Pagina 6 van 10

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 30 nov 2011 20:04
door hellraiser
nou ik heb het zonet ook nog even geprobeert met battlefield bc2 op ps3 en was binnen 5 minuten al gekickt :x

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 30 nov 2011 20:16
door nore
Op Tweakers.net maakt Ziggo kenbaar dat de problemen zijn opgelost.
Dit zou in de nacht van dinsdag op woensdag moeten zijn gebeurd.

In mijn geval is er vandaag nog niets verbeterd, dat kleine beetje hoop dat er nog was is nu ook wel weg.

Jammer dat er geen alternatief is voor een snelle verbinding maar als dit zo door gaat zal er niets anders op zitten dan voor een langzamere maar stabiele andere provider te kiezen.

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 30 nov 2011 20:29
door agoNITE
Had nog niet eens gezien dat het op tweakers staat. Heb verzoek ingediend om het te posten als nieuwsitem! :D

Linkje:
http://tweakers.net/nieuws/78459/ziggo- ... #r_5152116

Hmm toch raar/jammer dat ik de enige lijk te zijn die geen problemen meer heeft :(

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 30 nov 2011 20:45
door WesHzand
Ik verlies nog steeds verbinding af en toe.

Dit viel mij ook op:
"Pas na ruim een week zoeken wist de kabelaar het probleem te isoleren tot de wijkversterkers die niet stabiel bleken."

We lopen tegen de maand aan, en na 'ruim een week' wisten ze wat het probleem was?

"Klanten uit Hoogezand-Sappemeer die door de haperende verbindingen compensatie willen, kunnen daartoe bij Ziggo een verzoek indienen."

Weet iemand waar?

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 30 nov 2011 20:47
door bobvp
LOL, je moet het lef maar hebben. (het persbericht van Ziggo) Het is nog steeds een puinhoop in HS. Wegvallende telefonie, modem resets etc. Ziggo ga je schamen.

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 30 nov 2011 20:56
door agoNITE
WesHzand schreef:Ik verlies nog steeds verbinding af en toe.

Dit viel mij ook op:
"Pas na ruim een week zoeken wist de kabelaar het probleem te isoleren tot de wijkversterkers die niet stabiel bleken."

We lopen tegen de maand aan, en na 'ruim een week' wisten ze wat het probleem was?

"Klanten uit Hoogezand-Sappemeer die door de haperende verbindingen compensatie willen, kunnen daartoe bij Ziggo een verzoek indienen."

Weet iemand waar?
Ik denk dat 'ruim een week' Ziggo tijd is. De storing is op hun site vanaf 21-11-2011 pas aan de gang volgens Ziggo. We zijn nu 30-11-2011, ruim een week later. Maar goed, grote bedrijven verschuilen zich altijd achter zulk soort uitspraken.

Je zou een klachten formulier in kunnen vullen om een vergoeding te vragen, dan heb je het ook zwart op wit. https://www.ziggo.nl/#help/contactformulier

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 30 nov 2011 22:30
door hellraiser
Ziggo stelt dat het een langdurige storing op zijn kabelnetwerk in Hoogezand-Sappemeer woensdag heeft weten te verhelpen
Gradus Vos, woordvoerder van Ziggo, laat aan Tweakers.net weten dat de problemen inmiddels verholpen zouden zijn.
nou bij mij is het nog steeds waardeloos telefoon heeft het vanmiddag aantal uur helemaal niet gewerkt, en internet is nog steeds zeer instabiel .
en hoezo een bericht op tweakers net en niet op hun eigen site? daar kon ik niks vinden?
en als ik mijn postcode intoets op de ziggo site bij storingen dan is het nog steeds lopend en zal langer duren dan 24 uur???????
en ik woon volgens mijn laatste bevindingen toch echt in hoogezand?hoe durven ze die onzin dan toch te beweren op tweakers.net? op hun eigen site vind je niks.
waardeloos ZIGGO :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 30 nov 2011 22:34
door bprosman
Ziggo verkeerd geciteerd/begrepen door Tweakers ? Ik roep ook maar wat.

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 30 nov 2011 22:39
door hellraiser
ik heb geen idee maar 1 ding weet ik wel en dat is dat we het er maar mee moeten doen want ziggo heeft geen haast om dit op te lossen .
en wat kan je als gewone man doen behalve overstappen of die waardeloze helpdesk bellen?

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 30 nov 2011 22:44
door bprosman
want ziggo heeft geen haast om dit op te lossen .
Daar twijfel ik toch aan... ik werk zelf ook in de techniek (nee, niet bij Ziggo) en ik kan me niet voorstellen dat er een bedrijf is dat zit te wachten op ontevreden klanten en reparaties "rekt". Juist "af en toe" storingen kunnen ontzettend vervelend zijn om te vinden... misschien wel een rot stuk kabel ergens wat nu doordat het kouder wordt gaat liggen 'spoken'.
Ben het wel met jullie eens dat communicatie beter zou kunnen.

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 30 nov 2011 22:50
door hellraiser
ik bel al vanaf 11november en word pas sinds vorige week serieus genomen en met mij vele anderen ,ziggo heeft in mij ogen niet veel haast dus om dit op te lossen ze liggen er echt niet wakker van als een paar klanten weggaan .

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 30 nov 2011 22:58
door bprosman
ik bel al vanaf 11november en word pas sinds vorige week serieus genomen
Dat is een probleem wat bij veel helpdesken voorkomt. Helaas hebben niet alle eerstelijns helpdesk medewerkers het analytisch vermogen (en waarom dat zo is kunnen we ook nog aardig wat topics mee vullen) te zien dat dit veroorzaakt wordt door een "probleem" in de infrastructuur en proberen het af te doen als een incident, wordt het ticket gesloten zal dit nooit bij de 2e, 3e, 4e... lijn aankomen. Het is een hele kunst (en dat bedoel ik niet sarcastisch) om hier een trend in te zien en te herkennen dat er (in een bepaalde wijk) een probleem is wat doorgezet moet worden naar de specialisten. Dat zeg ik niet om Ziggo de hand boven het hoofd te houden maar omdat dit iets is waar ik ook regelmatig mee te maken heb.

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 30 nov 2011 23:06
door WDP
Ik heb zojuist KPN aangevraagd. Het was even zoeken naar de telefoonlijn, maar na een deel van het laminaat eruit gehaald te hebben, kon ik door het luik een dikke PTT kabel naar boven halen. Helaas zijn we een maand verder voordat het gaat werken. Maar het vertrouwen in de verbinding van Ziggo is er niet meer, ookal zou het morgen opgelost zijn. Ik ga morgen telefonie en internet opzeggen.

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 30 nov 2011 23:52
door rietzoom
niet te gamen vandaag :evil:
lag en lag en lag
nog niet goed de lijn
ing lookout ca eu

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 01 dec 2011 00:08
door Kongor
het is erger dan ooit , dus opgelost is het zeker niet.

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 01 dec 2011 00:11
door RalphB1983
Ook hier (9603HK) is het probleem nog niet opgelost. Hoe kun je als Ziggo in hemelsnaam beweren dat het probleem is opgelost???

Of bedoelen ze eigenlijk: 'We hebben de lastige klanten even zoet gehouden, zodat wij verder kunnen zoeken wat het probleem is, omdat onze netwerk prutsers ook geen idee hebben wat ze eigenlijk aan het doen zijn'.

Storing? Geen probleem, ook mijn vorige provider (KPN) had er wel eens last van, maar 11 (officiele) dagen?

Really, Ziggo?

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 01 dec 2011 00:19
door Kongor
het is veel meer dan 11 haha - dezelfde storing was zogenaamd eerder ookal verholpen volgens de SITE

maar dat was dus dikke onzin - dus het is al zeker dik 25 dagen :)

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 01 dec 2011 07:18
door agoNITE
Nu lijkt de interactieve TV er mee op te houden. Onderhoud, of nieuwe storing?

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 01 dec 2011 11:02
door RalphB1983
Kongor schreef:het is veel meer dan 11 haha - dezelfde storing was zogenaamd eerder ookal verholpen volgens de SITE

maar dat was dus dikke onzin - dus het is al zeker dik 25 dagen :)
Daarom ook het woord 'officieel' er maar bij gezet... De doorlooptijd volgens Ziggo bedoel ik er dus mee.

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 01 dec 2011 11:43
door Grimbert
Nou, het leek "opgelost".
Gisteren geen problemen gehad, maar nu zijn de time-outs weer terug...