LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door croosjes »

gast,het is ook een bescheide volk de baas=baas en de rest moet zijn mond houden en iedereen kent iedereen.vrgr.andre de croos

push
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:29

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door push »

Hakuxl,
You,ve got mail!
Succes

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Piet »

Voor de volgende regio heeft zich ook een contactperson aangemeld:

Groningen/Griesland/Drenthe - [email protected]

Wat doen we: wachten tot 2007 of NU dexia dagvaarden en je geld terugvorderen?

Ik heb de Stichting Eegalease telefonisch gevraagd wat de betekenis is van het eventuele vonnis in de zomer van dit jaar en de definitieve uitspraak in 2007 voor de leden van Eegalease.
Ik wordt teruggebeld hierover.

Over mijn vorige vraag van een maand geleden wordt nog steeds nagedacht.
Deze was om duidelijkheid te scheppen omdat veel mensen denken dat ze hun geld vanzelf terugkrijgen als de Stichting de rechtszaak wint.
Sterker nog, op de site kun je hierover niets terugvinden!
Mijn verzoek was om op hun site hier duidelijkheid over te verschaffen.

Groeten,
Piet

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Piet »

In Flevoland hebben wij een advocatenkantoor gevonden die groepskorting geeft voor Eegaleasers.

Wie wil contact persoon in Flevoland worden en welke Eegaleasers uit Flevoland willen meedoen.

Groeten,
Piet

Karinrummens
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 okt 2003 20:57

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Karinrummens »

Hallo Eegaleasers uit Flevoland!

Kom op meld je massaal aan, wij zitten al bij deze advocaat, maar hoe meer mensen tegen Dexia hoe beter. Kom voor je recht op! Doe mee en haal je eigen geld terug!

Samen staan we sterk!
Groet Karin

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik voel bij al die verzoeken om je aan te sluiten bij die, en bij die, toch wel enige argwaan.
Ik had me aangesloten bij slv in de veronderstelling dat ik daar iets aan zou hebben, en velen met mij. In mijn verleden heb ik helaas enige malen met de advocatuur te maken gehad. Dat heeft me alleen veel geld gekost en niets opgeleverd, en geloof me ik stond in mijn recht, althans dat dacht ik, net als deze keer met die dexia mafia.
Mijn zaak loopt momenteel naar het einde, helaas zonder hulp, want waar moet je die dan zoeken. Ik heb via dit forum bv om advies gevraagd over een bepaald onderwerp uit de conclusie van repliek van dexia op mijn verweer. Dat had ik gericht aan de slv. Maar die zijn gewoon niet thuis. zitten waarschijnlijk geld te tellen, vandaar mijn argwaan naar goudzoekers. Inmiddels is mijn reactie van dupliek ingediend, en kan ik alleen nog afwachten. Ik hoop echter wel dat, mocht mijn zaak iets positiefs opleveren voor de rest van de aangeslotenenen bij al die goudzoekers, dat ik dan ook mee mag delen
in de opbrengsten.

geluk allemaal

Ad

Karinrummens
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 okt 2003 20:57

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Karinrummens »

Hallo Ad

Ik vind het rot voor je dat je met de advocatuur negatieve ervaringen het (maar geloof me die hebben wij hier ook hoor!)Toch gaan wij weer proberen ons recht te halen! SLV heeft van het begin af aan gezegd geen individuele gevallen te kunnen helpen ( niemand van de gedupeerde vindt dat leuk, ook wij niet), maar helaas het is niet anders.Ik ben lid geworden van Pay-back, omdat hun manier van aanpakken(niks met handschoentjes)mij wel aansprak. Als ik een e-mail stuur naar Piet van Pay-back krijg ik zeker antwoord, terwijl ik heel zeker weet dat hij echt niet stinkend rijk wordt door het vele werk dat hij verzet.Om dus alle stichtingen en verenigingen over één kam te scheren lijkt mij dan ook niet eerlijk! Ik begrijp best dat je het vertrouwen een beetje kwijt bent in de mensen, maar dat is onder andere de schuld van Legio lease en niet van de mensen die in ieder geval proberen te helpen.Ik blijf er in ieder geval van overtuigd dat we met zijn allen sterk staan!

Verder wens ik jou veel sterkte met je zaak, en hoop ik dat je uiteindelijk weer een beetje vertrouwen zult krijgen in je medemens!

Groet Karin

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Jan »

Beste Mensen,

We hoeven ons geen illusies te maken over de geaardheid van de advocatuur. Die willen uit deze kwestie uiteraard een slaatje slaan. Helaas, zo zit de grote boze buitenwereld in elkaar. Daar kun je natuurlijk over gaan zitten mokken en klagen dat het allemaal heeeeeeel gemeen is.

Nu heb je natuurlijk ook advocaten die alleen aan de centen denken en advocaten die betrokkenheid tonen (en ook aan de centen denken). Hoe dan ook. Het gaat erom dat ze onze belangen op een adequate manier behartigen. En dan verdienen ze daar maar wat aan! Fijn voor hun.

Dus, kom uit die luie stoel en ga aan de slag. Want van de stichtingen worden we helemaal NIKS wijzer. Die liggen inderdaad met een coktail in hun hand aan het zwembad de stapels geld te tellen. Slimme jongens. Helaas ben ik er indertijd ook in getrapt. Ben nu weer wat wijzer en besef dat ik zelf voor mijn recht zal moeten opkomen.

Groet,
Jan

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste mensen,

Wij, de gedupeerden groep eegalease Noord Braband gaan aan de slag we gaan gezamenlijk verder, momenteel zijn we met 15 man/vrouw en we gaan onze inleg terughalen,
Doe mee, de groep groeit hard, en de kosten vallen best mee,
Om mee te doen kun je gewoon even het envelopje aantikken,
Kom in actie, blijf niet wachten op een ander, ga zelf in de aanval.

Ton

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door aert0001 »

even omhoog,

er kunnen nog steeds mensen bij,
als je je centen terug wilt zien, je voldoet aan de eegalease situatie, kom erbij.

Ton

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Yvonne stop met betalen
Ik heb tot januari ook betaald maar door hier op het forum alles goed te lezen, ben ik tot de conclusie gekomen dat je het geld in een bodemloze put stort.
Mijn man had ook niet ondertekend en wij hebben ook om vernitiging gevraagd.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Albert »

0 :?:
Laatst gewijzigd door Albert op 23 feb 2004 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.

yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door yvonne s »

Hallo,
en hoe zit het dan met die termijn van 3 jaar,en de bijkomende incasso e.d.

groetjes yvonne s

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Piet »

Er is nu ook een contact persoon voor Overijssel en Gelderland:

[email protected]

Dus Eegaleasers uit deze provinciën, meldt je aan!

Groeten,
Piet

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Het enige wat helpt is je organiseren en een advocaat in de arm nemen. Hoe meer mensen, hoe lager de kosten. In iedere regio zit een contactpersoon. Zie www.pay-back.nl. Klil Eegalese aan en je ziet de regio's.

gast_58

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door gast_58 »

Janneke, n.a.v. onderstaande mailtje (en meerdere) heb ik je in één adem genoemd met onze 'vrienden' Alycia en Ozzy,
heb de indruk dat je het inmiddels anders ziet.
Dus, als je dezelfde bent, alsnog excuses!


Geplaatst op 11 Feb 2004 08:22 door Janneke52


--------------------------------------------------------------------------------

IK WAS EEN BEETJE DOM is misschien ikblijfeenbeetjedom???

N.a.v. Tros Radar ben ik op deze site terecht gekomen. Mijn mening is dat iedereen moet doen wat het beste is voor hem(haar)zelf in deze situatie. Ik volg alleen wat er aan nieuws binnenkomt.
Ook ben ik van mening dat ik geen geld in een bodemloze put wil storten en ook NIET wil betalen middels een andere constructie.
Ik betaal nu al genoeg aan de maandelijke betaling aan Dexia EN niet te vergeten de lening die we daarvoor zijn aangegaan.
Geplaatst op 12 Feb 2004 12:37 door Janneke52


--------------------------------------------------------------------------------

Gast_58, ik ben gewoon op mijn werk en niet met Alycia en Ozzy ergens op een kamertje. Volgens mij heb jij mijn berichten niet goed gelezen. Ik ben NIET van plan ook maar ERGENS voor te betalen.
Dus niet verplaatsen naar een hypotheek of dergelijke. Het enige wat ik wil is mijn geld terug.

Naar boven


Alycia


Geplaatst op 12 Feb 2004 16:15 door Alycia


--------------------------------------------------------------------------------

dank je janneke... niet iedereen is het eens met pay-back... is moeilijk te accepteren hier geloof ik... haha

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste gedupeerden, nog steeds kunnen er mensen bij,
val je onder de groep eegalease, woon je in Brabant, kom erbij.
klik op; http://www.trosradar.nl ga naar Eegalease groep Noord Brabant en mail me even,

Ton

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Janneke52 »

gast_58 ik heb nooit iets gehad met Alycia of Ozzy, maar ik vind wel dat ieder moet doen wat in zijn (haar) situatie het beste is. Ik kan me niet in de gevoelens (portemonne) van anderen kijken.
Ik heb mezelf ook moed moeten inspreken om de betaling te storneren en de automatische incasso stop te zetten.
Ik weet niet wat ons boven het hoofd hangt, maar ik ben strijdbaarder dan ooit. Laat ze maar komen.
Ben nu contactpersoon voor pay-back, regio Overijssel en Gelderland.
[email protected].
Dus Overijssel en Gelderland sluit je aan. Hoe meer mensen des te goedkoper wordt het.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door Hans A »

Aert

Een vraagje. Wat is jullie opzet?
Beginnen jullie weer van voor af aan (dus rechtzaak over wel of niet huurkoop, vertagingen, wel of niet art 1:88 en 1:89 toepasbaar enz) en gaan jullie uiteindelijk alle kosten terugvorderen of wachten jullie tot na de zomer (uitspraak Eegalease) zodat jullie het voortraject kunnen overslaan en meteen een zaak kunnen beginnen over de terugvordering?
Laatste optie lijkt mij namelijk een stuk vlotter.

mp
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2004 12:20

Re: PAYBACK aktie voor Eegaleasers

Ongelezen bericht door mp »

gde mddg,

n.a.v. bovenstaande berichten,
ben ongehuwd, maar heb al meer dan 10 jaar een samenlevingscontract.

heb in 1998 een vermogensversneller? van Groeivermogen? NV onderdeel van Fortis afgesloten. Ben na 5 jaar, sinds juli vorig jaar
ook verrast met een restschuld. Heb nog steeds niet betaald !

Mijn partner heeft destijds niet mee ondertekend. Ben ik nu
een geval van eegalease ??

Hoor graag, want ik laat het incassoburo en de dagvaarding gewoon
op me afkomen en hoop uiteindelijk bij het kantongerecht zelf
verweer te kunnen voeren.

Gesloten