Dat is natuurlijk allemaal erg vervelend en niet goed te praten, maar je kan natuurlijk ook de eer aan jezelf houden en hetgeen doen wat je beloofd had, het vonnis scannen en hier op het forum plaatsen!!!!
Want eerst had je gezegt dat je het zou inscannen, toen ging je op vakantie( wat natuurlijk logisch is in vakantie tijd) en nu is de reden dat je het niet wil plaatsen,omdat je e-mail volt loopt of zoiets
Natuurlijk allemaal heel plausible redenen, maar je had alles kunnen voorkomen, door je wel aan je woord te houden. Maar helaas, je verhaal wordt er niet logischer dan wel geloofwaardiger door.
Scan het gewoon in, laat het zien, dan ben jij de lachende derden, en staan de andere voor gek, maar goed die keuze is aan jouw
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onterechte dagvaarding
Re: Onterechte dagvaarding
Van de berichten die weggehaald zijn weet je niet wat daarin gestaan heeft. Dat hoeven geen dreigementen te zijn geweest, dat kan best oeverloos gel*l van 1 of een paar zgn grapjurken zijn geweest.++antonh schreef:En dan zeker weer dreigementen en onzin via de mail krijgen als ik hier wat plaats.
Er zijn zelfs berichten weggehaald door Radar, niet door mij.
En aan dreigementen heb ik geen behoefte, dank je.
Vooral tijdens de vakantie periode liep de mail gewoon over.
Lees de reacties nog maar eens door van dat wat er nog over is.
Ik plaats hierover niets meer.
Maar goed, ik neem aan dat je 'gewoon' betaald? En misschien nog blijft doorbetalen, want tijdens de zaak werden er ook bestellingen gedaan?