Pagina 6 van 6

Re: UPC Horizon

Geplaatst: 08 jul 2013 12:42
door Vigrodro
Opzeggen mag bijna onmogelijk Zijn.
Na 2 maanden hebben ze alles nog niet doorgevoerd.
Ik had tv internet en telefonie opgezegd maar alleen de tv werkt nog maar ik betaal wel.
Al heb ik reeds een andere provider.

Na 2 jaar niet of slecht geleverde diensten had ik het helemaal gehad.
Dus wou het allemaal stoppen.
In de contracten staat dat als zij niet aan de diensten voldoen zoals afgesproken dan mag je het contract ontbinden.
Even ter aanloop.


Nu was mijn contract verlopen , en had geen verlenging doorgevoerd , dan doen ze dat zelf en zit je weer vast.
En dat mag niet.

Na uren bellen ben ik nog bezig, ben veel geld kwijt aan UPC en niks wordt opgelost.
Als dit nog 1 week duurt ga ik naar de dichstbijzijnde UPC winkel en ga stennis schoppen.
Misschien helpt dat wel, mijn doos met beleefdheid is op na maanden bellen enz.

Vr.gr. D groot

Re: UPC Horizon

Geplaatst: 08 jul 2013 13:55
door ciske
Ik had tv internet en telefonie opgezegd


Heb je hier schriftelijk bewijs van? Ga eens langs het juridisch loket in je woonplaats.

Re: UPC Horizon

Geplaatst: 08 jul 2013 14:12
door Har06
Als dit nog 1 week duurt ga ik naar de dichstbijzijnde UPC winkel en ga stennis schoppen.
Misschien helpt dat wel, mijn doos met beleefdheid is op na maanden bellen enz.


De UPC winkel kan je nergens mee helpen, stennis schoppen helpt al helemaal niet.
Je hebt nog een tv signaal waar je voor betaald, lijkt me ook logisch.
Waarom laat je dit 2 maanden aanslepen ?