LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] The Vacation Store

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Sun

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Sun »

Knoestje en de rest van je familie.

Wat heeft het voor nut, hier de hele dag op dit topic rond te hangen met je verhalen over TVS? Niemand WIL dit produkt. Ook niet om te proberen, dus ga ergens anders rondhangen.

Ga lekker folders rondbrengen ofzo, desnoods van TVS maar, ga weg van hier!

Groeten aan de rest.

fam de vries

Ongelezen bericht door fam de vries »

Sun waarom hang je hier dan zelf de hele dag op rond??? je hebt zeker niets beters te doen, werkeloos ofzo????? laag iq..

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

En ja,wie is daar,familie de vries. Kom je nu aanvallen omdat er mensen zijn die niet geintresseerd zijn in die club ???Moet toch kunnen dacht ik.De mensen geloven niet in sprookjes.Er is al meerdere keren over gecommuniseerd daar over.Begrijp dat toch eens.Het is net zoiets als aan de deur word niet geleurd.

de vries

Ongelezen bericht door de vries »

Nee maar waar ik een beetje moe van word is dat jullie lopen te zaniken over iets waar je geen mening over kan hebben omdat je geeneens zo,n pakket hebt!!!! Ik heb namelijk wel een pakket, en ben er al een paar keer mee op vakantie geweest en er is niets mis mee naar mijn mening. De appartementen zijn perfect en de service idem dito.. :roll:

Sun

Ja de Vries, ik hang hier de HELE dag rond en tussen door werk ik ook nog en oja, slapen doe ik ook s,nachts. Dus dan ben ik in ieder geval niet hier op het forum. Dat je dat maar even weet!

Waarom moeten wij het eerst proberen? Dat doe je toch ook niet met andere zaken? Waarom moet ik mij zo,n duur pakkket aan laten smeren, als ik hier en op reiswijzer al zoveel negatieve berichten er over lees.?????????

Dat zou mooi worden, als wij eerst spullen moeten aanschaffen om er dan een oordeel over te kunnen geven. Ik ben geen miljonair! Je hoort en leest genoeg om het eerst zelf te moeten ervaren. Kijk, dat jullie het zo doen, moeten jullie weten, maar val ons er niet mee lastig.

We weten NU wel dat jullie het fijn vinden. Dus, houwen zo! Wij boeken nog steeds wel bij ons reisbureau.

En over iq gesproken? Ach, wel zielig, als je zo je spullen aan de man moet brengen. Laat mij dan maar gewoon uit werken gaan! Dag hoor!

de vries

Ongelezen bericht door de vries »

ja maar dan zit je toch te zeuren over iets waarvan je niet eens weet hoe het werkt!! Je hebt geen enkele ervaring zelf opgedaan met tvs dus het is gewoon meelullen wat je doet. Waarom zit je op dit forum dan, wat heb jij eraan om commentaar te leveren... Je maakt van een mug een olifant!! Iedereen die ik ken die het pakket heeft, en die kom ik regelmatig tegen op vakantie, is tevreden behalve mensen die het pakket niet hebben lopen te piepen..

woudstra

Ongelezen bericht door woudstra »

beste sun etc

dus zonder enige ervaring kraak je alles af van tvs ,ik snap niet dat dit forum zich er voor leent om dergelyke onzin van jullie te melden
maargoed dat zegt genoeg over t niveau van dit forum
ga zo door met zanikken en klagen over alles jullie lijken wel duitsers want in die heimaat is ook alles groter en beter

Gast

Nou, ik krijg ik het GRATIS, dan wil ik nog niet mee, als ik nu al weet wat voor een soort mensen, met zulk een zooi mee gaan.

Ga lekker verder met jullie promotieteam. Ik heb het gehad. Doe je best!

By the way, hebben julie ook al eens de natuurlijk alleen maar negatieve reacties op www.wereldwijzer.nl gelezen? Nee? Is aan te raden!

Sun

Waarom zitten hier dan ook veel mensen te klagen die WEL zo een pakket hebben? Zo te lezen, zijn het niet allemaal tevreden mensen hier.

Gast

Dat is een waarheid als een koe. En er is al zoveel over gezegd in het forum dat ik nog niet eens over zou denke om het te proberen. Ik kijk wel uit om met zulke lieden mij in te laten.!!!Dus praat maar als brugman,maar ik hou me verre van dat. Ik reis al jaren met mijn touroperator en het bevalt me uitstekend.En dat blijf ik doen omdat ik die volledig vertrouw.Wat jullie ook zeggen het ene oor in en het andere uit.Hopelijk begrijpt u het nu,en val ons niet lastig met die flauwe kul.

Knoest

Ongelezen bericht door Knoest »

Gast,

veel plezier bij je Touroperator en ondanks dat je zo'n betweter bent hoop ik toch dat ook jij leuke vakanties zult hebben.
Net als Sun
Jammer dat je altijd zo negatief bent en zult blijven :shock:

Gast

Ik wens u ook een fantastische vakantie toe.Geniet er vanwant dat doe ik al zon 30 jaar met de touroperator.Ik heb heel veel gezien en gelezen over uw club. En als u daar gelukkig mee bent,dan is het alleen maar mee genomen.Zo is iedereen op zijn eigen manier gelukkig. Wat kan je nog mooier wensen.!!!!!! U op uw manier, en ik op de mijne.Veel plezier nog.!!!! Van deze bedweter :lol: :D

Gast

Zo is dat en niet anders! :wink:

Einde discussie en dit onderwerp!

Vervoort

Ongelezen bericht door Vervoort »

By deze wil ik de medewerkers van TVS nog even een pluim geven want ik heb dus na volle tevredenheid zon presentatie bijgewoont en een dergelijk pakket gekocht(breda)
Gisterenavond zijn we met de verkoper en zn manager nog wezen eten om evt vraagen van onze kant nog te beantwoorden.Welk reisburo doet dat??????Dat noem ik nog eens service en dat geeft wel aan dat ze achter hun product staan en niet zgn snelle verkooptrucs om daarna niks meer van ze te horen
Nee,niks meer dan lof,wij hebben t als zeer bijzonder ervaren en we voelde ons als koning behandeld
Wij kunnen TVS bij iedereen aanbevelen,daar is de klant nog koning en geen nummer

Cees Vervoort,
Tilburg

Gast

Gisterenavond zijn we met de verkoper en zn manager nog wezen eten om evt vraagen van onze kant nog te beantwoorden
Was dat etentje vóór of na dat het contract werd getekend?!

Gast

Dat zal wel na het tekenen zijn geweest vermoed ik.Die vervoort toch!!!
Die denkt een ander te overtuigen !!!!Mooi niet dus.Gefeliciteert vervoort.U heb een gratis weekje gewonnen naar Spanje, Ole !

Gast

Wij hebben ook een contract getekend en zijn ook uit eten geweest.

Theo en Sjaak.

Gast

Dat wist ik toch.niet tekenen niet etentje. Zo werkt dat nu eenmaal.Ik heb regelmatig etentjes en daar hoef ik niets voor te tekenen. :lol: :D

Gast

:) We werden als een koning behandelt. Dan mag je ook betalen als een KONING! :roll:

Theo en Sjaak, eet ze :P Verslik je niet, want dan kunnee jullie die gratis vakantie wel vergeten.

sproet

Ongelezen bericht door sproet »

weer even bij de basis beginnen lieden, we verknallen zo deze thread.
Het is een kinderlijk gedrag.
Begin maar eens van voren af aan te lezen hoe TVS in elkaar zit, dan weet je precies hoe het werkt.
En daar volwassen reacties op graag.

Gesloten