LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongevraagd ondergoed van Front International

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

wij zijn ook op hun actie in gegaan

hebben waarschijnlijk 1 keer te laat betaald (3 euro)
hebben hiervan geen herinnering gehad en sturen directhet incasso bureau er achter aan
met een bedrag van 80 euro

wat te doen? ik heb geen zin om dit te betalen!! maar ook niet aan een recht zaak.

wie weet wat ik moet doen???
In geen geval die 80 euro betalen. Wel contact opnemen met Intrum, met daarbij het betalingsbewijs.

Er is geen openstaand bedrag. De rekening is immers betaald, zij het te laat.

Een incassobureau kan dreigen en dreigen, maar verder hebben ze geen juridische macht, hoewel ze doen alsof.

Feiten die er liggen: de verlangde betaling heeft plaatsgevonden. Front International hed je in gebreke moeten stellen. Wanneer er meteen na die te laat betaalde rekening een incasso op is gezet, vraag ik me af waar de brieven terecht zijn gekomen, waarin Front International het bedrag geleidelijk verhoogt.

Kortom, niet bang zijn: jij hebt aan je financiele verplichtingen voldaan. Geen enkele fatsoenlijke leverancies zal er moeilijk over doen als een betaling een dag of wat te laat binnenkomt, er zullen hooguit herinneringskosten aan te pas komen, en die zijn echt geen 80 euro.

Laat je dus niet intimideren.

zmatje
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2007 16:13

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door zmatje »

Ik kreeg ineens een brief van een incasso buro Alektum, dat ik een openstaande rekening had bij evita en dat ik ook nog allerlei buitengerechtelijke kosten moet betalen.
Ik heb heeeeeeeeeel lang geleden mijn "lidmaatschap" opgezegt. Ik heb gemailed, dat ik niet geinterseert was in pakketten van hun. Ik kreeg toch weer wat. Ik had ze duidelijk gemaakt niets meer van hun te willen ontvangen. Nu heb ik ineens weer die brief van dat incasso buro.
Ik weet nu niet wat ik moet doen. Help!
Wie heeft ook dit meegemaakt en heeft dit opgelost?

vtmuis
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2008 23:47

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door vtmuis »

Ook ik ben er jaren geleden "ingestonken"
Na een aantal maanden kreeg ik weer 2 onderbroeken thuis.
Wilde ze eerst terugsturen maar mijn vroeg: zitten ze lekker? Is de kwaliteit goed?
Dit was zo dus sinds die tijd ben ik lid.
Tussendoor heb ik een jaar opgezegd, je hebt op een gegeven moment wel genoeg onderbroeken maar een jaar geleden ben ik weer "lid" geworden.
Ze gaan jaren mee, zitten goed en zelfs vergelijkbare onderbroeken bij bv de Hema zijn zelfs nog duurder!
Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die deze manier van verkopen niet prettig vinden maar ik was er met 1 briefje vanaf.
En wat je ook denkt over Front, het is wel een goede kwaliteit tegen een goede prijs! (en nee, ik ben geen medewerker en heb ook geen aandelen :o )

Gesloten