LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 28 nov 2011 12:01
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
nou ik heb het zonet ook nog even geprobeert met battlefield bc2 op ps3 en was binnen 5 minuten al gekickt
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Op Tweakers.net maakt Ziggo kenbaar dat de problemen zijn opgelost.
Dit zou in de nacht van dinsdag op woensdag moeten zijn gebeurd.
In mijn geval is er vandaag nog niets verbeterd, dat kleine beetje hoop dat er nog was is nu ook wel weg.
Jammer dat er geen alternatief is voor een snelle verbinding maar als dit zo door gaat zal er niets anders op zitten dan voor een langzamere maar stabiele andere provider te kiezen.
Dit zou in de nacht van dinsdag op woensdag moeten zijn gebeurd.
In mijn geval is er vandaag nog niets verbeterd, dat kleine beetje hoop dat er nog was is nu ook wel weg.
Jammer dat er geen alternatief is voor een snelle verbinding maar als dit zo door gaat zal er niets anders op zitten dan voor een langzamere maar stabiele andere provider te kiezen.
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Had nog niet eens gezien dat het op tweakers staat. Heb verzoek ingediend om het te posten als nieuwsitem!
Linkje:
http://tweakers.net/nieuws/78459/ziggo- ... #r_5152116
Hmm toch raar/jammer dat ik de enige lijk te zijn die geen problemen meer heeft
Linkje:
http://tweakers.net/nieuws/78459/ziggo- ... #r_5152116
Hmm toch raar/jammer dat ik de enige lijk te zijn die geen problemen meer heeft
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Ik verlies nog steeds verbinding af en toe.
Dit viel mij ook op:
"Pas na ruim een week zoeken wist de kabelaar het probleem te isoleren tot de wijkversterkers die niet stabiel bleken."
We lopen tegen de maand aan, en na 'ruim een week' wisten ze wat het probleem was?
"Klanten uit Hoogezand-Sappemeer die door de haperende verbindingen compensatie willen, kunnen daartoe bij Ziggo een verzoek indienen."
Weet iemand waar?
Dit viel mij ook op:
"Pas na ruim een week zoeken wist de kabelaar het probleem te isoleren tot de wijkversterkers die niet stabiel bleken."
We lopen tegen de maand aan, en na 'ruim een week' wisten ze wat het probleem was?
"Klanten uit Hoogezand-Sappemeer die door de haperende verbindingen compensatie willen, kunnen daartoe bij Ziggo een verzoek indienen."
Weet iemand waar?
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
LOL, je moet het lef maar hebben. (het persbericht van Ziggo) Het is nog steeds een puinhoop in HS. Wegvallende telefonie, modem resets etc. Ziggo ga je schamen.
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Ik denk dat 'ruim een week' Ziggo tijd is. De storing is op hun site vanaf 21-11-2011 pas aan de gang volgens Ziggo. We zijn nu 30-11-2011, ruim een week later. Maar goed, grote bedrijven verschuilen zich altijd achter zulk soort uitspraken.WesHzand schreef:Ik verlies nog steeds verbinding af en toe.
Dit viel mij ook op:
"Pas na ruim een week zoeken wist de kabelaar het probleem te isoleren tot de wijkversterkers die niet stabiel bleken."
We lopen tegen de maand aan, en na 'ruim een week' wisten ze wat het probleem was?
"Klanten uit Hoogezand-Sappemeer die door de haperende verbindingen compensatie willen, kunnen daartoe bij Ziggo een verzoek indienen."
Weet iemand waar?
Je zou een klachten formulier in kunnen vullen om een vergoeding te vragen, dan heb je het ook zwart op wit. https://www.ziggo.nl/#help/contactformulier
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 28 nov 2011 12:01
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Ziggo stelt dat het een langdurige storing op zijn kabelnetwerk in Hoogezand-Sappemeer woensdag heeft weten te verhelpen
Gradus Vos, woordvoerder van Ziggo, laat aan Tweakers.net weten dat de problemen inmiddels verholpen zouden zijn.
nou bij mij is het nog steeds waardeloos telefoon heeft het vanmiddag aantal uur helemaal niet gewerkt, en internet is nog steeds zeer instabiel .
en hoezo een bericht op tweakers net en niet op hun eigen site? daar kon ik niks vinden?
en als ik mijn postcode intoets op de ziggo site bij storingen dan is het nog steeds lopend en zal langer duren dan 24 uur???????
en ik woon volgens mijn laatste bevindingen toch echt in hoogezand?hoe durven ze die onzin dan toch te beweren op tweakers.net? op hun eigen site vind je niks.
waardeloos ZIGGO
Gradus Vos, woordvoerder van Ziggo, laat aan Tweakers.net weten dat de problemen inmiddels verholpen zouden zijn.
nou bij mij is het nog steeds waardeloos telefoon heeft het vanmiddag aantal uur helemaal niet gewerkt, en internet is nog steeds zeer instabiel .
en hoezo een bericht op tweakers net en niet op hun eigen site? daar kon ik niks vinden?
en als ik mijn postcode intoets op de ziggo site bij storingen dan is het nog steeds lopend en zal langer duren dan 24 uur???????
en ik woon volgens mijn laatste bevindingen toch echt in hoogezand?hoe durven ze die onzin dan toch te beweren op tweakers.net? op hun eigen site vind je niks.
waardeloos ZIGGO
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Ziggo verkeerd geciteerd/begrepen door Tweakers ? Ik roep ook maar wat.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 28 nov 2011 12:01
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
ik heb geen idee maar 1 ding weet ik wel en dat is dat we het er maar mee moeten doen want ziggo heeft geen haast om dit op te lossen .
en wat kan je als gewone man doen behalve overstappen of die waardeloze helpdesk bellen?
en wat kan je als gewone man doen behalve overstappen of die waardeloze helpdesk bellen?
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Daar twijfel ik toch aan... ik werk zelf ook in de techniek (nee, niet bij Ziggo) en ik kan me niet voorstellen dat er een bedrijf is dat zit te wachten op ontevreden klanten en reparaties "rekt". Juist "af en toe" storingen kunnen ontzettend vervelend zijn om te vinden... misschien wel een rot stuk kabel ergens wat nu doordat het kouder wordt gaat liggen 'spoken'.want ziggo heeft geen haast om dit op te lossen .
Ben het wel met jullie eens dat communicatie beter zou kunnen.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 28 nov 2011 12:01
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
ik bel al vanaf 11november en word pas sinds vorige week serieus genomen en met mij vele anderen ,ziggo heeft in mij ogen niet veel haast dus om dit op te lossen ze liggen er echt niet wakker van als een paar klanten weggaan .
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Dat is een probleem wat bij veel helpdesken voorkomt. Helaas hebben niet alle eerstelijns helpdesk medewerkers het analytisch vermogen (en waarom dat zo is kunnen we ook nog aardig wat topics mee vullen) te zien dat dit veroorzaakt wordt door een "probleem" in de infrastructuur en proberen het af te doen als een incident, wordt het ticket gesloten zal dit nooit bij de 2e, 3e, 4e... lijn aankomen. Het is een hele kunst (en dat bedoel ik niet sarcastisch) om hier een trend in te zien en te herkennen dat er (in een bepaalde wijk) een probleem is wat doorgezet moet worden naar de specialisten. Dat zeg ik niet om Ziggo de hand boven het hoofd te houden maar omdat dit iets is waar ik ook regelmatig mee te maken heb.ik bel al vanaf 11november en word pas sinds vorige week serieus genomen
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Ik heb zojuist KPN aangevraagd. Het was even zoeken naar de telefoonlijn, maar na een deel van het laminaat eruit gehaald te hebben, kon ik door het luik een dikke PTT kabel naar boven halen. Helaas zijn we een maand verder voordat het gaat werken. Maar het vertrouwen in de verbinding van Ziggo is er niet meer, ookal zou het morgen opgelost zijn. Ik ga morgen telefonie en internet opzeggen.
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
niet te gamen vandaag
lag en lag en lag
nog niet goed de lijn
ing lookout ca eu
lag en lag en lag
nog niet goed de lijn
ing lookout ca eu
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
het is erger dan ooit , dus opgelost is het zeker niet.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 nov 2011 23:45
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Ook hier (9603HK) is het probleem nog niet opgelost. Hoe kun je als Ziggo in hemelsnaam beweren dat het probleem is opgelost???
Of bedoelen ze eigenlijk: 'We hebben de lastige klanten even zoet gehouden, zodat wij verder kunnen zoeken wat het probleem is, omdat onze netwerk prutsers ook geen idee hebben wat ze eigenlijk aan het doen zijn'.
Storing? Geen probleem, ook mijn vorige provider (KPN) had er wel eens last van, maar 11 (officiele) dagen?
Really, Ziggo?
Of bedoelen ze eigenlijk: 'We hebben de lastige klanten even zoet gehouden, zodat wij verder kunnen zoeken wat het probleem is, omdat onze netwerk prutsers ook geen idee hebben wat ze eigenlijk aan het doen zijn'.
Storing? Geen probleem, ook mijn vorige provider (KPN) had er wel eens last van, maar 11 (officiele) dagen?
Really, Ziggo?
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
het is veel meer dan 11 haha - dezelfde storing was zogenaamd eerder ookal verholpen volgens de SITE
maar dat was dus dikke onzin - dus het is al zeker dik 25 dagen
maar dat was dus dikke onzin - dus het is al zeker dik 25 dagen
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Nu lijkt de interactieve TV er mee op te houden. Onderhoud, of nieuwe storing?
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 nov 2011 23:45
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Daarom ook het woord 'officieel' er maar bij gezet... De doorlooptijd volgens Ziggo bedoel ik er dus mee.Kongor schreef:het is veel meer dan 11 haha - dezelfde storing was zogenaamd eerder ookal verholpen volgens de SITE
maar dat was dus dikke onzin - dus het is al zeker dik 25 dagen
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Nou, het leek "opgelost".
Gisteren geen problemen gehad, maar nu zijn de time-outs weer terug...
Gisteren geen problemen gehad, maar nu zijn de time-outs weer terug...