LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pedigreepal
Re: pedigreepal
Dag,
Daar ben ik weer.
Er was wat onbegrip ver mijn tekst begreep ik.
Wel; ik bedoelde dus m.b.t. het vlees etc. dat vers vlees heel éénzijdig kan zijn.
En daarmee bedoelde ik dus weer b.v. als je elke dag het zelfde vlees geeft.
Dan krijgt de hond niet alle voedingsstoffen binnen.
Vergelijk het maar weer eens bij jezelf.
Jij eet toch ook niet elke dag Patat?
Verder ben ik het met jullie eens, dat je je mening wel mag geven.
Zelfs als daar niet om gevraagd wordt.
(wat bovenstaande wel deed met de vraag)
Maar tussen je (eigen ) mening geven of een ander afkraken, daar zit een heel groot verschil!
Ik was van mening dat dat hier (begon) te gebeuren.
Vandaar dat ik vroeg of we iedereen in zijn/haar waarde zouden laten.
Dat is toch eigenlijk niet de bedoeling/opzet van dit forum en deze vraag neem ik aan?
Doei,
Groet van Claudia
Daar ben ik weer.
Er was wat onbegrip ver mijn tekst begreep ik.
Wel; ik bedoelde dus m.b.t. het vlees etc. dat vers vlees heel éénzijdig kan zijn.
En daarmee bedoelde ik dus weer b.v. als je elke dag het zelfde vlees geeft.
Dan krijgt de hond niet alle voedingsstoffen binnen.
Vergelijk het maar weer eens bij jezelf.
Jij eet toch ook niet elke dag Patat?
Verder ben ik het met jullie eens, dat je je mening wel mag geven.
Zelfs als daar niet om gevraagd wordt.
(wat bovenstaande wel deed met de vraag)
Maar tussen je (eigen ) mening geven of een ander afkraken, daar zit een heel groot verschil!
Ik was van mening dat dat hier (begon) te gebeuren.
Vandaar dat ik vroeg of we iedereen in zijn/haar waarde zouden laten.
Dat is toch eigenlijk niet de bedoeling/opzet van dit forum en deze vraag neem ik aan?
Doei,
Groet van Claudia
Waar heb je het in hemelsnaam over claudia???Ik begrijp hier niets meer van.
Nel
Nel
sodemieter toch op claudia met je domme gezwets.
je weet niks van goede hondenvoeding.
je weet niks van goede hondenvoeding.
Hoi,
ik heb een Bleu Merle Border Collie teefje. Wat een gedoe over dat voer zeg. Geef gewoon je hond het eten wat hij/zij lekker vind en waar hij/zij het goed op doet.
Mijn hond eet met de pot mee, let wel , ik eet zoutloos. Daarnaast krijgt ze elke ochtend een boterham. En 's avonds brokken. Wat voor brokken. Koop altijd een hoogwaardige brok en meng dat met 2 goedkopere broksoorten. Zo heb ik een hele grote ton staan altijd.
De enige brokkken die bij mijn hond niet denderend waren,,,Frolic en alle dinersoorten. Van de laatste gaat ze erg veel scheten laten en ze word van beide wat minder actief, beetje dof enz.
1 keer per week rauw ei door haar brok , en altijd een scheutje olijfolie en wat knoflook.
dit is gewoon wat ik doe, geen mening advies etc. ben wel benieuwd wat de reacties erop zijn.
gr Lous
ik heb een Bleu Merle Border Collie teefje. Wat een gedoe over dat voer zeg. Geef gewoon je hond het eten wat hij/zij lekker vind en waar hij/zij het goed op doet.
Mijn hond eet met de pot mee, let wel , ik eet zoutloos. Daarnaast krijgt ze elke ochtend een boterham. En 's avonds brokken. Wat voor brokken. Koop altijd een hoogwaardige brok en meng dat met 2 goedkopere broksoorten. Zo heb ik een hele grote ton staan altijd.
De enige brokkken die bij mijn hond niet denderend waren,,,Frolic en alle dinersoorten. Van de laatste gaat ze erg veel scheten laten en ze word van beide wat minder actief, beetje dof enz.
1 keer per week rauw ei door haar brok , en altijd een scheutje olijfolie en wat knoflook.
dit is gewoon wat ik doe, geen mening advies etc. ben wel benieuwd wat de reacties erop zijn.
gr Lous
Beste gast.
Ik wilde u vragen hoe groot is die ton????Ik hoop dat het niet een hele grote is.U geeft een boterham aan u hond,met wat erop ???Pindakaas??
Laat u de collie wel flink rennen,want dat heeft de collie hard nodig.En knoflook???En die scheten laten???U vraagt erom!!!Ik zou zeggen sterkte ermee en verander het voedings patroon a.u b,al is het alleen al voor u hond.
Veel succes.
Ik wilde u vragen hoe groot is die ton????Ik hoop dat het niet een hele grote is.U geeft een boterham aan u hond,met wat erop ???Pindakaas??
Laat u de collie wel flink rennen,want dat heeft de collie hard nodig.En knoflook???En die scheten laten???U vraagt erom!!!Ik zou zeggen sterkte ermee en verander het voedings patroon a.u b,al is het alleen al voor u hond.
Veel succes.
vroeger hadden honden nog gistocall en rauwe eieren nodig
tegenwoordig zijn brokken zo compleet dat je je collie bijna zou overbouwen goed voor artrhose, brokken & rauwe eieren
bedankt nog moos voor je reactie
een pensionhouder
tegenwoordig zijn brokken zo compleet dat je je collie bijna zou overbouwen goed voor artrhose, brokken & rauwe eieren
bedankt nog moos voor je reactie
een pensionhouder
lous je bent niet goed bij je hoofd.
arme hond.
3 soorten brokken mengen, waarom geen 4 of waarom geen 5
sommige mensen zijn zo vreselijk debiel, ze zouden uit de ouderlijke macht van hun hond gezet moeten worden.
er is maar een soort voer geschikt voor een carnivoor, en dat is geen brok.
ook geen zelf geknutseld brokkenallegaartje.
tsssssssssssssssssss
arme hond.
3 soorten brokken mengen, waarom geen 4 of waarom geen 5
sommige mensen zijn zo vreselijk debiel, ze zouden uit de ouderlijke macht van hun hond gezet moeten worden.
er is maar een soort voer geschikt voor een carnivoor, en dat is geen brok.
ook geen zelf geknutseld brokkenallegaartje.
tsssssssssssssssssss
tegenwoordig zijn brokken zo compleet dat je je collie bijna zou overbouwen
hahahahhahahahahahhahah
nog zo'n hondeneigenaar die zaagsel in zijn hoofd heeft en teveel reclame op televisie gezien heeft.
wast omo echt witter?
gaan motorolie vlekken eruit, zit er varkens dna in kipfilet.
wordt pedigree aanbevolen door topfokkers.
zijn brokken compleet.
inderdaad compleet 3 x niks.
tssssssssssssssssss
hahahahhahahahahahhahah
nog zo'n hondeneigenaar die zaagsel in zijn hoofd heeft en teveel reclame op televisie gezien heeft.
wast omo echt witter?
gaan motorolie vlekken eruit, zit er varkens dna in kipfilet.
wordt pedigree aanbevolen door topfokkers.
zijn brokken compleet.
inderdaad compleet 3 x niks.
tssssssssssssssssss
bij jou gaan mijn honden dus echt never nooit in pension.
want jij weet nul komme nada van een hond, zijn maag darmstelsel en een goede voeding af.
arthrose van eieren.......
je bent echt bitter slecht geinformeerd.
zonde hoor.
sklechte reclame voor pension houders.
zijn ze allemaal zo dom die pension houders?
waarom houd je hgeen goudvissen?
want jij weet nul komme nada van een hond, zijn maag darmstelsel en een goede voeding af.
arthrose van eieren.......
je bent echt bitter slecht geinformeerd.
zonde hoor.
sklechte reclame voor pension houders.
zijn ze allemaal zo dom die pension houders?
waarom houd je hgeen goudvissen?
En jij moet eerst leren goed te spellen,want daar ben jij slecht in.Foei!!!!!En ga jij maar ijsberen houden inde sahara.Ik geloof dat jij op een verkeerde pagina zit.Afkammen,begin bij jezelf
Zeg gast van 17:43
We hebben het wel overvoer zoals padigree.Je kan wel heel denegrerend zijn maar daar gaat deze pagina niet over.Dus een vriendelijk verzoek om je te gedragen!!!En pension houder ik durf het wel aan om mijn hond daar onder te brengen.Groetjes pension houder en de andere gast iets positiever zou wel aardig zijn
Moos
We hebben het wel overvoer zoals padigree.Je kan wel heel denegrerend zijn maar daar gaat deze pagina niet over.Dus een vriendelijk verzoek om je te gedragen!!!En pension houder ik durf het wel aan om mijn hond daar onder te brengen.Groetjes pension houder en de andere gast iets positiever zou wel aardig zijn
Moos
sorry moosje
maar hoe kan ik nou positief zijn als ze zo dom aan het kletsen zijn.
jij geeft je hondjes toch ook lekker vers heb ik gelezen?
dat doe je toch ook niet voor niks?
maar hoe kan ik nou positief zijn als ze zo dom aan het kletsen zijn.
jij geeft je hondjes toch ook lekker vers heb ik gelezen?
dat doe je toch ook niet voor niks?
Hoi gast.
Ja,ik geef mijn hond vers.En dat blijf ik doen.Maar mijn hond is momenteel heel erg verdrietig omdat zijn vriendje al 3 weken dood is .Vandaar dat eten weer helemaal op gang moet komen.We zijn met heel weinig begonnen en het is voor ons heel triest dat het niet gaatzoals het kan.Heel veel geduld hebben,want onze moos is helemaal veranderd.We hopen dat het ons lukken zal.Maar zoals het laat aanzien vraagt het nog een tijd.Het is een andee hond geworden.
Maar we blijven het proberen om onze moos weer boven jan te krijgen,
Iedereen heel veel groetjes van.....Moos
Ja,ik geef mijn hond vers.En dat blijf ik doen.Maar mijn hond is momenteel heel erg verdrietig omdat zijn vriendje al 3 weken dood is .Vandaar dat eten weer helemaal op gang moet komen.We zijn met heel weinig begonnen en het is voor ons heel triest dat het niet gaatzoals het kan.Heel veel geduld hebben,want onze moos is helemaal veranderd.We hopen dat het ons lukken zal.Maar zoals het laat aanzien vraagt het nog een tijd.Het is een andee hond geworden.
Maar we blijven het proberen om onze moos weer boven jan te krijgen,
Iedereen heel veel groetjes van.....Moos
ach wat zielig,
dus hij mist zijn speelkameraadje..
honden kunnen echt heimwee hebben hoor.
je moet 'm maar flink wat afleiden met wandelingetjes en spelletjes, en wie weet .. in de toekomst... een nieuw viervoetig vriendje?
succes en sterkte!
dus hij mist zijn speelkameraadje..
honden kunnen echt heimwee hebben hoor.
je moet 'm maar flink wat afleiden met wandelingetjes en spelletjes, en wie weet .. in de toekomst... een nieuw viervoetig vriendje?
succes en sterkte!
Bedankt lievegast en in de toekomst misschien weer een vriendje.Ik denk het van wel,zoals het nu eruit ziet.En die gaat dan ook op vers.
Maar in ieder geval bedankt. Moos
Maar in ieder geval bedankt. Moos
ik ben tevreden over het voer dat mijn hond krijg en vraag me eigenlijk af WAAROM mensen zoveel dingen extra bij gaan voeren.
eitjes enzo zijn toch helemaal nodig?????
als je een zogenaamde complete brok voert dan is al die poespas onzin.
om eerlijk te bekennen heb ik ook wel eens gehoord dat --vroeger--pups en opgroeiende honden eieren kregen omdat dat goed voor hun botstelsel was??????????????????????
ik weet het niet hoor, ik vraag het me zomaar af.
wie maakt mij wat wijzer
een blondje
als je een zogenaamde complete brok voert dan is al die poespas onzin.
om eerlijk te bekennen heb ik ook wel eens gehoord dat --vroeger--pups en opgroeiende honden eieren kregen omdat dat goed voor hun botstelsel was??????????????????????
ik weet het niet hoor, ik vraag het me zomaar af.
wie maakt mij wat wijzer
een blondje
jij bent tevreden over het voer van je hond,maar is je hond dat ook??ik ben tevreden over het voer dat mijn hond krijg en vraag me eigenlijk af WAAROM mensen zoveel dingen extra bij gaan voeren.
hij zal het wel eten,hij heeft geen andere keus.
maar mensjes lief..wat een saaai leven voor dat beesie,iedere dag weer zo'n bak droge hap. hoe zij jij het vinden,dagelijks dezelfde troep te eten??
wij hebben ook geen variatie nodig hoor..of wel soms??
wij kunnen kiezen..kan je hond dit ook??
wij hebben keuze..heeft je hond dit ook??
nou, mijn hond heeft vanaf dat hij bij ons kwam vers gegeten.
s'avonds in een kong zodat het niet in 1 minuut in zijn maag zit.
niks mis mee, & genoeg variaties in de menu's.
maar daar is eerder in deze topic al over verteld.
verder krijgt hij lekkere bullenpezen om op te kauwen en om te trainen hebben we lekkere snoepies.
dat van de knoflook>vlooien dat wist ik allemaal wel,
maar ik weet nu nog steeds niet WAAROM iemand 3 soorten brokken mengt of EIEREN voert..
DAT wil ik nou zo graag weten,
als het om het saaie eetpatroon gaat dan doe je toch iets niet helemaal goed.
blondie
s'avonds in een kong zodat het niet in 1 minuut in zijn maag zit.
niks mis mee, & genoeg variaties in de menu's.
maar daar is eerder in deze topic al over verteld.
verder krijgt hij lekkere bullenpezen om op te kauwen en om te trainen hebben we lekkere snoepies.
dat van de knoflook>vlooien dat wist ik allemaal wel,
maar ik weet nu nog steeds niet WAAROM iemand 3 soorten brokken mengt of EIEREN voert..
DAT wil ik nou zo graag weten,
als het om het saaie eetpatroon gaat dan doe je toch iets niet helemaal goed.
blondie
ik ben alleen maar blij dat mijn honden niet beslissen dat ik TE eentonig eet en daarom maar hetzelfde als zij moet eten.....
GATVERRRRRRR
marcelle
GATVERRRRRRR
marcelle