LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
bellabruce
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 feb 2014 12:49

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door bellabruce »

bprosman schreef:Voor dat ik weer weggezet wordt als "dieronvriendelijk" , "hard", "zakelijk" etc had ik dat deel maar weggelaten maar daar ging het inderdaad om iets andere bedragen dan 2 hondjes.
Maar goed, "belangrijk" is een relatief begrip.
Sorry het gaat niet om bedragen ,maar om hoever een ludieke actie mag gaan ...ik hoef geen cent van ze .... ze hebben de hele week gedaan wat de honden betreft of het niets was ..nou het zijn 2 gezinsleden waar wij zielsveel van houden ....niet alles is met geld te koop of goed te maken !

riddert
Berichten: 2143
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door riddert »

bellabruce schreef:
Wel wel het is iemand gelukt mij te irriteren ...gefeliciteerd ...MISSELIJK !... hondjes die al een week water door een pipet gevoerd moeten worden en met de dag afzwakken ! van zulke uitspraken word ik misselijk 1
Ik wordt misselijk van uw oeverloze gezwets, stop er eens mee.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door kokka »

bellabruce schreef: Wel wel het is iemand gelukt mij te irriteren ...gefeliciteerd ...MISSELIJK !... hondjes die al een week water door een pipet gevoerd moeten worden en met de dag afzwakken ! van zulke uitspraken word ik misselijk 1
't is een gave

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door gilas »

bellabruce schreef:Sorry het gaat niet om bedragen ,maar om hoever een ludieke actie mag gaan ...ik hoef geen cent van ze .... ze hebben de hele week gedaan wat de honden betreft of het niets was ..nou het zijn 2 gezinsleden waar wij zielsveel van houden ....niet alles is met geld te koop of goed te maken !
:lol: :lol: :lol: :lol: Natuurlijk,ludieke actie.
Ik zou als ik jouw was je maar gewoon met je zieke hondjes bezig houden in plaats van Dirk zwart te maken want die strijd ga je verliezen en als je zo door blijft gaan kan je nog weleens in problemen brengen.
Iets met smaad en laster,maar daar zal je intelligente persoon je ongetwijfeld meer over kunnen vertellen.
puma73 schreef:
Mr Gilas ,dat document is in mijn bezit en zodra deze week het balletje gaat rollen ,dan is het voor iedereen zichtbaar ...denk u nou dat internet waar iedereen wat op kan zetten mijn ludieke actie is ? denk dan nog maar eens goed na
bluffen en liegen, daar is TS een kei in.
Ja,dat gedraai van TS zegt mij genoeg,TS heeft geen bewijs en loopt alleen maar de kletsen in de ruimte.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door tenormin »

Deze IQ en EQ - loze heeft zaterdag 8 februari een mail naar Dirk van den Broek geschreven en heb daar vanmiddag antwoord gekregen dat er niet een winkel van hen deze klacht over voedselvergiftiging van de hondjes Bella en Bruce is binnengekomen. Het hoofdkantoor stelt dat: Wij uiteraard deze klacht zeer serieus hadden genomen en onmiddellijk met de desbetreffende Mevrouw contact hadden gezocht. Wel hebben wij een klacht ontvangen over het door hondjes niet lekker gevonden voedsel, door een mevrouw gemeld, die daardoor, naar haar mening, ziek waren geworden. Wij hebben intern één en ander uitgezocht en geen bedorven hondenvoedsel kunnen achterhalen. Was dat het geval geweest hadden wij onmiddellijk in heel Nederland dit voedsel uit de schappen gehaald en advertenties geplaatst in de landelijke dagbladen. In de hoop uw vraag te hebben beantwoord, w.g. Dirk van den Broek. Denk of doet u allen ermee wat u wilt, maar dit is wat ik ontvangen heb.

bellabruce
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 feb 2014 12:49

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door bellabruce »

gilas schreef:
bellabruce schreef:Sorry het gaat niet om bedragen ,maar om hoever een ludieke actie mag gaan ...ik hoef geen cent van ze .... ze hebben de hele week gedaan wat de honden betreft of het niets was ..nou het zijn 2 gezinsleden waar wij zielsveel van houden ....niet alles is met geld te koop of goed te maken !
:lol: :lol: :lol: :lol: Natuurlijk,ludieke actie.
Ik zou als ik jouw was je maar gewoon met je zieke hondjes bezig houden in plaats van Dirk zwart te maken want die strijd ga je verliezen en als je zo door blijft gaan kan je nog weleens in problemen brengen.
Iets met smaad en laster,maar daar zal je intelligente persoon je ongetwijfeld meer over kunnen vertellen.
puma73 schreef:
Mr Gilas ,dat document is in mijn bezit en zodra deze week het balletje gaat rollen ,dan is het voor iedereen zichtbaar ...denk u nou dat internet waar iedereen wat op kan zetten mijn ludieke actie is ? denk dan nog maar eens goed na
bluffen en liegen, daar is TS een kei in.
Ja,dat gedraai van TS zegt mij genoeg,TS heeft geen bewijs en loopt alleen maar de kletsen in de ruimte.
Kletsen in de ruimte heeft geen zin ...hier wel of ik nu hersenloze berichtjes of nette ...

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door kokka »

tenormin schreef:Deze IQ en EQ - loze heeft zaterdag 8 februari een mail naar Dirk van den Broek geschreven en heb daar vanmiddag antwoord gekregen dat er niet een winkel van hen deze klacht over voedselvergiftiging van de hondjes Bella en Bruce is binnengekomen. Het hoofdkantoor stelt dat: Wij uiteraard deze klacht zeer serieus hadden genomen en onmiddellijk met de desbetreffende Mevrouw contact hadden gezocht. Wel hebben wij een klacht ontvangen over het door hondjes niet lekker gevonden voedsel, door een mevrouw gemeld, die daardoor, naar haar mening, ziek waren geworden. Wij hebben intern één en ander uitgezocht en geen bedorven hondenvoedsel kunnen achterhalen. Was dat het geval geweest hadden wij onmiddellijk in heel Nederland dit voedsel uit de schappen gehaald en advertenties geplaatst in de landelijke dagbladen. In de hoop uw vraag te hebben beantwoord, w.g. Dirk van den Broek. Denk of doet u allen ermee wat u wilt, maar dit is wat ik ontvangen heb.
ik denk dat die honden gewoon in hongerstaking zijn gegaan om beter voer af te dwingen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door bprosman »

Sorry het gaat niet om bedragen ,maar om hoever een ludieke actie mag gaan ...
Ik snap best dat het emotioneel gevoelig ligt, vandaar mijn verwijzing/hoop naar een goed ontwikkelt EQ.
Hoever mag een ludieke actie gaan, ook beweringen gedaan in een ludieke actie moeten op waarheid berusten cq bewijsbaar zijn anders vallen ze net zo goed onder "smaad" als een niet ludieke actie.
ik hoef geen cent van ze .... ze hebben de hele week gedaan wat de honden betreft of het niets was ..nou het zijn 2 gezinsleden waar wij zielsveel van houden ....niet alles is met geld te koop of goed te maken !
Dat zal in NL ook niet echt lukken. ALS u al zaak tegen ze wint zal het neerkomen op betaling van de materiele schade. Immateriele schade(vergoeding) doen we in NL niet zo veel aan.

bellabruce
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 feb 2014 12:49

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door bellabruce »

tenormin schreef:Deze IQ en EQ - loze heeft zaterdag 8 februari een mail naar Dirk van den Broek geschreven en heb daar vanmiddag antwoord gekregen dat er niet een winkel van hen deze klacht over voedselvergiftiging van de hondjes Bella en Bruce is binnengekomen. Het hoofdkantoor stelt dat: Wij uiteraard deze klacht zeer serieus hadden genomen en onmiddellijk met de desbetreffende Mevrouw contact hadden gezocht. Wel hebben wij een klacht ontvangen over het door hondjes niet lekker gevonden voedsel, door een mevrouw gemeld, die daardoor, naar haar mening, ziek waren geworden. Wij hebben intern één en ander uitgezocht en geen bedorven hondenvoedsel kunnen achterhalen. Was dat het geval geweest hadden wij onmiddellijk in heel Nederland dit voedsel uit de schappen gehaald en advertenties geplaatst in de landelijke dagbladen. In de hoop uw vraag te hebben beantwoord, w.g. Dirk van den Broek. Denk of doet u allen ermee wat u wilt, maar dit is wat ik ontvangen heb.
Wow ik weet nu niet hoe ik u nu moet aanspreken mr.de Koning ...wat een info heeft u allemaal gekregen ... heel boeiend ,maar ik weet hoe het zit en wat ik in handen hebt ....nu mag ik toch wel voor het allereerst sinds deze topic begon toch wel even lachen haha ...doet me ook even goed ....

bellabruce
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 feb 2014 12:49

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door bellabruce »

bprosman schreef:
Sorry het gaat niet om bedragen ,maar om hoever een ludieke actie mag gaan ...
Ik snap best dat het emotioneel gevoelig ligt, vandaar mijn verwijzing/hoop naar een goed ontwikkelt EQ.
Hoever mag een ludieke actie gaan, ook beweringen gedaan in een ludieke actie moeten op waarheid berusten cq bewijsbaar zijn anders vallen ze net zo goed onder "smaad" als een niet ludieke actie.
ik hoef geen cent van ze .... ze hebben de hele week gedaan wat de honden betreft of het niets was ..nou het zijn 2 gezinsleden waar wij zielsveel van houden ....niet alles is met geld te koop of goed te maken !
Dat zal in NL ook niet echt lukken. ALS u al zaak tegen ze wint zal het neerkomen op betaling van de materiele schade. Immateriele schade(vergoeding) doen we in NL niet zo veel aan.
Mr Prosman , ik begrijp uw goede bedoelingen ,maar na een hele week deze kleintjes te hebben zien lijden ..is het me waard ,wat er dan ook mag gebeuren .... het begon als een ding (melding supermarkt) het werd een issue ( het onbeschofte gedrag ) en nu is het een missie ... liefde mr Prosman als het het daar niet waard voor is

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Voedselvergiftiging hondenvoer dirk van den broek

Ongelezen bericht door Radar »

Topic gesloten na veelvuldig plaatsen off-topic berichten.

Gesloten