LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boycot Windows 8

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Boycot Windows 8

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

sadfly schreef:Nooit !, maar dan ook nooit de starter versie nemen. dat is echt een uitgekleed beperkte windows7 versie.
Gelukkig heeft microsoft met windows8 eindelijk wel begrepen dat je gewooon standaard alle talen me moet leveren.

Starter versie is perfect voor netbook of minibook.....als je puur en alleen windows wilt hebben en geen toeters en bellen dus alleen mailen, en internetten is de starterversie ideaal.
En wat moet je met tig talen ?

Land waar je bv netbook koopt is geinstalleerd met die taal en soms kun je kiezen uit eng of fr.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Boycot Windows 8

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

KLEPPY schreef:
olaf79 schreef:
KLEPPY schreef:windows 8 is ook eigenlijk niet gemaakt voor op de computer het is voor smartfoon en tablet daarom werkt het zo beroerd op jullie computer :9
Je kletst uit je nek en het werkt niet beroerd maar prima. Het is juist bedoelt voor alle platvormen.
eey neem je rust ik ben een icter en oficeel is het gemaakt voor tablets en zo touchscreen en dat soort ongein dat gaan niet op een computer dus nee ik klets niet uit me nek

Dan zou je toch denken dat je beter zou moeten weten :roll:

Tis voor beide gemaakt........de tegels werken beter met een tablet / touchscreen maar thats it.
Rest is hetzelfde.

Zoals reeds gezegd, draait prima op mn nwe laptop ZONDER touchscreen.

Gesloten