LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uw huis veilig.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Ex-beheerder

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Colportagewet is heel duidelijk, brief of briefkaart met verzendbewijs binnen acht dagen is voldoende voor ontbinding van de overeenkomst.

Artikel 24

1.Voor een overeenkomst, welke het onmiddellijk gevolg is van de werkzaamheid van een colporteur, is op straffe van nietigheid vereist, dat door of namens de bij de overeenkomst betrokken partijen in twee gelijkluidende exemplaren een akte wordt ondertekend, en dat onmiddellijk na de ondertekening door de partij, die door de colporteur tot het aangaan van de overeenkomst is bewogen, een exemplaar van die akte is ontvangen door ieder van beide partijen.

2.Door de bij de overeenkomst partij zijnde eigenaar of eigenaren van de onderneming, waarin, onderscheidenlijk voor rekening waarvan, de colporteur werkzaam is, wordt zorggedragen, dat:

a. in de akte, bedoeld in het eerste lid, de in artikel 25, eerste lid, bedoelde mogelijkheid om de overeenkomst te ontbinden wordt vermeld alsmede zijn of hun naam en zijn of hun adres, waarnaar de in artikel 25, eerste lid, bedoelde mededeling kan worden gezonden, een en ander op straffe van nietigheid van de overeenkomst;
b. de akte is opgemaakt met inachtneming van de overigens bij algemene maatregel van bestuur te stellen regelen betreffende de inhoud van dergelijke akten, alsmede betreffende de wijze, waarop deze moeten zijn opgemaakt.

Artikel 25

1. Een overeenkomst als in artikel 24, eerste lid, bedoeld is ontbonden, zodra de partij, die door de colporteur tot het deelnemen aan het goederenkrediet of het sluiten van de overeenkomst is bewogen, met inachtneming van het in het tweede lid bepaalde aan de wederpartij dan wel aan de betrokken leverancier of kredietgever heeft medegedeeld, dat hij ontbinding van de overeenkomst of van een tot het goederenkrediet behorende overeenkomst verlangt.

2. De in het eerste lid bedoelde mededeling dient uiterlijk te worden gedaan op de achtste dag, volgende op de dag dat de akte, bedoeld in artikel 24, eerste lid, door de partij, die door de colporteur tot het aangaan van de overeenkomst is bewogen, is ontvangen en aan de eisen, bedoeld in artikel 24, tweede lid, is voldaan.

3. Een brief of briefkaart, die blijkens een bewijs van terpostbezorging uiterlijk op de in het tweede lid bedoelde achtste dag aangetekend aan het in artikel 24, tweede lid, onder a, bedoelde adres is verzonden, wordt, behoudens tegenbewijs, geacht een mededeling te bevatten als in het eerste lid bedoeld. Zodanige brief of briefkaart wordt geacht de geadresseerde te hebben bereikt op het tijdstip, waarop die brief of briefkaart voor de eerste maal aan bedoeld adres ter uitreiking is aangeboden.
4. Artikel 23, vijfde lid, is in geval van ontbinding als bedoeld in het eerste lid van overeenkomstige toepassing. Deze ontbinding heeft terugwerkende kracht.

5. Nakoming van een uit de overeenkomst voortvloeiende verbintenis kan door ieder der partijen eerst worden gevorderd op de dag waarop de in het tweede lid bedoelde herroepingstermijn is verlopen.

Uw Huis Veilig

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Geachte Protheus,

excuus voor de late reactie, zoals u kunt zien reageren wij altijd direct op noemenswaardige vraagstukken, echter door vakantie is deze reactie tot op heden uitgebleven.

Zoals ik kan lezen vraagt u zich af waarom er bepaalde bedragen worden gerekend bij het annuleren na de wettelijke 8 dagen opzegtermijn. Aangezien wij direct bij de klant een installatiedatum plannen na deze termijn en te maken hebben met een landelijke dekking en dus een stuk logistiek, moeten wij rekening houden met bepaalde termijnen. De klant heeft ruimschoots de tijd om de overeenkomst te annuleren zonder opgaaf van redenen. Als de klant dit nalaat, maar na deze termijn alsnog wil annuleren hebben wij bepaalde processen in gang gezet, waaronder tijd gereserveerd in de agenda van onze installatiepartner, een systeem ingekocht en samengesteld op basis van de specifieke wensen van de klant en interne processen in gang gezet. Na 8 dagen is er een overeenkomst tot stand gekomen en is de klant gehouden om deze ook na te komen, dit betekent dat de looptijd van de overeenkomst tussentijds niet kan worden ontbonden. Wij zullen eerder genoemde processen dan ook in gang zetten na deze 8 dagen. Desondanks bieden wij klanten altijd een passende oplossing aan indien er een dringende reden is tot annuleren na de wettelijke termijn, dit dient dan wel aangegeven te worden en door ons beoordeeld. Is er geen dringende reden bieden wij de klant een afkoopvoorstel aan van 500 euro om de overeenkomst alsnog te ontbinden voorafgaand aan installatie.

Voor wat betreft de andere vraag die u stelt over de voorrijkosten indien u niet aanwezig bent op afgesproken montage afspraak het volgende; u kunt verhinderd zijn om wat voor reden dan ook, maar u dient dit wel tijdig aan te geven bij onze afdeling planning. Bij tijdige afmelding wordt er gewoon een nieuwe afspraak gepland en betaalt u niks extra. Doet u dit niet en staat de monteur voor gesloten deur zullen er inderdaad voorrijkosten berekend worden aangezien de monteur naar het adres is gereden en geen andere plaatsing meer kan uitvoeren in het gereserveerde tijdsblok.

Een kopie van de overeenkomst alsmede de algemene voorwaarden worden altijd overhandigd aan iedere klant, indien u dit wenst zijn deze tevens opvraagbaar en zullen wij u deze kosteloos toesturen. U kunt dit zowel telefonisch als per email kenbaar maken.

Uw vraagstukken hoop ik hiermee duidelijk te hebben beantwoord en indien u vragen heeft betrekking hebbende op uw persoonlijke situatie verzoek ik u buiten dit forum contact op te nemen om te kijken naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Uw Huis Veilig

Beste Leo,

deze verplichting is niet meer van toepassing. Deze voorwaarde is sinds 1 januari 2010 geschrapt. De 8 dagen zijn dus vanaf moment van ondertekenen.
Het is niet de bedoeling dat mensen onterecht een verkeerd beeld krijgen over de opzegtermijn.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Leo The Emperor

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.

dortje

Ongelezen bericht door dortje »

hoi allemaal ik snap jullie niet ik heb hem ook gekregen en mij heeft het echt heel erg geholpen ik was alleen thuis en hoorde iets dus pakte ik mijn afstands bediening en liep naar beneden en er stond een inbreker.
ik drukte op de knop en inderdaat G4S belde en ik gaf een verkeerde wacht word en ze hebben me geholpen ik ben hun dus heel DANKBAAR.
mvg dortje

capricho

Ongelezen bericht door capricho »

Omdat ik ooit een gereageerd heb op een berichtje hier, krijg ik dus telkens een melding wanneer er weer wat nieuws geschreven wordt .

Ook omdat ik zelf overweeg zo een alarmsysteem aan te schaffen verdiep ik mij er in. Ik heb echter de volgende vragen. De reden dat ik die hier plaats en niet direct naar Uw Huis Veilig stuur is dat ik denk dat meer mensen de zelfde vragen als ik hebben.

Klopt het dat UHV nu samenwerkt met G4S in plaats van met Securitas? Op hun site staat nu dan wel partner van G4S, maar de poppetjes op de foto's hebben nog steeds het Securitas logo.
Wordt G4S ook de meldkamer waar mijn toekomstig alarmsysteem op aangesloten wordt, of is het zo dat Uw Huis Veilig met twee of meerdere meldkamers werkt ?
Hoe komt het de FA, het installatiebedrijf van UHV nergens geregistreerd staat als een Borg gecertificeerd bedrijf?
Betekent dit dat het installatiebedrijf ook niet met Borg gecertificeerde installateurs werkt ?
Is het niet zo dat als een installatie niet aangesloten is door een Borg gecertificeerd bedrijf, de alarmcentrales niet eens de hulpdiensten mogen inschakelen?

De prijs is niet het voornaamste. Veiligheid is niet te betalen, en vijf jaar lang 35 euro zonder indexatie is een hele mooie prijs voor een alarminstallatie aangesloten op een gerenommeerde meldkamer.

Omdat ik lees dat Uw Huis Veilig reageert op de inzendingen, hoop ik dan ook via dit topic/forum een passend antwoord te krijgen.

Alvast bedankt.

Uw Huis Veilig

Beste Capricho,

Een goede zaak om eerst te verdiepen in alarmsystemen alvorens tot aanschaf over te gaan.
De vragen zijn simpel te beantwoorden en worden normaal in elk adviesgesprek duidelijk gemaakt, waardoor het onwaarschijnlijk is dat meer mensen deze vragen hebben. Desondanks zal ik uw vragen beantwoorden;

UwHuisVeilig heeft er inderdaad voor gekozen om primair met 's Werelds allergrootste beveiligingsorganisatie G4S te gaan werken. Dit omdat we altijd bezig zijn om het beste pakket van diensten samen te stellen voor onze klanten. Ook Securitas is nog steeds een relatie van UwHuisVeilig waar bijna 10.000 van onze klanten op zijn aangesloten, net als verschillende andere beveiligingsbedrijven en meldkamers ook relatie zijn van UwHuisVeilig.

UwHuisVeilig werkt met een eigen installatietak, te weten UwHuisVeilig Installatie, welke VEB erkend is. Dit betekent dat de montage erkend gedaan wordt en dat dit conform de strengste kwaliteitseisen wordt opgeleverd. Voor elke meldkamer, doormelding naar overheidsinstanties en verzekeraar is dit conform de eisen. U hoeft zich dus totaal geen zorgen te maken.

Onze prijs ligt onder de 35 euro zoals u stelt waarmee we de laagste prijs van Nederland hanteren zonder daar concessies in te doen. UwHuisVeilig blijft dus een uitstekende en vertrouwde keuze.

Ik ga ervan uit dat hiermee uw vragen beantwoord zijn en zie het contact met u graag tegemoet. We zullen de lezers blijven informeren of we ook u als tevreden klant hebben mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

taihood1

Ongelezen bericht door taihood1 »

hallo allemaal,

twee dagen geleden stond er een verkoper aan de deur voor een gratis alarminstallatie. nu ben ik een echte hollander dus gratis is wel aantrekkelijk. s, avonds zou hij weer komen om alles uit te leggen. na een bezoek en uitleg van drie uur liet ik mij overhalen om te ondertekenen vna een contract terwijl er toch een klein stemmetje riep NIET DOEN. maarja, ik had alleen die dag recht op een gratis beveiligingssysteem.
Gelukkig heb je internet en toen ik op deze site kwam heb ik meteen via email opgezegd en er is een aangetekende brief onderweg. bedankt tros radar.

taihood1

Leo The Emperor

.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

taihood1 schreef:hallo allemaal,

twee dagen geleden stond er een verkoper aan de deur voor een gratis alarminstallatie. nu ben ik een echte hollander dus gratis is wel aantrekkelijk. s, avonds zou hij weer komen om alles uit te leggen. na een bezoek en uitleg van drie uur liet ik mij overhalen om te ondertekenen vna een contract terwijl er toch een klein stemmetje riep NIET DOEN. maarja, ik had alleen die dag recht op een gratis beveiligingssysteem.
Gelukkig heb je internet en toen ik op deze site kwam heb ik meteen via email opgezegd en er is een aangetekende brief onderweg. bedankt tros radar.

taihood1
Super doet dit topic toch een hoop goeds en zit u niet vast aan
een ellendig lang/duur contract !

ComputerMannetje

Ongelezen bericht door ComputerMannetje »

Hallo Allemaal,

Ook wij zijn in het hele verhaal getrapt. De verkopers weten van wanten, zelfs ik als verkoper ben erin getrapt. Nu hebben wij 2 bedrijven aan huis en is er dus wel enige noodzaak.

Inmiddels ben ik 2 alarminstallaties, een afgebroken vakantie, enkele nachtelijke telefoontjes van de alarmcentrale (welke overigens niets te verwijten valt, deze doen goed werk) en bovendien enkele honderden euro's verder.

Nu zou je denken dat het allemaal wel functioneert en het bedrijf schappelijk is, in tegendeel!

Ik heb dit bedrijf, dat overigens een hele rare organisatiestructuur heeft, al meerdere malen benaderd i.v.m. wanprestatie. Hierop wordt je teruggebeld, als het contact afgelopen is zeker?

Na meerdere telefoontjes en achtergelaten berichtjes via de receptioniste zijn we nog geen steek verder. Maar ondertussen betaal ik wel iedere maand bijna € 40,- aan de meldkamer.

Als ik iedereen een advies mag geven, Uw huis veilig / FA Installatiegroep niet doen! Indien een verkoper aan de deur staat, meteen de deur dichtdoen! Niet te vertrouwen deze mensen.

Uw Huis Veilig

Beste computermannetje,

u geeft aan dat er wel een noodzaak is vanwege uw bedrijven? U weet dus dat u beter kunt/moet beveiligen.
Hieruit kan ik concluderen dat u weloverwogen een keuze heeft gemaakt voor het beveiligen van uw woning en/of bedrijven. In het adviesgesprek wordt alles helder en duidelijk uitgelegd, waarna het aan u als klant is om te overwegen of dit aanbod interessant genoeg is. U heeft in dit geval de keuze gemaakt om in te gaan op dit fantastische aanbod. Ik vind de stelling "erin getrapt" dus niet op z'n plaats, het is een weloverwogen besluit geweest.

Wellicht dat u zelfs offertes heeft opgevraagd voor het beveiligen van uw woning en/of bedrijf, waarna u met eigen ogen heeft gezien dat wij vele malen goedkoper zijn dan vergelijkbaar beveiligen bij andere beveiligingsbedrijven? Wij bieden namelijk veiligheid aan in een promotionele actie, waardoor veiligheid voor iedereen bereikbaar wordt.

Wij zijn zeer adequaat in het klantencontact, alle telefoontjes worden hier gelogd en het klantencontact wordt niet gedaan door de receptioniste, maar daar is een aparte klantenservice voor. Alle vraagstukken worden bij UwHuisVeilig dagelijks afgehandeld en zo nodig opgelost. Als u zichzelf kenbaar maakt zal ik direct nakijken of er inderdaad gebeld is en hoe dat is afgehandeld aan onze zijde. Ik zal de lezers van dit forum daarin ook informeren hoe het verhaal daadwerkelijk is gegaan. Nogmaals, alle telefoontjes worden direct opgelost en doorverbonden naar de juiste afdeling. Wij werken niet met terugbel verzoeken.

Mocht het zo zijn dat wij een fout hebben gemaakt of dat het systeem niet feilloos heeft gewerkt zullen we uiteraard geen kosten in rekening brengen voor de afgelopen periode en gaan we alles kosteloos en naar volle tevredenheid oplossen. Wij beschouwen onze klant als koning en zijn op dagbasis bezig om onze klanten optimaal te bedienen.

UwHuisVeilig is een gerenommeerde organisatie welke vele duizenden tevreden klanten heeft, welke door onze promotionele acties het echte gevoel van veiligheid ervaren zonder daar enorme investeringen voor te hebben hoeven doen. Als u ons de gelegenheid biedt gaan we ook u onder de tevreden klanten scharen, door alles naar wens op te lossen.

Ik wil u dan ook verzoeken om uzelf kenbaar te maken zodat wij helder kunnen onderbouwen hoe wij omgaan met een mogelijke storing en dit vraagstuk direct kunnen oplossen.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Leo The Emperor

.

Uw Huis Veilig

Beste Leo,

wij zijn ons goed bewust van de manier van werken en kennen onze protocollen.
Aangezien wij zelf de adviseurs opleiden en dagelijks begeleiden durf ik zeer zeker te stellen dat alles helder en duidelijk wordt uitgelegd bij elke klant. Zonder uitzondering!

Wij loggen alle inkomende en uitgaande telefoongesprekken en monitoren op dagbasis de afhandeling daarvan.
Ik zou dan ook graag met de betreffende klant in contact komen om eventuele miscommunicaties uit te sluiten. Mocht er wel sprake zijn van een incorrecte afhandeling zijn wij altijd bereid om dit naar tevredenheid van de klant op te lossen.

Het aanbod is fantastisch omdat wij meer veiligheid bieden dan een klant al had tegen prijzen en voorwaarden die vele malen voordeliger zijn dan via een willekeurig beveiligingsbedrijf. Uiteraard kunnen mensen appels met peren vergelijken en het als duur betitelen, maar bij een juiste vergelijking is deze uitkomst uitgesloten, het aanbod is zeer voordelig en voegt wel degelijk iets toe aan de veiligheid in huis.

Het blijft uiteraard een aanbod en het is aan de klant om hier wel of niet op in te gaan. Desalniettemin raad ik iedereen aan om te kiezen voor een optimaal beveiligde leefomgeving om het risico op vervelende gevolgen van een brand of inbraak te minimaliseren.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Leo The Emperor

.

Uw Huis Veilig

Uw Huis Veilig schreef:
wij zijn ons goed bewust van de manier van werken en kennen onze protocollen.
Aangezien wij zelf de adviseurs opleiden en dagelijks begeleiden durf ik zeer zeker te stellen dat alles helder en duidelijk wordt uitgelegd bij elke klant. Zonder uitzondering!

Al eerder is in dit topic bekend geworden dat uw verkopers een cursus van 3 dagen krijgen en dan de straat op worden geschopt om te gaan colporteren als "beveiligingsexpert" in de buurten met veel ouderen.
Enfin, nog afgezien van dit feit is uw redenering krom. Omdat iedere verkoper het verkoopgesprek dient te kennen, worden er daardoor volgens u nooit fouten gemaakt. Dit doortrekkende zou de politie nooit een bekeuring voor een snelheidsovertreding, verkeerd parkeren, o.i.d. hoeven uit te delen. Iedereen heeft immers zijn rijbewijs gehaald en kent het verkeersprotokol. Wel een beetje naief, toch.

Beste Leo,

onze adviseurs krijgen doorlopend training en opleiding, dus uw stelling dat ze in 3 dagen worden opgeleid is verre van waar. Uiteraard kan nooit worden uitgesloten dat er fouten worden gemaakt of door miscommunicatie ontstaan, het is echter niet de fout die telt, maar hoe hiermee wordt omgegaan en hoe dit wordt opgelost. Tijdens het adviesgesprek wordt een informatieboekje achtergelaten bij de nieuwe klant, dit geeft helder weer wat de klant van onze dienstverlening mag verwachten. Wij bellen ook alle klanten na het adviesgesprek en voorafgaand aan het installatiemoment, zo kunnen mogelijke vraagstukken direct worden beantwoord.

Uw huis veilig schreef:
Wij loggen alle inkomende en uitgaande telefoongesprekken en monitoren op dagbasis de afhandeling daarvan.
Ik zou dan ook graag met de betreffende klant in contact komen om eventuele miscommunicaties uit te sluiten. Mocht er wel sprake zijn van een incorrecte afhandeling zijn wij altijd bereid om dit naar tevredenheid van de klant op te lossen.

Ok, prima er is dus toch een mogelijkheid dat uw verkoper iets verkeerd heeft gedaan.

Dit is nooit voor 100% uit te sluiten zoals reeds aangegeven, wel kunnen we zorgen dat we dit netjes en naar volle tevredenheid oplossen.

Uw huis veilig schreef:
Het aanbod is fantastisch omdat wij meer veiligheid bieden dan een klant al had tegen prijzen en voorwaarden die vele malen voordeliger zijn dan via een willekeurig beveiligingsbedrijf. Uiteraard kunnen mensen appels met peren vergelijken en het als duur betitelen, maar bij een juiste vergelijking is deze uitkomst uitgesloten, het aanbod is zeer voordelig en voegt wel degelijk iets toe aan de veiligheid in huis.

Dit is prietpraat.

Elke echte beveiligingsexpert kan u vertellen dat het soort beveiliging wat gewenst is, afhangt van de risico's die men wil verminderen. Zo heeft u bij een groot risico op vandalisme een andere beveiligng nodig , dan bij het beveiligen van een object met waardevolle spullen tegen professionele inbrekers.
Ook persoonsbeveiligng tegen lichamelijk falen ( harinfarct, tia etc) vergt een andere benadering dan een persoonsbeveiliging tegen jaloerse echtgenoten of concurrenten. De stelling dat uw (standaard) aanbod altijd fantastisch is, is dus aperte onzin. Of bedoeld u misschien te zeggen dat het aanbod altijd voor u fantastisch is, nu dat zou best eens kunnen.

Nu zegt u inderdaad wat nuttigs, het type beveiligingsmaatregelen hangt af van de wens van de klant. Juist daarom verzorgen wij altijd een beveiligingsadvies en zonodig een beveiligingsplan. Tevens hebben we ons standaard aanbod dusdanig samengesteld, dat de meeste van de risico's die u noemt al direct reduceert. De samenstelling van ons aanbod beveiligd namelijk niet alleen tegen inbraak, maar ook tegen brand, en in medische en paniek situaties kan er hulp geboden worden. Dus eigenlijk bevestigd u hiermee dat wij wel degelijk een fantastisch aanbod hebben voor onze klanten! Onze erkende monteurs waarborgen dat de adviseurs ook daadwerkelijk het juiste beveiligingsplan hebben opgemaakt, waardoor een klant optimaal beveiligd is.

Verder geeft computermannetje aan dat het systeem technisch niet voldoet en blijkbaar veel valse meldingen genereert. Volgens uw eerder postings werd toch elke installatie van uw bedrijf gecertificeerd. Wie heeft dan deze betreffende installatie gecertificeerd, en waarom heeft deze instantie dan niet bij oplevering geconcludeerd dat deze installatie technisch niet voldeed.?

De reden dat ik computermannetje verzoek om zichzelf kenbaar te maken is omdat ik de oprechtheid van de klacht in twijfel trek. Er staan een aantal stellingen in het verhaal die nagenoeg uitgesloten zijn. Zo monitoren wij alle systemen, dit betekent dat in het geval er excessen zouden zijn, wij direct in contact zouden treden met de betreffende klant om dit op te lossen. Onze systemen zijn niet voor niks gecertificeerd, dit geeft aan dat het van absolute hoge kwaliteit is. Het is nooit uit te sluiten dat electronische apparatuur een storing geeft, maar onze 24uurs storingsdienst zal dit altijd direct oppakken.

Ik zal zelf maar even het antwoord geven:
Omdat de installatie helemaal niet wordt gecertificeerd, maar alleen opgebouwd wordt uit gecertificeerde componenten, en 3 dagen cursus echt te weinig is om te begrijpen hoe een goed werkende installatie ontworpen en aangelegd dient te worden

Dit laatste punt is absoluut nergens op gebaseerd, hoe kunt u stellen dat dit niet gebeurt als u dit niet uit heeft kunnen zoeken, u speculeert en trekt vervolgens verkeerde conclusies. Ik heb deze argumenten al meerdere malen weerlegd, maar wellicht nog niet duidelijk genoeg. Wij leveren NCP erkende systemen, welke zonodig gecertificeerd worden opgeleverd door ons erkende installatiebedrijf. Wij hebben een doorlopend opleidingstraject voor onze adviseurs en meerdere contactmomenten met onze klanten om de kwaliteit te waarborgen. De erkende monteurs zullen de installatie naar beste inzicht aanleggen en de klant is in deze te allen tijden koning, het is immers de veiligheid van de klant en het gezin.

UwHuisVeilig neemt haar werk zeer serieus en wij zullen constant blijven werken aan het optimaliseren van onze dienstverlening en we zullen klant voor klant Nederland veiliger proberen te maken.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Leo The Emperor

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Uw Huis Veilig

Tevens hebben we ons standaard aanbod dusdanig samengesteld, dat de meeste van de risico's die u noemt al direct reduceert.

De gemene deler in uw aanbod is een langdurig (meestal 5 jaar) en niet tussentijds opzegbaar abonnement op een centrale meldkamer, Dit kost ongeveer 40 euro per maand, waardoor een klant 2.400 euro kwijt als hij op deze vorm van colportage in zou gaan. Afgezien van het feit dat blijkt dat dit bedrag meerde keren niet vooraf wordt gemeld (zie hiervoor verschillende postings in dit topic), is het in 90% van de gevallen een weinig zinvolle aanbieding. Er zijn maar heel weinig scenario's en risico's te bedenken waarbij een doormelding naar een centrale meldkamer voor particulieren of mkb een toegevoegde waarde heeft.

Ondanks dat dit uw duidelijke mening is, deel ik uw mening absoluut niet en staan de huidige feiten ook haaks op uw mening. Allereerst hebben wij al een aanbieding voor 29,95 per maand, waardoor het bedrag aanzienlijk lager uitvalt. De klant is daardoor geen 2400 euro kwijt en zelfs geen 1800 euro voor dit systeem, omdat de klant niks voor het systeem betaalt en enkel de dienstverlening afneemt. Klanten die bewust kiezen voor veiligheid doen dit niet voor een periode maar voor de rest van hun leven. Wanneer kiest iemand bewust om zich weer onveilig te voelen? Niet! Daarom is het prettig om vooraf te weten wat deze veiligheid dan kost, bij Uw Huis Veilig is dat nog geen euro per dag!

Onze adviseurs zullen altijd volledige informatie geven over ons aanbod en ook de prijs van de dienstverlening is daar dus onderdeel van. Wij werken landelijk met ruim 120 adviseurs, dan kan het gebeuren dat er een keer miscommunicatie optreed, maar is dit een toerekenbare fout van de adviseur dan nemen wij direct passende maatregelen. Op de aanvraagformulieren welke worden ingevuld en ondertekend door de klant zelf moet er aangevinkt worden wat het bedrag is welke de klant wenst te gaan betalen, daardoor is het dus niet aannemelijk dat de klant "dit niet zou weten".

Dat electronisch beveiligen werkt blijkt wel uit de feiten:

-verzekeraars stellen electronisch beveiligen vaak als een verplichting, met name in het MKB
-verzekeraars bieden een korting aan indien iemand door een erkend bedrijf beveiligd is met een alarmsysteem
-het aantal inbraken bij bedrijven is sinds het invoeren van de verplichte eis om electronisch te beveiligen drastisch gedaald
-alle woningen in Nederland hebben reeds hang- en sluitwerk, het aantal inbraken neemt niet af

Electronisch beveiligen heeft zeer zeker nut, de kans op inbraak reduceert sterk!

Wilt u dat de meldkamer een wagentje stuurt, die dan ongeveer 1 uur later ter plekke is ? Wannneer is dat nu echt nuttig ?

Indien er daadwerkelijk bij u wordt ingebroken en u of contactpersonen zijn niet in de gelegenheid om naar de woning te komen, dan is een suveillancewagen nuttig. De aanrijtijd is onderhevig aan externe factoren zoals het verkeer, net als aanrijtijden van de overheidsdiensten, desalniettemin zal ernaar gestreefd worden om binnen een kwartier ter plaatse te zijn. Deze surveillant kan de woning inspecteren, uw alarmsysteem bedienen en in geval van schade deze (laten) herstellen. Een prettig gevoel dat uw woning weer afgesloten achtergelaten wordt.

Wilt u dat de meldkamer bij alarm een lijstje met opgegeven telefoonnumers (waaronder uw eigen mobiel) gaat afbellen?
Deze nummers kunt u ook zelf in een telefoonkiezer programmeren, en laten bellen zonder tussenkomst van een meldkamer.

Er is inderdaad een mogelijkheid om te kiezen voor een systeem zonder meldkamer, u schaft dan een alarmsysteem aan, iets dat behoorlijk in de kosten loopt indien u een gecertificeerd systeem door een erkende monteur laat plaatsen. Dan programmeert u deze naar eigen telefoonnummers. Maar wat als u niet bereikbaar bent? Stel u gaat naar een voorstelling, of heeft even geen bereik.. Er zijn genoeg voorbeelden te noemen wanneer u (tijdelijk) niet bereikbaar bent. In geval uw systeem een beginnende brand detecteert, kan dit rampzalige gevolgen hebben als u niet tijdig te bereiken bent. Ook in het geval dat u een medisch of paniek alarm uitstuurt op uw alarmsysteem, dan is het toch niet wenselijk dat u daar zelf bericht van krijgt?

De oplossing is een door het ministerie erkende alarmcentrale, waar constant, 24uur per dag en 7 dagen per week speciaal opgeleid personeel zit om uw veiligheid te waarborgen. Deze meldkamer wordt aan strenge eisen onderworpen, waaronder het feit dat ze binnen 3 minuten uw alarmmelding moeten afhandelen. Het gaat om de veiligheid van u en het gezin, daar wilt u toch enkel het beste voor?

Wilt u dat de meldkamer direct 112 of de politie belt, als uw systeem automatisch in alarm komt ?
Dat zal zeker niet gebeuren met alleen een automatische alarmmelding uit dit systeem, zelfs niet bij een brandmelding van de rookmelder

Ook dit berust niet op waarheid, in het geval van een geverifieerde melding worden de hulpdiensten wel degelijk in kennis gesteld! In het geval van een brandmelding zijn er mogelijk mensenlevens in gevaar, uiteraard zal de brandweer dit uiterst serieus oppakken! Ook in het geval van een inbraak in de woning zal er bij een geverifieerde melding de politie ingelicht worden, bij een reeële pakkans zal de politie doen waar ze voor zijn aangesteld, namelijk boeven vangen en burgers beschermen.

In veruit de meest gevallen is het beter voor particulieren of mkb om extra goed hang- en sluitwerk en rookmelders te kopen eventueel in combinatie met een geluids- of optisch alarmgever en een telefoonkiezer. Dat is pas een fantastisch aanbod en vele malen goedkoper dan de 2.400 euro voor uw aanbieding

In verruit de meeste gevallen blijkt hang- en sluitwerk niet afdoende om inbraak te voorkomen. Iedere woning in Nederland heeft namelijk al hang- en sluitwerk. Ook is het zo dat hang- en sluitwerk enkel een vertragingstijd aangeeft, maar wat gebeurt er als ze eenmaal binnen zijn?? ..niks.. Daarnaast biedt hang- en sluitwerk geen bescherming tegen brand en in het geval van een medische calamiteit of een panieksituatie doet dit ook niks voor u. Losse rookmelders waarschuwen u alleen als u thuis bent, maar als u er niet bent en er is rookontwikkeling? Hoe snel wilt u dit weten? Een alarmsysteem levert hierin een zeer waardevolle bijdrage!

Ons aanbod is fantastisch omdat we al deze facetten van veiligheid behandelen en omdat wij geen hoge investering vragen! U krijgt meer veiligheid geleverd en dit wordt door onze erkende monteurs geïnstalleerd, vervolgens betaalt u enkel voor de dienstverlening van de meldkamer, een prijs die overigens NIET duurder is dan wanneer u deze los afneemt voor uw veel te dure, zelf aangeschafte alarmsysteem!. Kortom, wij blijven bezig om met ons fantastische aanbod Nederland meer veilgheid aan te bieden.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Leo The Emperor

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten