons ook een raadsel! Er staan er meer dan 40 vast, en ook daar wil de douane geen woord over reppen of lossen. Ons vermoeden is dat die gewoon vastgehouden worden omdat ze in dezelfde zendingen kwamen met onze tablets? (Zelfde fabrikant)

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

Het zegt eigenlijk al meer dan genoeg, wanneer de douane ook producten vasthouden die niet onder de patent twist vallen.

Het kan misschien raadzaam zijn om hier een opsomming te doen welke producten en hoeveelheden nu in totaal door de douane worden vastgehouden!


Het lijkt er sterk op dat Apple (React) nu dat zij de rechtszaken tegen Samsung
verloren heeft, zij een andere doelgroep uitkiest!
Zie: http://webwereld.nl/nieuws/107696/recht ... n-ace.html
En vonnis:http://dl.dropbox.com/u/27963165/KG%201 ... amsung.pdf

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

J@@N schreef:Het zegt eigenlijk al meer dan genoeg, wanneer de douane ook producten vasthouden die niet onder de patent twist vallen.

Het kan misschien raadzaam zijn om hier een opsomming te doen welke producten en hoeveelheden nu in totaal door de douane worden vastgehouden!


Het lijkt er sterk op dat Apple (React) nu dat zij de rechtszaken tegen Samsung
verloren heeft, zij een andere doelgroep uitkiest!
Zie: http://webwereld.nl/nieuws/107696/recht ... n-ace.html
En vonnis:http://dl.dropbox.com/u/27963165/KG%201 ... amsung.pdf
Toch blijft ons vermoeden dat de douane zich wat wil verschuilen achter "react", omdat react zelf wel ettelijke keren heeft aangegeven dat ze onze goederen vrijgeven. Ze waren gedeeltelijk niet akkoord, maar vonden ons niet groot genoeg etc.

De douane speelt gewoon een spel, dat merkten we ook al aan de hoezen! Hoezen zonder opdruk, gewoon lederen beschermhoesjes staan gewoon vast. Zelfs de promotionele android poppetjes houden ze vast.

Ik ben er van overtuigd moest ik nu een kleurpotlood van mijn leverancier laten overkomen ze ook dat vasthouden.

Nog steeds geen brief, volgens de advocaat moeten we deze krijgen voor 17 uur.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

Chinese namaaktroep via DHL importeren en dan de Douane van corruptie beschuldigen als ze gewoon haar werk doet?

Met het vingertje wijzen naar andere marktspelers die kennelijk wèl hun huiswerk hadden gedaan voor vergelijkbare maar duidelijk niet identieke spullen en dan zielepietje spelen? Uitermate zwak.

Wel geld innen maar géén goederen leveren en dan claimen dat het geld voor de juridische actie tegen de Douane is bestemd terwijl de webwinkel aangaf dat de spullen gewoon in NL op voorraad waren? Zwak. Stort gewoon al die klanten hun geld terug en vecht uw oorlogje verder zelf uit.

Één aangifte laten maken voor een partij van gemengde inhoud en dan klagen dat als een déél van die inhoud wettelijk niet door de beugel kan, de hele zending wordt aangehouden? Zwak! U bent toch de opdrachtgever? Als u gewoon keurig meerdere aangiften had laten maken waren de laptopjes allang afgeleverd. Maar ja, méér aangiftes kosten méér geld en een beetje kennis van zaken die u als importeur geacht wordt te hebben.

Mensen, jullie zijn je geld kwijt maar ook dat is gedeeltelijk eigen schuld. Jullie willen het onderste uit de kan, een iPad voor Chinese namaakprijzen via een namaak importeur. Dan krijg je dit.

TANSTAAFL - There ain't no such thing as a free lunch

En meneer de importeur, u dekt uw geplande aftocht - het was allemaal de schuld van de Blokker, Mediamarkt en die corrupte Douane, waarschijnlijk zitten DHL, UPS en TNT ook in het complot alsmede de Dalai Lama.

De waarheid is dat u bent begonnen een loopje met de waarheid te nemen. U heeft uw aankopen voorgefinancierd door te doen alsof de spullen op voorraad waren en binnen een dag konden worden uitgeleverd terwijl u wist dat ze nog niet eens besteld waren. Dáár is het probleem begonnen, niet bij DHL, UPS of de Douane. U heeft uw klanten staalhard voorgelogen. Punt. Uit!

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

Newmikey, dit was Niet onze werkwijze.

Vervolgens zijn de tablets van MM en bart smit identiek aan de onze.

De inbreng van uw comment is? We handelen naar eer en geweten. Dus als u niets nuttig heeft te vertellen vraag ik u vriendelijk om uw mond te houden.

tabletfan
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 nov 2011 19:04

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door tabletfan »

Wat newmickey prima duidelijk maakt is dat hij niet gelooft dat de patenten het enige probleem zijn. Ik kan me in die mening vinden.

Ik geloof niet dat een overheidsorgaan als de douane zich bezig gaat houden met het dwarsbomen van kleine ondernemers, terwijl grote concerns de producten wel mogen verkopen.

Wat ik wél geloof is dat de grote concerns hun inkoop netjes via de importeur laten lopen, waarbij alle importheffingen worden afgedragen.

Kan Rowenco ook bevestigen dat ze alle vrachten via de officiële import hebben laten lopen? Of hebben ze misschien geprobeerd via grijze import de tablets naar Nederland te halen en zijn ze daarbij tegen de lamp gelopen?

Dat zou verklaren waarom de zendingen van Rowenco worden vastgehouden en waarom de douane op eigen initiatief procedeert.

Dat zou trouwens ook verklaren waarom die andere aanbieders 'zo duur' zijn, zoals Rowenco stelt. Is dat verschil te vinden in de afgedragen belasting?

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door J@@N »

@tabletfan,

Het gaat volgens mij niet om het geloven van.... en denken van .....

Immers is daar niemand mee geholpen, niet de gedupeerde klanten en niet de shop eigenaar.

Het gaat om feiten en er zijn volgens meer feiten die aantonen dat er iets bij de douane niet klopt.

Ook vind ik het nogal verdacht dat dit gebeurd een paar maanden nadat Apple de patent oorlog met Samsung volledig heeft verloren!

Daarbij is het zo dat wanneer de shop eigenaar echt slechte bedoelingen had gehad, deze geen producten had besteld. Maar de tegoeden op een rekening ver van hier gezet en was dan met de noorderzon vertrokken!

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

Wij hebben altijd netjes de BTW betaald!
Ook bepaalde invoerkosten etc zijn altijd betaald geweest bij het in ontvangst nemen van onze goederen.

Er werd niet geprutst met documenten en dergelijke, moest dit wel het geval zijn dan zou het toch ook wel vermeld zijn op onze documenten en besproken zijn bij het kortgeding?

Grijze kanalen? Dat had dan toch wel niet via DHL of UPS geweest vermoed ik.
Waar blijven mensen die verhalen toch halen?


Nog steeds hebben wij geen brief in ontvangst mogen nemen!
Morgen gaan wij daar zelf achteraan, zodat we heel spoedig een bodemprocedure kunnen starten.

Een persbericht is ook reeds geschreven, we moeten enkel nog manieren vinden om deze in de media te krijgen.

Ook Radar zelf werd benaderd, hopelijk kunnen zij ons helpen of ons de kans geven om ons verhaal te doen.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

Mensenzijnbeesten schreef:Wij hebben altijd netjes de BTW betaald!
Ook bepaalde invoerkosten etc zijn altijd betaald geweest bij het in ontvangst nemen van onze goederen.
Wat heeft dat er mee te maken? Het feit dat u onder rembours afrekent aan de deur laat in ieder geval zien dat u géén vaste overeenkomst heeft met de douane-agent die in dit geval ook de vervoerder is.
Er werd niet geprutst met documenten en dergelijke, moest dit wel het geval zijn dan zou het toch ook wel vermeld zijn op onze documenten en besproken zijn bij het kortgeding?
Mocht er nog een strafzaak aangespannen worden dan zouden gegevens daaruit zeker niet in een kort geding aangespannen door u zijn besproken.
Grijze kanalen? Dat had dan toch wel niet via DHL of UPS geweest vermoed ik.
Nogmaals, wat heeft de keuze van vervoerder met grijsimport te maken? U kunt grijze kanalen gebruiken ongeacht wie het vervoer en de inklaring uitvoert.
Een persbericht is ook reeds geschreven, we moeten enkel nog manieren vinden om deze in de media te krijgen.
Dit komt op mij vreemd over: u heeft al een persbericht geschreven terwijl u nog géén kennis heeft kunnen nemen van de brief? Laat me raden: wat er ook in de brief staat, dat persbericht gaat toch de deur uit.

U hebt uw zaakjes op amateuristische wijze aangepakt en daar wordt nu de rekening voor gepresenteerd. Volgende keer toch misschien een bindend advies aanvragen vóór u de zaken gaat bestellen. Voor wat betreft de indeling in het goederentarief kan dat bij de Douane zelf, over de toelaatbaarheid van de invoer en de mogelijkheid van rechtenconflicten had dat bij een goede adviseur gekund.

U doet géén van beiden, misschien uit kostenoverwegingen, wie weet, en zit nu met de gebakken peren. Maar u bent diegene geweest die iets verkocht heeft wat hij niet had, niemand anders. Dat is de omgekeerde wereld, tenzij u een grote speler bent met vaste kanalen en een gedegen gecontracteerde afhandeling bij een echte expediteur. Just-in-time JIT leveringen vergen het uiterste van een organisatie, géén amateuristisch gefrunnik.

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

@ newmikey rot gewoon op man...

Enige wat jij aan het doen bent is hier de wijsneus uithangen die alles beter weet.

Hierbij nodig ik u dan ook uit om alle documenten bij ons te komen inkijken...

Wat doet u eigenlijk van beroep? Of heeft u er gewoon een hobby van gemaakt uwzelf overal te gaan in moeien etc?

Ik ben het eigenlijk een beetje zat, we doen ons best om hier info te geven maar dan komen er kereltjes zoals jij wat olie op het vuur gieten? Of wat extra stoken?

Indien u geen zaken heeft met ons, verzoek ik u om u ook niet verder te moeien, enige waar u op uit bent is sensatie...

Tevens zie ik dat u dit wel in meerdere onderwerpen aan het doen bent? Tot ergernis van veel mensen hier?

Als ik dan even de tijdstippen van uw forumactiviteiten analyseer kom ik er al snel achter dat er geen vast patroon in zit. Volgens mij leeft u gewoon van een uitkering en bent u zowat gefrustreerd dat u het niet verder heeft kunnen schoppen? Vandaar dat u hier steeds uw frustraties komt uiten? Bij deze zal elke post van u volledig worden genegeerd. Graag verzoek ik u ergens anders wat vuurtjes te stoken, hier zal het niet helpen. Ik ben mensen zoals u helemaal spuugzat. U blijft insinueren dat ik hier het hele boeltje aan het oplichten ben. Het is zeker mijn doel niet u andere dingen te doen geloven. Want ik ben immers reeds helemaal overtuigd dat u helemaal niet voor rede vatbaar bent. Vergeet niet te gaan stempelen deze maand beste man, de werkende mensen zullen wel betalen voor uw nietsdoen.

tabletfan
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 nov 2011 19:04

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door tabletfan »

Zo zeg, wat een volwassen reactie.

Newmickey beweert niet dat u de boel aan het oplichten bent. Hij beweert dat u de boel amateuristisch heeft aangepakt. Dat is heel iets anders.

U verkoopt producten terwijl u ze nog niet in bezit heeft. Daarbij heeft u blijkbaar geen goede overeenkomsten met de douane, waardoor uw spullen worden tegen gehouden.

Grijze import heeft niet te maken met de leverancier waarvoor u kiest. Als ik via een willekeurig kanaal (telefoon / internet etc) in China, Japan, VS of ergens anders een bestelling plaats en ik verzuim douanerechten te betalen, dan heet dat 'grijze import'. Of dat dat nu door DHL, UPS of sinterklaas himself wordt geleverd.

Ik citeer rijksoverheid.nl:

Bij de invoer van goederen uit landen die geen deel uitmaken van de Europese Unie (EU), moet u meestal douanerechten betalen. Soms smokkelen bedrijven goederen de EU binnen, bijvoorbeeld (namaak)sigaretten of dure horloges. Ze betalen dan geen douanerechten. Illegale producten kunnen gevaarlijk zijn voor de gezondheid en inbreuk maken op het merkenrecht. De douane controleert hier daarom streng op.

U importeert uit een land buiten de EU. Daarom moet u douanerechten betalen. Als u dit verwart met rembours of BTW, dan mag ik concluderen dat u nog nooit douanerechten heeft betaalt. Bovenstaande verklaart ook waarom u inbreuk maakt op het merkenrecht. Dit heeft niets te maken met het apparaat zelf, maar met de manier van import. Daarom mogen andere bedrijven dezelfde apparaten wel verkopen.

Voordat u ook mij uitmaakt voor stoker of uitkeringstrekker. Ik heb geen baan in de import of export, maar ik ken mijn rechten en plichten. En waar ik het niet weet, raadpleeg ik een adviseur of laat ik me voorlichten op internet.

Het feit dat u op de man gaat spelen terwijl er vraagtekens worden gezet bij uw bedrijfsvoering zegt genoeg over uw professionaliteit. Uw argumenten worden ontkracht omdat u zich blijkbaar nooit verdiept heeft in het juridische aspect van uw werk. U spreekt over advocaten, maar blijkbaar heeft geen enkele advocaat u ooit van advies gediend. Mocht dat wel zo zijn, dan spreekt dat niet uit uw verhalen en uw gebrek aan inhoudelijke kennis.

U voert een bedrijf aan en dat bedrijf incasseert duizenden euro's van klanten die u vervolgens niet de tegenprestatie levert. U bent dus (hoe dan ook) degene die de schuld bij zichzelf moet zoeken, niet bij andere partijen.

wimijpelaar
Berichten: 35
Lid geworden op: 06 okt 2008 07:43

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door wimijpelaar »

[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
wat ik mij heel de tijd al afvraag wat de rol was van de Belgische man , die mij belde 3 minuten na mijn eerste mailtje over mijn order.
Waarom n belg en ik kreeg ook n slecht Engels sprekende mevrouw aan zijn telefoon . Wat was hun rol in deze en waarom wil hij niks meer met u te maken hebben.??/
Deze vraag heb ik eerder gesteld en die werd ontweken .
Laatst gewijzigd door Radar op 25 nov 2011 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Mensenzijnbeesten
Berichten: 46
Lid geworden op: 23 nov 2011 13:38

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Mensenzijnbeesten »

Beste

Ik ga geen informatie geven over medewerkers.
De vrouw die u had gesproken was vast de partner van 1 van onze medewerkers.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door newmikey »

Mensenzijnbeesten schreef:@ newmikey rot gewoon op man...
Nou, nee, dank u. U bent hier net zo goed te gast als ik. De huisbaas (TROS) maakt wel uit wie er op moet rotten en wie niet.
Hierbij nodig ik u dan ook uit om alle documenten bij ons te komen inkijken...
U heeft al het één en ander geplaatst hier, de aangifte zelf (waarschijnlijk meerdere aangiften) zouden nog wat meer duidelijkheid bieden maar aangezien daar een douanewaarde op staat kan ik begrijpen dat u die nu net niet plaatst.
Wat doet u eigenlijk van beroep? Of heeft u er gewoon een hobby van gemaakt uwzelf overal te gaan in moeien etc?
Op andere gebieden zou u héél best gelijk kunnen hebben maar hier ben ik uitstekend op mijn plek. Ik ben binnen een multinational verantwoordelijk voor import en export compliance van onze transacties over de hele wereld. Zowel vanuit het oogpunt van fiscale als niet-fiscale invoerbeperkingen en regelingen alsmede onderhandelingen met- en controle op- douaneagenten en vervoerders kan ik wel een toontje meeblazen.
Indien u geen zaken heeft met ons, verzoek ik u om u ook niet verder te moeien, enige waar u op uit bent is sensatie...
Als u privacy zoekt lijkt me dit niet de plaats daarvoor. Het staat iedereen vrij, ook mij, hier te reageren.
Tevens zie ik ....
De rest van uw ad hominem geraaskal zal ik maar niet serieus nemen, dat lijkt me teveel eer.

Het is wel een patroon bij u, niet? De Douane is corrupt, ik ben werkeloos en een nietsnut en u? U treft géén blaam, u bent volledig te goeder trouw.

Laat ik die versie nu ernstig in twijfel trekken. U bent op z'n aardigst een onprofessionele knutselaar die slim dacht te zijn en een voordeeltje zag op een vlak waar u nul en generlei ervaring had. Op z'n slechtst bent u gewoon een fraudeur die het geld van veel mensen hebt ingepikt en niet van plan bent het terug te geven.

Gesloten