LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM doe het niet!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
reactie2

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door reactie2 »

dag student26

Geen ervaring en kennis van mlm en toch oordelen hoe het in elkaar zit.
Het zegt al genoeg dat jij oordeelt dat mlm geen vak is. Dan heb je er nooit in verdiept.

Snoepwinkel =ondernemersschap.
MLM prof. = networkmarketier.

Sommige mensen vinden hun opleiding belangrijker dan mensen die in het praktijk meer gepresteerd hebben cq meer verdienen met een gemiddelde opleiding.

reactie2

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door reactie2 »

geen kaas van gegeten.
wanneer je de theorie van je rijexamen behaalt zegt nog niet dat je auto kunt rijden.
wanneer je auto rijdt zegt het nog niet dat je formule 1 kunt rijden.


het kost 3 tot 4 jaar om MLM vak te kennen.
Dus vele trainingen volgen en het doen.
Al deze mensen op deze forum ten spijt. (op enkel na)
hebben dat nooit gedaan dus jullie meningen zijn op theorie gebaseerd.

student26

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door student26 »

Ok, smartie pants, 2 distributeurs om te voldoen aan de eis 'multilevel'. En daarvan hoeft er maar een wat te doen (die ander was enkel om aan de eis van 'multilevel' te voldoen).
Wat naar mijn mening al meteen aangeeft hoe inefficient MLM is: mensen die geen bal te maken hebben met de uiteindelijke verkoop verdienen er toch aan, het enige dat zij moeten doen is "er zijn". En nee, dat is in andere bedrijven niet zo.
Hoeveel klanten moet je hebben. Daar is geen antwoord op te geven; dat hangt af van omzet en commissiepercentage.
Maar dat was wel de originele vraag, en het antwoord is voor alle MLM varianten: veel.
Geen ervaring en kennis van mlm
Het eerste is een waarheid als een koe, het tweede slaat als een *** op een drumstel.
Het zegt al genoeg dat jij oordeelt dat mlm geen vak is. Dan heb je er nooit in verdiept.
Wat maakt iets dan tot een vak?
Snoepwinkel =ondernemersschap.
MLM prof. = networkmarketier.
Hmm das ook vreemd, volgens de MLM'ers hier is MLM gelijk aan ondernemersschap. Ondernemersschap is trouwens ook geen vak, maar iets wat je in je hebt of niet. Networkmarketeer is leuk bedacht, maar het komt toch neer op verkopen.
Sommige mensen vinden hun opleiding belangrijker dan mensen die in het praktijk meer gepresteerd hebben cq meer verdienen met een gemiddelde opleiding.
Met andere woorden: mensen die gestudeerd hebben zijn per definitie dommer dan mensen die met een gemiddelde opleiding toch een goede prestatie neerzetten. Leuke redenatie, maar klinkklare onzin.
het kost 3 tot 4 jaar om MLM vak te kennen.
Lees: je moet 3 tot 4 jaar lang betalen voor onzinnige "seminars" en "cursusmateriaal" om iets te kunnen verkopen. Je hebt wel een heel raar beeld van de wereld.

betweter

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door betweter »

Je laat nu toch echt wel zien dat je verschrikkelijk dom bent, met die conclusies over dat 'mensen die gestudeerd hebben dommer zijn'.
En ook die conclusies van hoeveel klanten: Ik ken iemand die heeft inderdaad veel klanten, maar er zit er een tussen waar hij al van leven kan zonder die anderen. M.a.w. het antwoord op jouw vraag op jouw manier is: 1
En ik heb duidelijk gezegd dat je 2 distribiteurs in je team moet hebben om te voldoen aan de eis van Multilevel. Die 2e die niets hoeft te doen, hoef je ook helemaal niet te hebben, ware het niet dat je dan theoretisch niet meer aan de term multilevel voldoet.
Zie je, weer een prachtig staaltje van hoe student26 de feiten omdraait om zijn gelijk te krijgen. Prachtig toch.
Maar ik ga student26 en zijn cohorten nu maar negeren, want ik hou niet van 'discussies' met domme mensen.
Als ik de emails lees en de verhalen hoor van mensen in mijn team, dan zit daar geen kwaad woord tussen. Integendeel, meer lof dan ik denk dat ik verdien, maar het laat mij wel zien dat ik wel op het juiste pad zit en dat de mening van student26, slim en econometrist geen enkele waarde in de werkelijke wereld hebben.

slimpie

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door slimpie »

is dit ook zo iets?? of wat anders???

www.euroblaster.nl/???

slimpie

betweter

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door betweter »

Da's een piramidespel.

reactie2

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door reactie2 »

Met andere woorden: mensen die gestudeerd hebben zijn per definitie dommer dan mensen die met een gemiddelde opleiding toch een goede prestatie neerzetten. Leuke redenatie, maar klinkklare onzin.
Dat zeg ik dus niet! dat is jou conclusie!
Maar ik had deze reactie wel van je verwacht.
Het is precies andersom,Sommige mensen denken in Nederland meer recht van spreken hebben wanneer ze een hogere opleiding hebben genoten en daarbij het dan beter weten.

Ik kijk niet naar iemand opleiding,maar naar zijn prestatie in het praktijk.
Dus je waarde op het markt is dan meer waard.
Theorie kan iedereen in zijn hoofd prenten wat al jaren gedupliceerd wordt door docenten.
In mlm kijk ik naar iemand die al een grote organsatie in het praktijk heeft gebouwd. (mensen die het al gedaan hebben)
dus ook begonnen met niemand!!!(als hij dat dat kan ,dat kan ik het ook)
Het leuke van is wat zal deze persoon aan je leren?
hoe die zelf ook groot is geworden.of niet.
want hij verdient aan jou succes. dan zal die zeker niet het tegendeel gaan bewijzen of niet.



je volgt wel jaren een studie om geaccepteerd te worden voor je beroep
maar 3/4 jaar mlm trainingen is onzin.
Dat zegt al genoeg wie jij bent en zeker waarom je zo oordeelt over mlm. want de niet serieusen volgen dit niet.

haken en ogen aan mlm. Sommige bedrijven zoals met elk bedrijf overigens kunnen er tussen zitten. Maar dit komt door de mensen zelf die nooit serieus mee bezig zijn gegaan.
maar goed wanneer bij een modellen wedstrijd het mooiste vrouw wint klaag je dan ook dat de lelijkste heeft verloren. Lelijke vrouwen zoals de maatschappij het weer bepaalt vallen definitief af. Niet eerlijk he.

Dat is het juist jij leeft zoals 90% van de maatschappij het aanleert.
wij leren mensen,als zij dat zelf ook willen om een andere manier het ook kan. Die gedachten gang is niet makkelijk.logisch vast geroest door
de maatschappij. (TV beinvloedt jou meer negatief dan jou denkwijze over een positief seminair van een mlm bedrijf.)

mlm is het enigste factor je zelf.

betweter

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door betweter »

Gelijk heb je, maar roep dat nou niet te hard. Er lopen hier een aantal mensen rond die zichzelf moeten vertellen dat ze weten waar ze het over hebben omdat ze een titel hebben. Als je ze dat afneemt, blijft er voor hen niks over om trots op te zijn.
Enne....volgende keer niet zo snel typen; je hebt ze nu weer ammunitie gegeven om je aan te vallen op je zogenaamde gebrek aan opleiding door je spel en grammatica fouten. Aan de andere kant..misschien heb je dat wel express gedaan, zodat ze toch nog iets hebben om je op aan te vallen.

student26

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door student26 »

Je laat nu toch echt wel zien dat je verschrikkelijk dom bent,
Ik dacht dat we het niet op de man zouden spelen, maar goed.
met die conclusies over dat 'mensen die gestudeerd hebben dommer zijn'.
Tsja, zo interpreteer ik zijn uitspraak. Heeft niets met een conclusie te maken overigens. Dit is namelijk wat hij met zijn uitspraak impliceert. Maar goed hij zal z'n eigen uitspraak dan ook wel niet begrijpen.
En ook die conclusies van hoeveel klanten: Ik ken iemand die heeft inderdaad veel klanten, maar er zit er een tussen waar hij al van leven kan zonder die anderen. M.a.w. het antwoord op jouw vraag op jouw manier is: 1
Met 1 klant dus. Dan moet dat echt een mega klant zijn. Het lijkt me niet dat dit normaal is (en nu komt natuurlijk het antwoord: ja dat komt heel vaak voor, yeah right).
Die 2e die niets hoeft te doen, hoef je ook helemaal niet te hebben,
Probleem: je kan niet zonder. Je moet namelijk in z'n downline blijven he...

Voor de rest: je laat alleen maar zien dat je de discussie niet kunt winnen. Ik zie alleen maar loze opmerkingen over zaken verdraaien en dergelijken. Veel inhoud heb je blijkbaar niet meer. Lijkt het me inderdaad beter als je maar niet meer reageert.

Wat reactie2 betreft, je verhaaltje rammelt zo gigantisch (en nee, niet alleen taalkundig) dat ik niet eens de moeite ga nemen om erop te reageren. Wel typerend voor de meelezers: het eerste stukje, waarin hij zichzelf tegenspreekt, en het laatste stukje met het hallelujah sfeertje.

Slim

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door Slim »

Voor de rest: je laat alleen maar zien dat je de discussie niet kunt winnen. Ik zie alleen maar loze opmerkingen over zaken verdraaien en dergelijken. Veel inhoud heb je blijkbaar niet meer. Lijkt het me inderdaad beter als je maar niet meer reageert.
En wij niet meer op hem! Tenminste, ik had voor mezelf al besloten dat het verspilde moeite was. Wel vermakelijk hoor, om iemand zo te zien " discussieren" .

crabbel

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door crabbel »

[quote]Ik ken iemand die heeft inderdaad veel klanten, maar er zit er een tussen waar hij al van leven kan zonder die anderen.

Ik heb hier persoonlijk een andere term voor:

Parasitisme en daar is het hele verhaal op gebaseerd. Je in een situatie positioneren dat je niets hoeft te doen en de personen onder je moeten ploeteren. Ik dacht dat slavernij 150 jaar geleden is afgeschaft?

betweter

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door betweter »

Huh, iemand die naar de vriend van mij toekwam om klant te worden; da's parasitisme?

Gast

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door Gast »

Ïets dat mensen niet snappen dat is flauwekul laten we het daar maar op houden 8)

betweter

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door betweter »

Dan is jouw post voor mij flauwekul, want ik snap er niks van :lol:

Gast

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door Gast »

@ Betweter : Nee das het niet ! Je moet nog een hoop leren merk ik wel.

Geeft niets ga vooral door en geeft nooit op ! Tip.... Steek 0% van je tijd in negatieve mensen of forums als deze. Gun ze de lol niet :lol:

"winners never quit , quiters never win"

Suc6

Slim

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door Slim »

"winners never quit , quiters never win"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En met dit soort zinnetjes worden jullie MLM'ers er allemaal ingeluisd! Laat je toch niet zo voor de gek houden.[/quote]

Monaco

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door Monaco »

@ slim: Onzin jonge man , ik had geen ervaring in netwerkmarketing en heb het gedaan ... Oh ik ben een loser .. sorry ik heb het gewoon gedaan ! Winners never quit , quiters never win. See shumacher ! Of mag je die ook niet ..... ???

Slim

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door Slim »

Dit is nog eens een mooi voorbeeld van woorden in iemands mond leggen:
@ slim: Onzin jonge man , ik had geen ervaring in netwerkmarketing en heb het gedaan ... Oh ik ben een loser ..
Heb ik ooit gezegd dat jij of iemand anders een loser is?
sorry ik heb het gewoon gedaan ! Winners never quit , quiters never win
Dan heb je geluk gehad dat je er op tijd in bent gestapt.
Vraag je je niet af hoe het met de mensen onder jou gaat?
See shumacher ! Of mag je die ook niet .....
Waar heb ik toch gezegd dat ik jou niet mag?

Slim

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door Slim »

Geeft niets ga vooral door en geeft nooit op ! Tip.... Steek 0% van je tijd in negatieve mensen of forums als deze. Gun ze de lol niet
Suc6
Nee, die is bedoeld voor "ons soort mensen".

mmoonniieekk

Re: MLM doe het niet!

Ongelezen bericht door mmoonniieekk »

WAUW. Als jullie met zijn allen nu eens iets zinnigs gingen doen. Dit is elkaar gewoon afmaken heeft totaal geen zin

De een voor de ander heeft hier volkomen gelijk hoor.... mlm is niet voor iedereen weggelegd. Je moet er een echte doorzetter voor zijn.

Gesloten