En dan betaal ik WEER voor mijn ex..... En dat heb ik al teveel gedaan.riddert schreef:En als TS, Auti mama dus, nu eens een setje gordels voor achterin kocht en deze laat monteren, of zelf monteert? Dan is het probleem toch opgelost? Of is dit te gemakkelijk?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mama vs. Papa
Re: Mama vs. Papa
Je vraagt of je in je recht staat. Niet of mensen er begrip voor op kunnen brengen. Als je man besluit om die kinderen na het weekend niet terug te brengen, maar ze een week te houden, omdat hij ze al zo weinig ziet zullen er ook mensen zijn die daar begrip voor kunnen hebben. Wil niet zeggen dat hij dan in zijn recht staat.Auti-Mama schreef:Ik had hier een heel stuk getypt om mezelf te verdedigen en toen dacht ik.... Laat maar..... Ik wil alleen zeggen dat ik de omgang met papa en mijn ex-schoonfamilie heel hoog heb staan en daar ook ver voor ga. Maar er zijn grenzen en die waren nu bereikt.Rim69 schreef:Dus een omgangsregeling stelt geen reet voor. Mama mag gewoon bepalen wat papa wel en niet mag, ondanks de afspraken die er gemaakt zijn. Die tellen gewoon even niet als het mama niet zo uitkomt. Mama bepaalt wat er gebeurt. Dagje Efteling met de kinderen? Veels te gevaarlijk. Ze zouden zo maar eens uit de Python kunnen vliegen. Rondvaart door Amsterdam? Ben je gek. Zo'n boot kan zinken. Wat kan jou die omgangsregeling nou schelen? Papa de kinderen? Ben je gek! Dat maakt mama wel uit.
Jij schendt gewoon de gemaakte overeenkomst en probeert dan hier je gevoelsmatige gelijk te krijgen.
Nee dat doet zij niet, zij komt voor haar kids op , daar kan jij niet over oordelen rim, jij hebt geen kids.Jij schendt gewoon de gemaakte overeenkomst en probeert dan hier je gevoelsmatige gelijk te krijgen
Even een beetje off-topic: een 'kid' is een jong geitje. Waar dus die onzinnige gewoonte vandaan komt om 'kinderen' in Nederland te betitelen met 'kids' is me een raadsel. Ik blijf die geitjes maar voor me zien...
Wat is er mis met normaal Nederlands?
-
witte angora
Miepje1 schreef:Even een beetje off-topic: een 'kid' is een jong geitje. Waar dus die onzinnige gewoonte vandaan komt om 'kinderen' in Nederland te betitelen met 'kids' is me een raadsel. Ik blijf die geitjes maar voor me zien...
Ik heb een kinderboerderij.ciske schreef: Nee dat doet zij niet, zij komt voor haar kids op , daar kan jij niet over oordelen rim, jij hebt geen kids.
Miepje1 schreef:Even een beetje off-topic: een 'kid' is een jong geitje. Waar dus die onzinnige gewoonte vandaan komt om 'kinderen' in Nederland te betitelen met 'kids' is me een raadsel. Ik blijf die geitjes maar voor me zien...
From de joe es of ee, ai sink.Miepje1 schreef:Even een beetje off-topic: een 'kid' is een jong geitje. Waar dus die onzinnige gewoonte vandaan komt om 'kinderen' in Nederland te betitelen met 'kids' is me een raadsel. Ik blijf die geitjes maar voor me zien...
Hij heeft wel weer een baan las ikAuti-Mama schreef:En dan betaal ik WEER voor mijn ex..... En dat heb ik al teveel gedaan.riddert schreef:En als TS, Auti mama dus, nu eens een setje gordels voor achterin kocht en deze laat monteren, of zelf monteert? Dan is het probleem toch opgelost? Of is dit te gemakkelijk?
Heb niet het hele topic gelezen, en juridisch weet ik het ook niet, maar wil wel zeggen dat ik het helemaal met je eens ben. Ik zou mijn kids ook niet (laten) vervoeren zonder gordels. Het feit dat je ex precies een auto koopt zonder gordels zegt mi wel iets.
Je moet er toch niet aan denken wat er met kinderen gebeurd, vooral als ze nog heel jong zijn dus onder de puberleeftijd, als je een klapper maakt. Brrrrr.
Je moet er toch niet aan denken wat er met kinderen gebeurd, vooral als ze nog heel jong zijn dus onder de puberleeftijd, als je een klapper maakt. Brrrrr.
punt is wel: dit is iets wat jijzelf wilt, niet omdat het moet, maar omdat jij het wilt, en nergens anders om... Want ook zonder gordels voldoet hij aan de wet. Dus dan is het ook logisch dat degeen die het wilt omdat hij/zij het wilt en nergens anders om de kosten draagt.Auti-Mama schreef:En dan betaal ik WEER voor mijn ex..... En dat heb ik al teveel gedaan.riddert schreef:En als TS, Auti mama dus, nu eens een setje gordels voor achterin kocht en deze laat monteren, of zelf monteert? Dan is het probleem toch opgelost? Of is dit te gemakkelijk?
Ik snap de argumentatie, maar die is wel een beetje erg zwart wit.
Maar er speelt veel meer dan dit als je tussen de regels door leest, en dit wordt denk ik alleen maar als (extra) hefboom gebruikt. Of dat erg zinvol is, tja. mag ieder voor zich weten, dat dan weer wel.
Nee dat is ook niet zo. Het is gewoon veel veiliger voor kids als ze in de gordels zitten. Voor iedereen trouwens. Geef Auti-mama helemaal gelijk.
Dan had ze dat in de omgangsregeling op moeten laten nemen. Ze stelt nu eenzijdig extra eisen. Als de ex dat zou doen dan had je de poppen aan het dansen.sephora30 schreef:Nee dat is ook niet zo. Het is gewoon veel veiliger voor kids als ze in de gordels zitten. Voor iedereen trouwens. Geef Auti-mama helemaal gelijk.
Rim69 schreef: Dan had ze dat in de omgangsregeling op moeten laten nemen. Ze stelt nu eenzijdig extra eisen. Als de ex dat zou doen dan had je de poppen aan het dansen.
Dat is een aanname van jou, dat weet jij niet!! Jij kent TS niet.
-
witte angora
Nee, maar ze gooit wel het 'probleem' op het forum, zonder dat de ex hier van af weet of zijn kant van het verhaal vertelt. Ik denk dat er in dit topic al aardig wat poppen aan het dansen zijn.ciske schreef:Rim69 schreef: Dan had ze dat in de omgangsregeling op moeten laten nemen. Ze stelt nu eenzijdig extra eisen. Als de ex dat zou doen dan had je de poppen aan het dansen.
Dat is een aanname van jou, dat weet jij niet!! Jij kent TS niet.
Toen de omgangsregeling werd opgesteld had de ex nog gewoon een auto met gordels.Rim69 schreef:Dan had ze dat in de omgangsregeling op moeten laten nemen. Ze stelt nu eenzijdig extra eisen. Als de ex dat zou doen dan had je de poppen aan het dansen.sephora30 schreef:Nee dat is ook niet zo. Het is gewoon veel veiliger voor kids als ze in de gordels zitten. Voor iedereen trouwens. Geef Auti-mama helemaal gelijk.
En waarom zou ze dat niet doen, is toch een hele normale vraag. En wat heeft de ex met dit topic te maken, wat zou ie moeten vertellen wat niet al duidelijk is dan?witte angora schreef:Nee, maar ze gooit wel het 'probleem' op het forum, zonder dat de ex hier van af weet of zijn kant van het verhaal vertelt. Ik denk dat er in dit topic al aardig wat poppen aan het dansen zijn.
-
witte angora
Even doorredenerend, wat heeft iedere andere Nederlander met een omgangsregeling tussen de TS en haar ex te maken? Ik denk dat het toch echt iets tussen die twee is, waarbij dus een van de twee niet de gelegenheid krijgt zijn weerwoord te geven.sephora30 schreef:En waarom zou ze dat niet doen, is toch een hele normale vraag. En wat heeft de ex met dit topic te maken, wat zou ie moeten vertellen wat niet al duidelijk is dan?witte angora schreef:Nee, maar ze gooit wel het 'probleem' op het forum, zonder dat de ex hier van af weet of zijn kant van het verhaal vertelt. Ik denk dat er in dit topic al aardig wat poppen aan het dansen zijn.
Iedereen bedankt voor zijn/haar visie op dit probleem!! Verder reageer ik hier niet meer omdat het af en toe nu wel heel erg ver afdwaalt van het probleem waar het mee begon. 
T ging niet om de omgangsregeling het ging om de autogordels!