Hallo allemaal,
Eigenlijk wilde ik niet reageren maar doe het toch maar even.
Ook ik had een Tab1 10.1 besteld en kreeg geen rekening. Na een mail kreeg ik de rekening en de mededeling dat zijn zoon overleden zou zijn en het allemaal wat vertraagd was. Na ongeveer 1 week niks gehoord te hebben begon dit forum zich te ontwikkelen en begon ik mij zorgen te maken om mijn geld (ik koop veel op internet maar dit was de 1ste keer dat ik dit voelde) Tevens wat bekeken en zag in de mailing en op zijn sites vele telefoonnummers staan, zijn adres was verkeerd geschreven op de rekening, en hij nam (zoals zo vaak) niet op als je belde.
Vervolgens heb ik hem gevraagd om het geld terug te storten en kreeg deze reactie:
Beste
Wij doen niets verkeerd hoor dit is de order dat geven wij duidelijk aan in de webshop
Wij zijn erkend bedrijf maar u als klant moet ook geduld hebben.
Wij gaan ervoor u voor zorgen dat u tablet krijg deze week woensdag komen er binnen.
Met vriendelijke groet
John Crijnen
PCwinkelJC
Verkoop Computers & Randapparatuur
Aan Particulieren & Bedrijven
Pater Meulendijkstraat 14
(dit zou met 2 s-en moeten zijn, is later ook aangepast)
5913RA
venlo
Ik dacht laat ik dan nog maar 1 week wachten.
U raad het al, nog niks, dus hem wederom een verzoek gestuurd voor terugstorting en dit zou hij nu wel doen. het zou binnen 3 dagen terug gestort worden door zijn boekhouder (???). U raad het al, wederom niks.
Nogmaals een mail gestuurd (bellen gaat niet, hij neemt niet op) en hij zou zijn boekhouder bellen.
Nu heb ik hem nogmaals proberen te bellen en hoorde dat zijn vaste lijn opgelegd werd, dus meteen nogmaals gebeld en jawel ik had hem te pakken. Hij beloofde mij het geld zelf maar over te maken, ik zou het vrijdags hebben (3 dagen later). U raad het al, wederom geen geld (en ook nog geen tablet). Wederom een mail gestuurd en de vraag om het geld direct over te boeken (spoed) indien het nog niet gebeurd was en een afschrift erbij en mij dit mailen. Ik kreeg binnen 2 uur een reactie met een afschrift (geld was met spoed over gemaakt) en ja het stond op mijn rekening.
Eind goed, al goed, tablet Tab 2 10.1 besteld bij een andere site en die heb ik binnen (is ook goedkoper dan de Tab 1 10.1)
(en voor de mensen die het niet geloven ik ben echt niet dhr Crijnen
)
Wat ik wel vreemd vind is dat hier op deze forum mensen een oordeel hebben over een zaak terwijl ze er zelf niet besteld hebben (tips geven is natuurlijk prima)
Wat ik ook vreemd vind in deze threat is dat mensen zijn tablet niet geleverd krijgen, maar als ze langs gaan ze hem direct mee krijgen (met kop koffie).
John, waarom stuur je ze dan niet meteen op naar die mensen, dan gaat je zaak een stuk beter lopen. Snelle levering is waar mensen op wachten, niet de goedkoopste prijs. En neem je telefoon eens op!
Mocht je hem willen bellen, in deze threat staat een plaats waar een ander mobiel nummer van hem te vinden is, probeer dat eens.
Succes voor degene die nog iets moeten hebben