LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING internetbankieren :-(
Re: ING internetbankieren :-(
En ben maar blij dat beveiligingssystemen niet 100% waterdicht zijn. Hoe meer een beveiligingssysteem (claimed) waterdicht te zijn hoe meer de bewijslast bij de klant komt te liggen waar dat nu nog vaak (skimmen) het voordeel van de twijfel krijgt.
Calculatortjes kunnen wel irritant zijn maar zijn nog wel de meest veilige vorm van beveiliging. En wat die batterij betreft, je kunt bij de Rabo meerdere van die dingen hebben, met wat tieners (met ook een Rabo rekening) liggen er hier wel 5..6 van die dingen in salontafel, jaszak, computertas van mn werk etc.
Bij Triodos ligt dat wat moeilijker omdat daar t calculator nummer gekoppeld zit aan je account.
Calculatortjes kunnen wel irritant zijn maar zijn nog wel de meest veilige vorm van beveiliging. En wat die batterij betreft, je kunt bij de Rabo meerdere van die dingen hebben, met wat tieners (met ook een Rabo rekening) liggen er hier wel 5..6 van die dingen in salontafel, jaszak, computertas van mn werk etc.
Bij Triodos ligt dat wat moeilijker omdat daar t calculator nummer gekoppeld zit aan je account.
Hier ga ik niet eens op reageren..ciske schreef:Waar maak je dat uit op? Ik dus niet.Dikke vinger kan de ING krijgen en als ze zo doorgaan, worden die andere 4.700.000 klanten het daar ook nog wel mee eens.
Remus1980 schreef:Hier ga ik niet eens op reageren..ciske schreef:Waar maak je dat uit op? Ik dus niet.Dikke vinger kan de ING krijgen en als ze zo doorgaan, worden die andere 4.700.000 klanten het daar ook nog wel mee eens.
Want?
-
Vandaag 28 oktober 2013 rond 10 uur is er ook weer een storing bij ING bankieren?
Indien ik op die button klik kom ik weer op dezelfde pagina uit.
Foutmelding
Er is een fout opgetreden. De gevraagde actie kan helaas (tijdelijk) niet uitgevoerd worden.
Door op onderstaande button te klikken, keert u terug naar de homepage.
Indien ik op die button klik kom ik weer op dezelfde pagina uit.
-
Storing bij mij duurde iets van een kwartier. Mogelijk dat u wel kon inloggen, en dit per klant verschilt?
ING meldt op Twitter dat er problemen zijn bij het inloggen.
Jantje7
Jantje7
Was 35 minuten geleden (10:08), Nog geen herstelmelding geweest. Ook ik kan gewoon inleggen.vogels schreef:Vreemd, ik kan gewoon inloggen.Jantje7 schreef:ING meldt op Twitter dat er problemen zijn bij het inloggen.
Jantje7
Janje7
-
- Contacteer:
Kreeg melding dat de site erg veel bezocht werd op dat moment, wellicht daarom dat je niet kon inloggen, duurde bij mij enkele minuten.
Wel vandaag ineens PAC code moeten invullen, moest ff opzoeken maar is blijkbaar extra beveiliging voor als je vanuit andere pc's inlogt met andere ip adressen.
Opzich goede zaak.
Wel vandaag ineens PAC code moeten invullen, moest ff opzoeken maar is blijkbaar extra beveiliging voor als je vanuit andere pc's inlogt met andere ip adressen.
Opzich goede zaak.