LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UWV besteelt haar clientele

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
ciske

Re: UWV besteelt haar clientele

Ongelezen bericht door ciske »

Je geloof is mijn zaak niet en het probleem wordt wel degelijk veroorzaakt door het UWV door het niet melden van de wijziging in het betalingsregiem. As je dat niet snapt is dat jouw probleem.
Ik vraag mij af waarom jij hier hulp vraagt, je neemt toch van niemand iets aan.

Het is jouw fout dat jij in de problemen zit, niet van het UWV.

TsjeardAidoo

Ongelezen bericht door TsjeardAidoo »

Chocomelk schreef:
TsjeardAidoo schreef:
Wat als een werkgever 2 dagen later het loon overmaakt is het dan ook stelen ?
Jij leeft in de omgekeerde wereld. Ze horen het mede te delen! Als een werkgever dat doet? Blijkbaar nog nooit gewerkt zeker?

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

TsjeardAidoo schreef: Jij leeft in de omgekeerde wereld. Ze horen het mede te delen! Als een werkgever dat doet? Blijkbaar nog nooit gewerkt zeker?
Ik wel, jij ook ?

Jij leeft in een omgekeerde wereld, jij zet je in de min op je bankrekening en UWV moet maar eerder storten zodat jij niet in de financiele problemen kan komen doordat jij 24 uur positief moet staan.
Sorry hoor...hahaha.

ciske

Chocomelk schreef:
TsjeardAidoo schreef: Jij leeft in de omgekeerde wereld. Ze horen het mede te delen! Als een werkgever dat doet? Blijkbaar nog nooit gewerkt zeker?
Ik wel, jij ook ?

Jij leeft in een omgekeerde wereld, jij zet je in de min op je bankrekening en UWV moet maar eerder storten zodat jij niet in de financiele problemen kan komen doordat jij 24 uur positief moet staan.
Sorry hoor...hahaha.
:lol: Dat dringt niet tot TS door, die blijft bij zijn/haar visie :lol:

Chocomelk

@ Bassie die wijziging is vorig jaar al ingegaan.

manondoris

Ongelezen bericht door manondoris »

Chocomelk schreef:@ Bassie die wijziging is vorig jaar al ingegaan.
daar zijn we nu gelukkig al helemaal aan gewend :lol:

ciske

bassie1 schreef:
Weet ik,maar daar wordt ook over gemekkert.
:lol: Niet meer.

ciske

bassie1 schreef: Helemaal geen aandacht aangeven nog beter.
Gelul in de ruimte. :oops:
:?:

ciske

Als u problemen heeft met mensen met een uitkering kunt u daar zelf een topic over starten
Ik denk eerder dat jij daar problemen mee hebt, zou zeggen "spreek voor jezelf".

TS is hier fout geweest , en dat wil hij/zij nou als diefstal betitelen van het UWV.
Alsnog mag TS blij zijn dat er hier uitkeringen zijn.

TsjeardAidoo

bassie1 schreef:U heeft een brief ontvangen voor de wijzeging van de maandelijkse betaling,van de 15e naar de 23e .
En het is u probleem dat u niet 2 dagen op geld kan wachten,hoop alleen niet dat u kinderen hebt.
Want die zijn weer de klos met zulke ouders.
Beetje traag van begrip dus, maar inderdaad, dat is mijn punt. Ik heb een brief gekregen toen ze verschoven van 15 naar 23 met de uitleg dat dat beter voor ons was, en nu heb ik dus geen brief gekregen om me te vertellen dat het nog beter voor ons was om het vakantiegeld niet gelijk maar twee dagen later te geven. Misschien is een cursus lezen wat er staat iets voor u?

TsjeardAidoo

ciske schreef: Ik vraag mij af waarom jij hier hulp vraagt, je neemt toch van niemand iets aan.

Het is jouw fout dat jij in de problemen zit, niet van het UWV.
Waar haal je vandaan dat ik hulp vraag?
Ik wijs er alleen op dat die menselijke aasgieren, die leven van andermans ellende, nog voor geen gram fatsoen in hun lijf hebben!

TsjeardAidoo

bassie1 schreef:
Weet ik,maar daar wordt ook over gemekkert.
En terecht want het bracht een hele hoop problemen teweeg!

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

TsjeardAidoo schreef: Ik wijs er alleen op dat die menselijke aasgieren, die leven van andermans ellende, nog voor geen gram fatsoen in hun lijf hebben!
U maakt zich schuldig aan laster, u beschuldigd het uvw dat ze u bestelen, het enige wat gebeurt is dat uw vakantiegeld een of 2 dagen later binnen is.

Ik denk dat het tijd wordt dat u een toontje lager zingt en wat minder opgefokt reageert.

TsjeardAidoo

puma73 schreef:Ik denk dat het tijd wordt dat u een toontje lager zingt en wat minder opgefokt reageert.
Als je eerst zou lezen wat er geschreven is i.p.v. maar wat te roepen zou je weten dat ik zei dat ze de gemoedsrust van hun cliëntéle stelen, niks laster dus. Die mensen daar verdienen een vette boterham aan de pechvogels van de maatschappij. Waren er geen uitkeringen hadden zij geen baan. Even een toontje lager zingen dus.

ciske

Waren er geen uitkeringen hadden zij geen baan.
Had jij geen geld, slim ben je niet merk ik.
. Even een toontje lager zingen dus.
Ik denk niet dat Puma 73 een toontje lager moet zingen, jij maakt jezelf schuldig aan laster een smaad.

Die aasgieren leef jij van.

TsjeardAidoo

ciske schreef:Ik denk niet dat Puma 73 een toontje lager moet zingen, jij maakt jezelf schuldig aan laster een smaad. Die aasgieren leef jij van.
Beetje erg dom zeg! Ik leef niet van de mensen die ervoor moeten zorgen dat ik mijn uitkering op tijd krijg, ik leef van mijn uitkering,waar ik zelf mijn hele leven voor gedokt heb en die mensen danken hun baan aan het feit dat mensen een uitkering krijgen! Echt niet zo moeilijk te begrijpen hoor!
Als die uitkering er niet was hadden ze mij ook niet in die uitkeringssituatie kunnen manoeuvreren maar me een vette gouden handdruk moeten geven om van me af te komen!

ciske

Ik denk dat het tijd wordt , dat de modjes hier jouw topic weghalen, je kletst steeds gekker.
Als die uitkering er niet was hadden ze mij ook niet in die uitkeringssituatie kunnen manoeuvreren maar me een vette gouden handdruk moeten geven om van me af te komen!
:lol: :lol: In je dromen misschien, ken betere mensen.
Laatst gewijzigd door ciske op 22 mei 2012 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk

Donna schreef:@ciske, @chocomelk: wat heeft het voor zin het uit te leggen als u het toch niet wilt of niet kunt begrijpen?

Het lijkt er op dat hier mensen reageren die vinden dat niemand recht heeft op een uitkering. Welnu, daar gaat u niet over. Als je een uitkering krijgt heb je daar in de meeste gevallen recht op en een vetpot lijkt het me beslist niet. Bovendien gaat het hier om verkeerde of te weinig informatie die door het UWV gegeven is. Als u problemen heeft met mensen met een uitkering kunt u daar zelf een topic over starten.
Mischien toch eens beter lezen Donna, heb nergens geschreven dat ik vind dat iemand geen recht zou hebben op een uitkering !

Chocomelk

TsjeardAidoo schreef: Beetje erg dom zeg! Ik leef niet van de mensen die ervoor moeten zorgen dat ik mijn uitkering op tijd krijg, ik leef van mijn uitkering,waar ik zelf mijn hele leven voor gedokt heb en die mensen danken hun baan aan het feit dat mensen een uitkering krijgen! Echt niet zo moeilijk te begrijpen hoor!
Jij hebt zoveel gewerkt in je leven dat jij dus in principe nu je eigen uitkering volledig zou kunnen betalen want zoveel heb je gewerkt ?

En een gouden handdruk als er geen uitkering zou zijn......... :lol: :P :lol:

TsjeardAidoo

Chocomelk schreef:Jij hebt zoveel gewerkt in je leven dat jij dus in principe nu je eigen uitkering volledig zou kunnen betalen want zoveel heb je gewerkt ?

En een gouden handdruk als er geen uitkering zou zijn......... :lol: :P :lol:
Jij komt zeker pas kijken in dit topic? Lees je eerst eens in voordat je puberale tekstjes plaatst.

Gesloten