LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Als jij kunt bewijzen dat je niets schuldig bent aan UPC, dan adviseer ik je alle post van UPC of van bedrijven die in opdracht van UPC werken gewoon ongelezen weg te leggen. Pas wanneer je een dagvaarding krijgt zoek je alle bewijzen bijelkaar en gaat daarmee naar de rechter.
Cable guy, dit is een slecht advies. Zoals we wel vaker krijgen van upc. Als je namelijk niets doet gaat het mis voor de rechter. Die heeft namelijk wel wat anders te doen dan bewijzen doornemen die je zelf ook al naar de andere partij had kunnen sturen. Als je upc nooit hebt laten weten het niet eens te zijn met vorderingen verwacht de rechtbank dat je dat zelf dan ook wel eens een keer hebt laten weten. Als je dat, volgens jouw instructies, dan nooit hebt gedaan rekent de rechtbank je aan dat het zover is gekomen en kan je mooi de parketkosten betalen. Geeft je aan de helpdesk ook zulke nuttige tips?

Cable Guy

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Oohhh, je bedoelt dat de klanten waarbij upc de ****-ups maakt vertrekken en dat daardoor minder klachten zijn en upc het 'dus' beter doet? Zeg dat dan gelijk.
Nee hoor, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat we meer mensen bij de helpdesk hebben werken dan vroeger en dat we daardoor dus meer mensen tegelijk te woord kunnen staan.
Alleen... je ziet daarbij wat over het hoofd. De veroorzakers van die klachten, die werken nog steeds bij upc. En zolang zich daartussen nog personen bevinden met het verstandelijk vermogen van een fruitvlieg, zoals je collega die nog moeite heeft met het verschil tussen de bits en bytes, blijven de nieuwe ****-ups er gewoon bijkomen
.
Heel veel medewerkers van vroeger zijn al ontslagen en vervangen door betere medewerkers. Toegegeven, upc is nog niet helemaal klaar met de veranderingen en zijn er helaas nog medewerkers met de door jou genoemde verstandelijke vermogens. Maar laten we eerlijk zijn, die vind je bij ieder bedrijf met meer dan tien mensen in dienst. Bovendien is het misschien wel een ex-medewerker of sterker, helemaal geen medewerker van UPC.
Alleen als de ontevreden klanten sneller weglopen dan jullie erbij kunnen creeren gaat het 'beter' met upc. Geredeneerd volgens jouw opvattingen dan.
Euhh, nou, waarmee heb ik dat dan aangegeven?
Vanuit het perspectief van de klant ziet het er iets anders uit. En dat is dan ook de reden dat upc bungelt onderaan de uitslagenlijstjes van welk consumentenonderzoek er dan ook maar wordt gedaan. Hebben die 5 mensen hier dat allemaal in de hand denk je?
Consumentenonderzoek, nou mij wordt nooit wat gevraagd hoor en ik ken verder ook niemand die ooit aan zo'n onderzoek heeft meegedaan. Dus hoe objectief is dit nu eigenlijk. Jij zal je wel als vrijwilliger hebben aangemeld voor dat soort onderzoeken en mensen zoals jij. Tja, dan kan je de uitslag wel voorspellen.

Cable Guy

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Cable guy, dit is een slecht advies. Zoals we wel vaker krijgen van upc. Als je namelijk niets doet gaat het mis voor de rechter. Die heeft namelijk wel wat anders te doen dan bewijzen doornemen die je zelf ook al naar de andere partij had kunnen sturen. Als je upc nooit hebt laten weten het niet eens te zijn met vorderingen verwacht de rechtbank dat je dat zelf dan ook wel eens een keer hebt laten weten. Als je dat, volgens jouw instructies, dan nooit hebt gedaan rekent de rechtbank je aan dat het zover is gekomen en kan je mooi de parketkosten betalen. Geeft je aan de helpdesk ook zulke nuttige tips?


Het was ook een advies aan iemand die zegt dat hij al heel veel moeite heef ondernomen. Een rechter vindt echt niet dat iemand bij wijze van spreken tot zijn dood moeite moet ondernemen om met upc in contact te komen.
Maar dan zal ik nu in zijn algemeen adviseren: probeer het eerst gewoon en als dat niet lukt, wacht dan af.

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

Grin, kabel jongetje Silas is echt de enige niet die er na 50 minuten wachten is uitgedonderd, en als dat een technische storing is, heeft UPC daar wel erg vaak last van...... maar ja jullie gebruiken waarschijnlijk telefonie van UPC, dat zou natuurlijk alles verklaren.........................
Wordt eens wakker kabel jongetje, je zit jezelf steeds tegen te spreken :!:

Cable Guy

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Mensen worden er niet "uitgedonderd" na 50 minuten wachten. Dat het misschien wel eens is voorgekomen dat de verbinding werd verbroken, dat kan. Maar dat dan ook echt niet heel vaak. Gemiddeld net zo vaak als dat het in het algemeen voorkomt in heel Nederland.
Maar dat is echt weer zo'n bewering van iemand die denkt dat je zonder bewijzen maar van alles kan roepen. Net zoals de bewering dat ik mezelf steeds zit tegen te spreken. Waar doe ik dat dan? Voorbeelden graag! Je mag me gerust quoten.

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

ach kabel jongetje moet ik nu met bewijzen komen????? denk ff na joh ik ben 1 van die domme klanten van jullie, dus dat kan ik niet hoor, heb net van de helpdesk van jullie gehoord waar mijn aan en uit knop zit.... pfffff nog bedankt daarvoor echt een opluchting dat ik nu weet waar ie zit..... en nu ik die weet zullen alle problemen wel opgelost zijn neem ik aan of niet????????

Herken je hier toevallig iets in????? Dit is jouw toon hoe je over de mensen praat die goed zijn jouw salaris ...........

Zegt een hoop over UPC of niet, zo gaan ze dus met hun klanten om.... als het een supermarkt was geweest zou er toch niemand meer komen???????? De ellende is alleen dat UPC nog altijd een grote monopolie heeft, en daar handelen ze dan ook naar............. :x

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

ach kabel jongetje moet ik nu met bewijzen komen????? denk ff na joh ik ben 1 van die domme klanten van jullie, dus dat kan ik niet hoor,

Dat ligt niet alleen aan je domheid, maar ook aan het feit dat er geen bewijzen zijn, geef dat nou gewoon maar toe en word jijzelf eens wakker!
heb net van de helpdesk van jullie gehoord waar mijn aan en uit knop zit.... pfffff nog bedankt daarvoor echt een opluchting dat ik nu weet waar ie zit..... en nu ik die weet zullen alle problemen wel opgelost zijn neem ik aan of niet????????
Dan zal je wel gevraagd hebben waar die zit. Dit kan je zeker ook niet bewijzen he?
Herken je hier toevallig iets in????? Dit is jouw toon hoe je over de mensen praat die goed zijn jouw salaris ...........
Ik herken er totaal niets in. En wij zijn op onze beurt weer goed voor het betalen van de premies waarvan jouw uitkering wordt betaalt! Dombo.
Zegt een hoop over UPC of niet, zo gaan ze dus met hun klanten om.... als het een supermarkt was geweest zou er toch niemand meer komen???????? De ellende is alleen dat UPC nog altijd een grote monopolie heeft, en daar handelen ze dan ook naar.............
Het zegt eigenlijk veel meer iets over jou en zielepieten zoals jij. Monopolie? Heb je nog nooit van schotel, Digitenne KPN of ADSL gehoord?

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

grin das wel erg knap van je dat kan zien dat ik een uitkering heb gast..... je hebt zeker nog nooit van vakantie gehoord?????????????

Het wordt gewoon eens tijd dat UPC inziet dat ze hun bestaansrecht ontlenen aan hun klanten en niet andersom.... Maar ja het schijnt bij UPC zo te zijn dat huidige klanten lastig zijn, nemen veel te veel tijd in van aan te trekken nieuwe klanten, die gouden bergen worden beloofd als ze maar ff willen tekenen, en als ze eenmaal getekend hebben zijn ze binnen dus klaar, geen aandacht meer aan besteden....................

Tja zo blijf je natuurlijk een hoop geld uitgeven aan reclame...............

En ehhhh je kan me ook vast wel uitleggen waarom UPC hier een eigen topic heeft...... omdat alle klanten zo tevreden zijn???????????????????

Maar ach je hebt hetzelfde niveau als 90% van je collega's, pfff al die lastige klanten, maar zet ff je naam hier neer joh kan je baas ook lezen wat je hier tegen je klanten roept, zal je ook wel via de telefoon doen n.l. :idea:

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Heel veel medewerkers van vroeger zijn al ontslagen en vervangen door betere medewerkers. Toegegeven, upc is nog niet helemaal klaar met de veranderingen en zijn er helaas nog medewerkers met de door jou
Maar waarom werk jij er dan nog?
genoemde verstandelijke vermogens.
Maar laten we eerlijk zijn, die vind je bij ieder bedrijf met meer dan tien mensen in dienst. Bovendien is het misschien wel een ex-medewerker of sterker, helemaal geen medewerker van UPC.
Lekker collegiaal zeg, als je collega hier post val je hem bij maar als hij iets doms zegt is het opeens een garnalenbrein of een ex- of geen upc-medewerker. Zoals de wind waait, waait je jasje. Lekkere sfeer zal er ook op je werk hangen zo.
Consumentenonderzoek, nou mij wordt nooit wat gevraagd hoor en ik ken verder ook niemand die ooit aan zo'n onderzoek heeft meegedaan.
Oja hoor, jou is niks gevraagd dus het hele onderzoek is niet geweest zeker. Consumentenbond e.d. die schrijven maar wat op...
Je komt inmiddels bij mij over als een vreselijk kortzichtig mannetje, die roept wat baasje wil als-ie zijn centjes maar krijgt. Kortom, precies de juiste man op de juiste plaats. Blijf daar vooral, dan komen jij en ik elkaar in ieder geval niet tegen.
Wat ik me nou afvraag; kom jij hier nou op eigen houtje een beetje tegengas geven of worden jullie daar door je management voor gevraagd de forums een beetje in de gaten te houden en een beetje weerwoord te bieden? Heeft jullie persvoorlichter het te druk of zo, wat zijn jullie instructies daar nou voor?
Klanten die toch al pissig zijn en hier hun gal komen spuwen door een snotneus als jij ook nog eens te laten uitschelden lijkt mij een zaak waar de leiding van een bedrijf dat toch al in een kwade reuk staat niet echt blij van kan worden. Vertel je dat nou trots op je werk na de paasdagen dat je zoveel hart voor je baas hebt dat je ook in je vrije tijd nog hele groepen mensen in de publieke forums afz*ikt? Maak je er screenprints van voor boven je buro?

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Wij vinden onze huidige klanten niet lastig. Typetjes zoals jij, daar worden we een beetje moe van om het maar zwak uit te drukken.
Van die opgewonden standjes die voordat ze nadenken alweer zitten te schreeuwen, die altijd vinden dat ze onheus worden behandeld.
Ik weet zeker dat als je opgestapt bent en bij een ADSL provider zit, dat je weer op een ander forum gaat zitten klagen over die ADSL provider.
Ik kan je namelijk nu al verzekeren dat je ook daar met een gebruiksaanwijzing die je moet lezen te maken krijgt. En ook je rekeningen zul je daar op tijd moeten betalen.
Als het je gelukkig maakt wil ik mijn echte naam wel zeggen hoor: Jan Jansen, nu tevreden? Nu maar hopen dat mijn baas het niet leest.
Jij bent echt dom.

Cable Guy

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

knip bla bla bla knip knip >>Klanten die toch al pissig zijn en hier hun gal komen spuwen door een snotneus als jij ook nog eens te laten uitschelden lijkt mij een zaak waar de leiding van een bedrijf dat toch al in een kwade reuk staat niet echt blij van kan worden. Vertel je dat nou trots op je werk na de paasdagen dat je zoveel hart voor je baas hebt dat je ook in je vrije tijd nog hele groepen mensen in de publieke forums afz*ikt? Maak je er screenprints van voor boven je buro?
Hoe weet jij dat ik een snotneus ben dan?
Nogmaals, ik wil dat er een eerlijk en objectief beeld is en als alleen die handvol mensen die steeds onder andere namen zitten te posten aan het woord komen, dan klopt het niet meer.
Van die screenshots voor boven mijn bureau vind ik een heel goed idee!Dan maak ik die van de allerdomste berichten die ik hier tegenkom, zoals die van hoffie en zijn vriendjes. Ik denk dat mijn collega's dat ook wel leuk zullen vinden.

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

Hee druif van een gast, vertel me ff waar in de gebruikshandleiding staat wat ik moet doen als mijn modem voor de zoveelste keer offline springt..... of beter nog geef ff pagina door zodat ik het rustig na kan lezen....... zodat als het weer gebeurd ik er gelijk de handleiding bij kan pakken...... maar zal wel normaal zijn dat je 4 klachten per 3 maanden bij jullie moet neerleggen, en voor de verandering weer een vrije dag moet nemen om op een monteur te wachten..... hoepel nou toch gauw op.... en ik hoop dat vele mensen dit lezen voor ze een contract aangaan met UPC, want je bent alleen interressant als je nog geen klant bent...............

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

heee kabeljongetje, vergeet je niet om je antwoorden erbij te printen, weten ze gelijk wat voor dombo hun collega is, geeft hier nl net zulke domme antwoorden als op de "helpdesk" (brrrr wat een woord voor een niet werkend iets)

Maar oke 1 vraagje nog als UPC zo goed is waarom willen ze dan zelfs aan de klachten nog geld verdienen met een 0900 nr???????

Cable Guy

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Maar oke 1 vraagje nog als UPC zo goed is waarom willen ze dan zelfs aan de klachten nog geld verdienen met een 0900 nr???????
Om er voor te zorgen dat mensen niet voor ieder wissewasje gaan zitten bellen, vragen we een kleine bijdrage. Eigenlijk zou het nog wel duurder kunnen, want er zijn evengoed nog van die ongelovelijke Dombootjes die 10 cent per minuut nog geen reden vinden om ons niet lastig te vallen met hun mongolen vragen. Daar bedoel ik vragen mee, die ze ook op een andere manier beantwoord kunnen krijgen. Bijvoorbeeld door het lezen van de gebruiksaanwijzing.

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

tja aan mongalen stel je mongolen vragen, daar is nix vreemds aan

Cable Guy

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Nou, ik ben in ieder geval blij dat je nu zelf toegeeft mongolen vragen te stellen.
En daar is dus wel wat mis mee.

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

sorry dombo, zal het niet meer doen, volgende week ADSL, kunnen jullie weer een feestje vieren...... Jippie weer 1 weggejaagd.............. nog ff en er belt niemand meer

Cable Guy

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Nou dan zullen we je vanaf volgende week wel op een adsl forum zien klagen.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik weet zeker dat als je opgestapt bent en bij een ADSL provider zit, dat je weer op een ander forum gaat zitten klagen over die ADSL provider.
Ik kan je namelijk nu al verzekeren dat je ook daar met een gebruiksaanwijzing die je moet lezen te maken krijgt. En ook je rekeningen zul je daar op tijd moeten betalen.
Zoals ik al eerder had gepost, ik ben inderdaad opgestapt naar xs4all. En met gebruiksaanwijzingen heb ik nog nooit iemand lastig gevallen en de betalingen worden, net als dat bij upc gebeurde, automatisch afgeschreven. Het verschil alleen is, dat dit maar één keer in een periode gebeurt, en dat ik geen oude nota's in rekening gebracht krijg waarvoor ik inmiddels lang en breed het betalingbewijs heb opgezocht en gefaxt. En de xs4all helpdesk die ik een keer of wat gebeld heb, ook met domme, aan mezelf te wijten problemen, werden na een telefoontje met een korte wachttijd tegen lokaal tarief, zeer adequaat tot volle tevredenheid opgelost.
En inderdaad heb ik op forums gezocht naar slechte ervaringen met xs4all omdat ik net als jij dacht dat zij ook wel eens een steekje moeten laten vallen, maar ik vind ze niet. Op forums over upc kom ik ook pas sinds het misgegaan was, bij de overgang naar een ander financieel systeem in februari 2002, waarschijnlijk bij jou wel een bekend probleem. Tot juni 2003 heb ik geen juiste nota meer mogen ontvangen en toen ben ik maar overgestapt. En op dit soort forums blijf ik komen om me bewust te blijven van de luxe die ik nu bij xs heb, en ten minste totdat de nasleep van upc voorbij is. Want het zal je niks verbazen dat ik nog steeds om de zoveel tijd fan-post van het incassobureau ontvang. Maar uiteraard zetten die niks door, want met mijn spookbijdrage op de balans onder debiteuren ben ik van meer waarde voor upc dan als ex-klant. En ondertussen vermaak ik me hier maar met het aanschouwen van alle bochten waarin de upc-ertjes zich wringen die in gedrag zoveel overeenkomen met dat van de organisatie.

Trouwens, in de 2 dagen dat ik hier nu een paar dingen heb gepost heb ik meer reacties van upc gekregen dan ik in 2 jaar gekregen heb van upc op telefoontjes, faxen en aangetekende brieven. Het aantal reacties daarop was namelijk... 0. Alleen van het incassobureau krijg ik netjes ontvangsbevestigingen, maar daar blijft het dan ook bij.
Misschien is het een gek idee, hoor; maar als jullie nou eens de tijd die je hier besteedt gaat wijden aan het beantwoorden van correspondentie van klanten die klagen dat ze geen antwoord krijgen, zou dat niet voor beide partijen beter zijn?

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

lol, zullen we dan maar stoppen met ze van het werk te houden??????
misschien komt het dan nog een keer goed :?

Gesloten