LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Palladium
Re: Palladium
Heel vreemd dat artsen en sommige forumleden helemaal niets snappen van allergie. Van bepaalde forumleden kan ik het begrijpen maar van artsen die jarenlang gestudeerd hebben niet.
Waarschijnlijk snap je zelf helemaal niets van een allergie want anders zou je hierKanik schreef:Heel vreemd dat artsen en sommige forumleden helemaal niets snappen van allergie. Van bepaalde forumleden kan ik het begrijpen maar van artsen die jarenlang gestudeerd hebben niet.
niet allerlei mensen vals beschuldigen !
@Kanik,
Welk deel van deze zin begrijp je niet ?
•Belastende uitlatingen dienen altijd te worden onderbouwd.
Als wij het niet begrijpen dat kan maar diverse forumleden hebben je al gevraagd uitleg te geven maar die komt er niet.
Welk deel van deze zin begrijp je niet ?
•Belastende uitlatingen dienen altijd te worden onderbouwd.
Als dat zo is waarom post je het dan op een consumentenforum.Heel vreemd dat artsen en sommige forumleden helemaal niets snappen van allergie. Van bepaalde forumleden kan ik het begrijpen maar van artsen die jarenlang gestudeerd hebben niet.
Als wij het niet begrijpen dat kan maar diverse forumleden hebben je al gevraagd uitleg te geven maar die komt er niet.
. Ik heb Nigerees niets gelezen wat deze beschuldiging onderbouwt.......gezien eerdere posting is mijn conclusie dat je er zelf inderdaad niets van begrijpt. In eerdere postings had je al een heel andere lijn over wat er aan de hand was, en ik vraag dus nogmaals om een goede uitleg en beschrijving van de casus waar het om gaat, of houd anders op jezelf te herhalen, want dan is het alleen onzin.Kanik schreef:Heel vreemd dat artsen en sommige forumleden helemaal niets snappen van allergie. Van bepaalde forumleden kan ik het begrijpen maar van artsen die jarenlang gestudeerd hebben niet.
Zoals ik wel verwacht had geen antwoord van Mark/Kanik
op de reacties die geschreven zijn aan hem.
op de reacties die geschreven zijn aan hem.
-
Is dit de zelfde mark die ook op artsen etc wat heeft???je weet wel hele tirade?
Dat klopt helemaal, kanik is zijn alterego die gaat net zo hard tekeer.
Ja.rozemarijntje schreef:Is dit de zelfde mark die ook op artsen etc wat heeft???je weet wel hele tirade?
-
had het vermoeden al.... kan haast niet missen
bedankt nu maak me helemaal geen zorgen mee over mijn kronen en brug
Haha, nee die teksten van hem moet je niet al te serieus nemen.rozemarijntje schreef:had het vermoeden al.... kan haast niet missen
Ah, ik zie dat het belasteren doorgaat. Net als het ontbreken van onderbouwing.
-
Ben jij ziek door de tandarts? Dan moet je zeggen wat je mankeert dan kunnen mensen een link leggen?
Kno arts? Wat heeft die met een kroon te maken ?als ik vragen mag?
Kaakchirurg ook niet???
Dus onderbouw het ff dan weet ik waar ik aan toe ben...
Geen vage links maar gewoon wat je mankeert??
Oh ja toevallig was ik vorige week bij tandarts moest heel wat in de pc gezet worden en ik zat mee te lezen in mijn dossier,maar alles staat erin hoor,maar dan alles ook?
Dus ik weet niet waar je het vandaan haalt dat iedereen maar een liegende tandarts of tandarts heeft..
Nou ja idd mijn kroontjes...nee rottende tanden in je giegel is gezond of een kunstgebid,ook daar zullen stoffen in verwerk worden ,wat is dan jou optie? Geen tand in je giegel? Leuk...zal je goed staan..
Ik ben niet allergisch..
Kno arts? Wat heeft die met een kroon te maken ?als ik vragen mag?
Kaakchirurg ook niet???
Dus onderbouw het ff dan weet ik waar ik aan toe ben...
Geen vage links maar gewoon wat je mankeert??
Oh ja toevallig was ik vorige week bij tandarts moest heel wat in de pc gezet worden en ik zat mee te lezen in mijn dossier,maar alles staat erin hoor,maar dan alles ook?
Dus ik weet niet waar je het vandaan haalt dat iedereen maar een liegende tandarts of tandarts heeft..
Nou ja idd mijn kroontjes...nee rottende tanden in je giegel is gezond of een kunstgebid,ook daar zullen stoffen in verwerk worden ,wat is dan jou optie? Geen tand in je giegel? Leuk...zal je goed staan..
Ik ben niet allergisch..
Ik zou het bijna gaan begrijpen dat ze tegen jou liegen, maar het punt is dat ze niet liegenKanik schreef:En vergeet ook de kaakchirurg en de kno-arts niet, die liegen evenzo hard mee
tegen jou maar dat jij allergisch bent voor Palladium en daar kun je geen enkele arts
de schuld van geven.
Triest leven moet je hebben als je denkt dat alle artsen liegen, bedriegen etc etc etc.
Sterkte !
Weet je zeker dat je niet bedoelt :Liegen,bedriegen en frauderen is heel 'normaal' overal in de medische wereld
"Liegen,bedriegen en frauderen is heel 'normaal' over de medische wereld
Dat is namelijk wat ik je zie doen.
Als ik medicus was geweest had je al lang een aanklacht wegens smaad aan je broek gehad.
Daar moet je zelf maar een topic over beginnen. Ik denk dat er voor liegen, bedriegen en frauderen over medische missers en medische fouten meer belangstelling is, zie internet.bprosman schreef:Weet je zeker dat je niet bedoelt :Liegen,bedriegen en frauderen is heel 'normaal' overal in de medische wereld
"Liegen,bedriegen en frauderen is heel 'normaal' over de medische wereld
Dat is namelijk wat ik je zie doen.
Als ik medicus was geweest had je al lang een aanklacht wegens smaad aan je broek gehad.
@kanik, blijf jij je beperken tot zinloze en inhoudsloze beschuldigingen of ga je op een dag ook nog jouw belasterende beweringen onderbouwen?
Hier is geen positieve belangstelling naar je topic.Kanik schreef:
Daar moet je zelf maar een topic over beginnen. Ik denk dat er voor liegen, bedriegen en frauderen over medische missers en medische fouten meer belangstelling is, zie internet.
De mensen lezen hier dat je zelf de boel belazerd en andere mensen zwart maakt.
Hoop dat al die artsen die jou beliegen, bedriegen, frauderen een aanklacht indienen tegen
je wegens smaad en laster !
-
Nou dan is je huisarts net zo daaps....zijt gij nuts,koekoe..ziet ze vliegen?spoken?
Doorgaan?
Uh voor goede orde gij begint over achterlijk,nee ben reeel is wat anders! En bij de tijd,nog bela grijker en nog beter heb me dossier van huisarts hier liggen en dossier van orthopeed.....heb je als je in buitenland onder behandeling bent krijg je alles mee,,,,
Dus wees niet zo dom om voor alle mensen te spreken in bijzonder de artsen en tandartsen!!!
De groeten,als nu alles verkeerd is ,neem dan ook geen zorg in welke vorm meer af?dan ook niet hypocriet zijn,als je ziek bent jammer dan...dan ben je fair,,,
Ga je goed...
Doorgaan?
Uh voor goede orde gij begint over achterlijk,nee ben reeel is wat anders! En bij de tijd,nog bela grijker en nog beter heb me dossier van huisarts hier liggen en dossier van orthopeed.....heb je als je in buitenland onder behandeling bent krijg je alles mee,,,,
Dus wees niet zo dom om voor alle mensen te spreken in bijzonder de artsen en tandartsen!!!
De groeten,als nu alles verkeerd is ,neem dan ook geen zorg in welke vorm meer af?dan ook niet hypocriet zijn,als je ziek bent jammer dan...dan ben je fair,,,
Ga je goed...
-
Ik heb nog nooit Artsen horn zeggen dat er gelogen,bedrogen ,gefraudeerd wordt etc...
Je wet heel goed wat ik bedoel..
Je wet heel goed wat ik bedoel..
-
nou ja wat staat hier dan??artsen worden duivels??ppffKanik schreef:Mijn huisarts zegt dat ik gelijk heb. Artsen worden duivels bij medische missers dus gij zijt achterlijk.