LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door JH »

van harte gefeliciteerd dan las-tig, met deze phyrrus-overwinning. Gewonnen van dexia maar feitelijk hebben ze toch nog macht over je.
In elk geval hebben jullie geen geldzorgen meer nu !

las-tig
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 feb 2004 14:10

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door las-tig »

Ach beste Prutvogel als het waar ZOU zijn, dan deel je dit geluk, dat deed ik toch ook maar tot mijn stomme verbazing zijn er ontzettend veel mensen die dit blijkbaar niet met mij delen.
Dit zijn nou juist DIE mensen die het ook nooit zullen winnen want die geloven nergens in.

Beetje dom natuurlijk maar ik mag hopen dat er in een van de uitzendingen hierover uitsluitsel gegeven zal worden en dan zie ik jullie achter je oren krabben.

Zijn jullie dan ook nog zo beleefd om dan SORRY te zeggen voor al die onzin die jullie uitkraamde?????

Vast niet want dan hoor ik van JULLIE niets meer.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Las-tig, trek het je niet aan wat iedereen zegt. Jij hebt wat je hebben wou en dat is het belangrijkste.
Mag ik je een keer mailen om te horen hoe het gegaan is?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door JH »

las-tig, je schreef het volgende:
-Ja hier is Las-tig weer en ja ik heb al bericht gekregen van Dexia.
Alles staat zwart op wit op papier van hun advocaat met daarbij de vriendelijke mededeling dat er met derden niet gepraat mag worden over deze afspraak.
Dit moest ondergetekend voor accoord terug worden gestuurd
.-

Als dit zo is afgesproken, waarom reageer je dan als je toch niets mag delen. Dat is juist waar het dexia om te doen is.Gedupeerden tegen elkaar uit te spelen. Het was beter geweest wanneer je geen mededeling had gedaan op dit forum van je "overwinning".
nogmaals gefeliciteerd dat je vanaf nu geen geldzorgen meer hebt dankzij jullie brief voor vernietiging op grond van dwaling :wink:

john uit goirle
Berichten: 128
Lid geworden op: 04 feb 2004 23:46

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door john uit goirle »

WAAROM DIE VERPLICHTE ZWIJGPLICHT OVER BRIEVEN EN OVEREENKOMSTEN.

HEEFT DEXIA ZOVEEL TE VERBERGEN DAT JE VOOR GEHEIMHOUDING
MOET TEKENEN?

onzin..

GENOEG GEHEIMZINNIGHEID DOOR DEXIA. ZE HEBBEN ONS ALLANG GENOEG IN HET GEWIS GELATEN DOOR HUN GEHEIMHOUDING NAAR ONS TOE.
IK TEKEN NIETS WAT MET GEHEINHOUDING TE MAKEN HEEFT. EN ALS HET ERBIJ STAAT DAN TREK IK ME DAAR NIETS VAN AAN. ZET GEWOON ERBIJ DAT IK NIET AAN GEHEIMHOUDING DOE HET ZIJN MIJN ZAKEN EN HET IS MIJN GELD. ALS HET HUN GELD IS DAN HEBBEN ZE RECHT VAN SPREKEN.

ALS HUN OVER GEHEIMHOUDING SPREKEN WERKT DAT ALLEEN IN HUN VOORDEEL. LAAT ZE EERST MAAR EENS OPENBAAR MAKEN WAT VOOR ONS IS GEHEIMGEHOUDEN. VOLLEDIGE INZICHT IN BEWIJZEN EN PAPIEREN BIJ HUN!!!

LAAT ZE EERST MAAR EENS BEKEND MAKEN WAT NIET DOOR DE DSI, ENZ.. ALS GEHEIM IS WEGGELATEN EN NIET OPENBAAR GEMAAKT MOCHT WORDEN.


ZELF DE RECHTBANK KAN DIT NIET OPLEGGEN. ALS IK GESTRAFT WORDT
DOOR DE RECHTBANK EN IK WIL HET ZELF MET SPANDOEKEN BEKEND MAKEN IS DAT MIJN ZAAK. DIT IS MIJN BESLISSING (OF NIET DAN).

DIT LIJKT ME STEEDS MEER OP DOOFPOT POLITIEK..

IK WEET ZEKER DAT VELE ER ZO OVER DENKEN.

MVG,
JOHN

prutvogel
Berichten: 112
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:58

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door prutvogel »

Beste las-tig,

Ik ben echt wel zo sportief om SORRY te zeggen.

Als het waar is, zeg ik sorry dat ik jou aangevallen heb.


Maar het geluk deel je met anderen.Schreeuw je het van de daken en liet ik mij NIET door Dexia koeioneren.

Groetjes

jaguar
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 dec 2003 15:30

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door jaguar »

Een tijdje geleden hoorden we de juichkreten van las-tig dat er gewonnen was van DEXIA. Er zou gevolg aangegeven worden dmv deze site. Ik heb echter nog steeds niets gelezen van "IK HEB GEWONNEN VAN DEXIA"

Groetjes Jaquar

las-tig
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 feb 2004 14:10

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door las-tig »

Beste Prutvogel, ik heb mij er toch ook niet aan gehouden aan die zwijgplicht, dit is namelijk pas in de brief bekend gemaakt en dat was telefonisch niet afgesproken.
Al zou ik die zwijgplicht wel hebben dan hebben mijn naaste dat niet en die weten ook van de hoed tot de rand dus ik heb mij er niet zo druk om gemaakt.
Natuurlijk heeft Dexia iets te verzwijgen, want als ik mijn restschuld kwijtgescholden heb gekregen dan heeft een ander in dezelfde situatie ook recht hierop.

En JAGUAR, je hoort nu toch van mij, er is contact geweest met Radar alleen weet ik nog niet of zij er iets in de uitzending aan willen wijden.
Het is gewoon onmogelijk om mijn hele dossier op het forum te zetten want ook mijn rechtzaak is niet over een nacht ijs gegaan.
Er is zo verschrikkelijk veel correspondentie op en neer met de kantonrechter geweest.

In het kort gezegd hebben wij gevraagd aan de kantonrechter om het contract nietig te verklaren omdat het tot stand is gekomen door dwaling en bedrog.
Op het forum staat een voorbeeld brief onder het kopje CONCEPTBRIEF VERNIETIGING OP GROND VAN DWALING.

Zo een soortgelijke brief hebben wij ook geschreven aan de kantonrechter.

Misschien dat jullie daar eens naar moeten kijken.

EN JH deze brief zag ik gisteravond pas staan vandaar dat ik die tip niet had gegeven.

Groetjes,

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door Adriaan »

Och een baviaan lust wel een banaan. Ik geloof geen moer van je verhaal. Want als je toestemde in de overeenkomst met Dexia om te zwijgen, was dan niet het forum opgegaan met zo'n z eikverhaal.

Groet hoor.

las-tig
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 feb 2004 14:10

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door las-tig »

Zo Adriaan, zeg je dat ook tegen je advocaat als die met zo een verhaal komt, je bent nog te stom om het verhaal te begrijpen zoals ik al zei is die afspraak om zwijgplicht gekomen NADAT alles al op het forum was geplaatst.
Ik ben ook nooit in de veronderstelling geweest dat zij die eis zouden stellen.

Maar voor diegene die wel SLIM genoeg zijn, die zouden gebruik moeten maken van het feit dat het mij wel is gelukt.

Maar al met al lach ik nog steeds het hardst IK BEN SCHULD VRIJ en jij duidelijk nog niet, ik hoop dat die dag voor jou ook nog komt want ik gun het jullie net zo goed ondanks die bakken stront die ik af en toe over mij heen krijg.

gegroet

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door Adriaan »

Het zal wel maar ik geloof je niet.

Einde verhaal.

las-tig
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 feb 2004 14:10

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door las-tig »

uitgeluld en gefrustreerd??

Jou tijd komt nog wel.

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door Hans2 »

Beste lastig in de wereld van leugen en bedrog is het knap ...lastig.....
om te oordelen of jouw zaak op waarheid berust.
Het feit dat Dexia jouw kwijtschelding heeft gegeven is voor andere gedupeerden , zoals een vrouwelijke collega van mij die noodgedwongen
het Dexia aanbod heeft aanvaard zeer wrang.
Zij moet nu maandelijks de komende 10 jaar een voor haar flink bedrag aan Dexia overmaken!
Het is byzar dat Dexia in wezen in jouw geval een zaak niet verder door zet voor de rechtbank, en dus in wezen weer (net als het Dexiavoorstel, waarbij je af moest zien van alle rechten) voor...eigen rechter speelt.
Dat zij daarbij een dwangmaatregel bedingen zoals zwijplicht is natuurlijk spelen met vuur!!
Jij hebt geanonimiseerd deze opgelegde zwijgplicht doorbroken.
Dit heb je naar ik begreep gedaan om anderen een dienst te bewijzen.
In ieder geval gefeliciteerd.
Omdat jouw geval nog uniek is zou ik de brief die je hebt ontvangen van Dexia niet geanonimiseerd op dit forum zetten, dit staat gelijk aan het verbreken van de zwijgplicht.
In ieder geval toch weer duidelijk wat een boeven het zijn!!!!

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door Chris G »

Ik zou werkelijk geen enkel artikel in één of andere wet weten waarin Dexia iemand zou kunnen verplichten tot een zwijgplicht. Het lijkt mij inderdaad de zoveelste intimidatiepoging van Dexia te zijn om hun zwakke positie in de bovengenoemde rechtszaak te verbloemen!

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door Adriaan »

Dat durft hij niet want er is geen brief :twisted: Laat staan dat hij/zij het woord geanonimiseerd kent :oops: :roll: :evil: :shock:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Echt ongelooflijk dat je het nog blijft volhouden ook!

maar :
Ja hier is Las-tig weer en ja ik heb al bericht gekregen van Dexia.
Alles staat zwart op wit op papier van hun advocaat met daarbij de vriendelijke mededeling dat er met derden niet gepraat mag worden over deze afspraak.
Dus... ssssttttttt........... lastig !!!!!!!!!! Over en sluiten maar!!!!!!

las-tig
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 feb 2004 14:10

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door las-tig »

Je blijft een volhouder Adriaan, geef je email adres maar dan krijg je de brief van mij zwart op wit.

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door Adriaan »

Dan zal ik het bevestigen op het forum uiteraard niet de inhoud van de brief. Wel als getuige.

Groet.
Laatst gewijzigd door Adriaan op 04 mar 2004 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door vervelend »

En .. is er al bericht Adriaan???

las-tig
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 feb 2004 14:10

Re: GEWONNEN VAN DEXIA/LEGIO LEASE

Ongelezen bericht door las-tig »

[/quote]Echt ongelooflijk dat je het nog blijft volhouden ook!

maar : De aanhouder wint, dat blijkt toch wel weer

Gesloten