LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bus rijdt door en klagen helpt niet

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Gast

Re: bus rijdt door en klagen helpt niet

Ongelezen bericht door Gast »

Ik dacht niet dat gast agressief antwoord gaf.Soms even pas op de plaats zetten gast .En de wereldis al jaren langzaam aan het afglijden. maar wie weet ias er een weg om te stoppen en open staan voor mensen,maar het moet wel twee sporig zijn en niet van een kant.Maar het busje rijdt en neemt mensen mee bij de halte en zet mensen ook af.Maar ga niet zo klagen over busschauffeurs Die doet zijn of haar wek en hou nu maar op.
Nel

Gast

Gast moet niet zo dit doen, gast moet niet zo dat, en ga zo maar door.
Nel zegt hier niet meer te komen, en doet het toch.
De een blaft de ander af. De een kan nog minder tegen de waarheid dan de ander, de een kan meer kritiek hebben dan een ander.

Kortom anderen zeggen anderen hoe zij het willen hebben!
Mooi niet dus. Daar doe ik niet aan mee.

En die chauffeurs en partners van chauffeurs moeten niet lopen te zeuren, anders moeten ze gewoon een ander beroep kiezen waar ze niet met mensen te maken hebben/krijgen.
Oeps! :oops: Nu zeg ik ook wat een ander moet doen....

dooby

Ongelezen bericht door dooby »

Nu gast de volgende keer zal ik jou eens flink bijten en wel doorbijten.En over een ander beroep for get t Hij is lekker klaar met het werk na 35 jaar busschauffeur.En klaag nu maar lekker door dat is het enige wat je doe.Gelukkig zijn er mensen die goed zijn en iemand kunnen respecteren.Dat ontbreek jou nog.En ik reageer wanneer het mij uitkomt,dat maak jij niet uit.Gast.Maar ik ben niet anoniem Maar wilde toch even reageren.Ik blaf en bij sommige bijt ik zeker.Daar is geen tweifel over. Dus reagerende gast van de koude grond ik heb malijn aan jou!!!!!!!! Nel

Gast

Malijn is maling

Arlet

Ongelezen bericht door Arlet »

Hee nette gast, :roll:

Bij welke bushalte sta jij altijd op de bus te wachten.
Als de buschauffuer aan komt rijden zal hij wel denken, daar staat weer die gast die iedere dag met zijn verkeerde been uit bed stapt.
Misschien kan je er zelf niets aan doen dat je altijd iets op andere mensen hun vak wat te kankeren hebt.
Het zal wel aangeboren zijn :roll:

Verder wens ik je toch heeel veel reisplezier met de bus die je naar jouw werkplek brengt waar het oooozo leuk is en waar alles tot in de puntjes geregeld door jou persoontje is. :lol:

dooby

Ik wet niet of je het tegen mij hebt maar i heb er nu genoeg van en zeker die ene gast van dat hij maar een andere baan moet zoeken mijn man is eruit na 35 jaar trouwe dienst in de bus en verdiend nu rust. Het is een vervelend persoon waar ik even geen zin meer in hebt.Want die weet echt niet wat zinnigs te zeggen.Die bustijd ligt nu een jaar achter ons en het bevalt mijn man de busschauffeur en mij zelf prima.Gelukkig was het een fijne tijd voor ons en klagers ga je gang want voor mijn man en mij is het verleden tijd en arlet zo zie je maar hoe het ontiegelijk vervelend is om dat mee te maken maar ik blijf positief en hoop dat zijn collega;s ook een fijne afsluiting kunnen mee maken.Dit was het. Nel :wink: :shock: :D

Gast

Nou Arlet en Nel,

Als jullie het met elkaar toch eens zijn, waarom ga je dan niet ergens anders lopen te mekkeren.

Hier gaat het over het feit dat de bus doorrijdt en dat klagen niet helpt en jullie mekkeren alleen maar over wat wel en niet MOET en wat er HAD GEMOETEN, enz.

Nel, ik ben blij dat je man buschauffeur was en niet JIJ. Je zou er zeker niet geschikt voor zijn.

Hé, daar komt de bus aan.....doei Arlet en Nel...

dooby

Ik zou dwars over je heen rijden gast met 90 k.m zonder blikken of blozen Ik ben een prima chauffeuse en geheid ik doe het
nel :twisted: :twisted:

OOO

Ongelezen bericht door OOO »

Tjonge, wat een ophef wordt hier gemaakt over buschauffeurs!
En als ik steeds de reacties lees, stelletje wereldverbeteraars zijn jullie!

Ik zie dat steeds dezelfde personen op dit forum het beroep buschauffeur belachelijk lopen te maken. Jullie zijn zeker de perfecte werknemers???
Werken jullie eigenlijk wel omdat jullie zo vaak achter jullie pc zitten?
Jammer hoor dat er mensen zoals jullie zijn.
Mensen zoals jullie verpesten het juist.

Ik hoop dat het jullie vaker mag overkomen dat de buschauffeur doorrijdt als jullie bij de halte staan.
De mentaliteit van de mensen veranderd waar jullie het overduidelijke voorbeeld van zijn.
Schelden jullie ook de artsen uit in het ziekenhuis als je niet op tijd geholpen wordt? En de tandarts?
Nee, dat doen jullie niet. Veel dienstverlenende beroepen werken onder werkdruk helaas. Buschauffeurs ook. En door wie komt dat???

Denk daar maar eens over na.
Mensen, ga iets zinnigs doen dan chauffeurs af lopen zeuren.

Het zegt meer over jullie zelf als over de chauffeurs, denk daar goed aan. :!: :!: :!:

Arlet

Ongelezen bericht door Arlet »

ooo je bent een persoon naar mijn hart :wink:

Altijd zeuren ze over iemand anders, maar er bestaan toch ook spiegels hé......... :idea: ......ben benieuwd wat ze zien als zij daar in kijken :roll:

Gast

Gast ooo
Ik zal mijn man het laten lezen uw reactie.Wantzijn hart lag daar,op de bus en in al die jaren heeft hi toch een mooi afscheids feeste gekregen.En het mij goed dat er aardig wat mensen waren die hem een riem onder het hart staken wanneer er ellendige toestanden waren gebeurd. Maar gelukkig was het weinig Hij was de rust zelf.Die tijd is waardig afgesloten met een laatste rit met passagiers en met mij zelf en de kinderen Bus versierd met vlaggen en ballonen.Hij wister niets van allen ik en moest mijn mond houden en dat viel niet mee En elke chauffeur riep een boodschap voor hem door de mobielifoon.En passaiers waren ook verrast en namen afscheid.Dit maakt heel veel goed voor ons en ik hoop dat de klagers van nu prettige reizigers voor later worden.En da laatste bus gat vertrekken met mij erin.Bedankt voor de fijne reacties van mensen .En voor alle mensen een prettig vevoer in de toekomst en ik hoop met mijn man dat jullie misschien een keer in je leven tevreden mag worden.Heb een fijn leven
Busje

Gast

Geplaatst op 07 Jun 2004 15:08 door OOO

1. Werken jullie eigenlijk wel omdat jullie zo vaak achter jullie pc zitten?

2. Veel dienstverlenende beroepen werken onder werkdruk helaas. Buschauffeurs ook. En door wie komt dat???

Denk daar maar eens over na.
1. Maakt dat verschil uit?

2. Vertel maar eens hoe dat komt. Weet je het zelf eigenlijk wel?

Er zijn aardige chauffeurs en er zijn onaardige chauffeurs, so what?
Wat heb je daar aan als de bus doorrijdt en niet stopt bij de halte waar jij net staat te wachten?
Klagen helpt niet, staat er hier.
En aangezien de chauffeur de man/vrouw is die het meeste met de mensen te maken heeft, is de chauffeur ook vaker de klos wat betreft "verbale" en "non-verbale" agressie.

Intergast

Ongelezen bericht door Intergast »

Goedemorgen mensen, ik ben weer terug van weggeweest ff rond kijken en dan geef ik zoals je gewend bent commentaar op alles. Je kunt me ook mail stuuren als je dat wilt. Met die mail kun je me uitschelden en nog van alles uitmaken als je het maar hier niet doet.
Niet dat het me wat uitmaakt, maar is zo vervelend voor anderen en als je het toch doet krijg je koek van eigen deeg. Ik ben niet bang voor commentaar en ga er vanuit dat jullie mij net zo respecteren als ik jullie.

Iám back

Intergast

Gast

Nou fijn dat je even meldt dat je er weer bent Intergast.
Was beter geweest dat je hier een reactie gaf, dan hadden we dat vanzelf wel gemerkt.

Intergast

Fijner of beter weet ik zo nog niet gezien wat ik hiervoor gelezen heb. Er zijn gasten ( mensen ) die erg veel moeite hebben zich te beheersen. Vandaar dat mijn email adres zichtbaar is kunnen ze daar het uiten.
Maar ja het probleem blijft en echt inhoudelijk reageeren op m'n inbreng is er vaak niet bij. Zelfs jiij moet toch toegeven ik praat over het probleem met randverschijnselen. En juist die verschijnselen maken het gecompliceerd. Het feit blijft ze rijden door en juist het erover hebben ( verschijnselen )kunnen we misschien er wat aan doen.

tot later ( gast hier boven )
Laatst gewijzigd door Intergast op 08 jun 2004 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.

moos

Ongelezen bericht door moos »

Waar heb je het in hemelsnaam over intergast door rijden over wie rijdt door?????? Leg me dat eens uit.Misschien dat het verhelderend kan zijn succes ermee en probeer mij het uit teleggen ????????
Moos

Gast

Volgens mij heeft Intergast nu al last van de zon.
Het is niet te volgen, en dat ligt toch echt niet aan mij alleen, gezien de reactie hierboven.
Misschien een van de gebreken?

Intergast

Voor degenen die ??????

1e zin : reactie op gast 8-6 13:10 uur
2e zin : reactie op OOO gast
3e zin : reactie op reacties tegen mij
4e zin : reactie op randverschijnselen zoals oa prijs strippenkaart
5e zin : is gewoon de waarheid !!!!
Wil je nog meer weten mail me dan :!:
Laatst gewijzigd door Intergast op 09 jun 2004 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Hij heeft nu een zonnesteek.Is er een dokter in de zaal :!: :!: :!:

Gast

5e zin : is gewoon de waarheid !!!!
Hahahahaha, wat is de waarheid, de jouwe alleen???
Man ga toch fietsen, bus moet gewoon stoppen, geen gezeur.
Denk aan hartklachten.

Gesloten