LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jumbo Juichpak

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
eleven

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door eleven »

witte angora schreef:Ach ja, carnaval valt wat laat dit jaar. Of is dit nu een voorproefje van het carnaval van volgend jaar?
+1

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

gilas schreef:
Chocomelk schreef:Wat een drama hier zeg over die pakken, laat die mensen toch blij zijn met
hun pak.
Ik ben heel erg blij dat er mensen blij zijn met dat pak en ik ben helemaal blij als ik mensen zie lopen in dat pak want dan kom ik niet meer bij van het lachen.
Vooral als je degene ziet die ook nog eens van die Plus veren erbij dragen.

Ja plakken we wr ook nog paar hamsters op...en sambaballen in de hand ihihihiih...

marthyvan

Ongelezen bericht door marthyvan »

weer wat er bij
wilhelmusjes :mrgreen:

Afbeelding

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Welke kruidenier deelt deze uit? Ik zie geen herkenbaar logo of iets. Wel leuk!

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

tenormin schreef:Welke kruidenier deelt deze uit? Ik zie geen herkenbaar logo of iets. Wel leuk!
Ik zie een NS logo.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Toch he.

Stel. Gewoon stel.

Het zal niet gebeuren, maar stel dat het toch gebeurd dat 'we' in de finale komen.

Dan komt ongetwijfeld de Oranje-voorganger van de natie, samen met de koningin en de MP ook kijken.

Hoe zouden die dan gekleed zijn? Toch niet in zo'n Donders-pak mag ik hopen, met veren op het hoofd, met op de borst geen medailles maar hamsters en die wilhel-musjes in de handen?

marthyvan

Ongelezen bericht door marthyvan »

VioletPrue schreef:
tenormin schreef:Welke kruidenier deelt deze uit? Ik zie geen herkenbaar logo of iets. Wel leuk!
Ik zie een NS logo.
idd op de stations worden deze bij bepaalde producten gegeven
http://wilhelmusje.nl/

tenormin

VioletPrue schreef:Ik zie een NS logo.
:lol: Hij is goed, herkende het NS logo niet, reis ook niet met de trein, maar mijn hoofd gaat dan direct naar weer een grutter. Bedankt VP :wink:

gilas

Ongelezen bericht door gilas »

witte angora schreef:Hoe zouden die dan gekleed zijn?
Bij het hockey waren ze van de week in een normaal oranje shirt.
Ik vermoed dat mocht de onwaarschijnlijke situatie onstaan dat de voetballers in de finale komen,dat er in iedergeval 1 waarschijnlijk in pak komt,aangezien hij wordt gezien als vertegenwoordiger van het land(ik laat in het midden wie) en dat er 1 zeer waarschijnlijk in een jurk komt en de ander waarschijnlijk in een oranje shirt.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat de kans dat ze bij het Hockey zitten als de dames en heren in de finale komen groter is dan dat ze bij het Voetbal een finale bijwonen.
marthyvan schreef:weer wat er bij
Maar die vind ik wel schattig :wink:
in iedergeval beter dan veren,hamsters,juichpakken en jurkjes.

tenormin

gilas schreef:
witte angora schreef:Hoe zouden die dan gekleed zijn?
Bij het hockey waren ze van de week in een normaal oranje shirt.
Ik vermoed dat mocht de onwaarschijnlijke situatie onstaan dat de voetballers in de finale komen,dat er in iedergeval 1 waarschijnlijk in pak komt,aangezien hij wordt gezien als vertegenwoordiger van het land(ik laat in het midden wie) en dat er 1 zeer waarschijnlijk in een jurk komt en de ander waarschijnlijk in een oranje shirt.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat de kans dat ze bij het Hockey zitten als de dames en heren in de finale komen groter is dan dat ze bij het Voetbal een finale bijwonen.
marthyvan schreef:weer wat er bij
Maar die vind ik wel schattig :wink:
in iedergeval beter dan veren,hamsters,juichpakken en jurkjes.
Haha, ik hou wel van cryptogrammen hoewel deze gemakkelijk is :wink:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

het juichpak is bedoelt om aan te trekken
Als het zulk warm weer als vandaag is, kan je je lol op met zo'n pak :lol:

witte angora

ciske schreef:
het juichpak is bedoelt om aan te trekken
Als het zulk warm weer als vandaag is, kan je je lol op met zo'n pak :lol:
Dan wordt het zweten en aansluitend stinken in dat pak. Wedden dat mensen dan gaan juichen als het weer uit 'mag'? :D

ciske

witte angora schreef: Dan wordt het zweten en aansluitend stinken in dat pak. Wedden dat mensen dan gaan juichen als het weer uit 'mag'? :D

:lol: Die kans is groot :lol:

gilas

Ongelezen bericht door gilas »

denk je dat Jumbo met het Juichpak had gekomen,als AH al die jaren daarvoor niet met de hebbedingetjes en nu weer de Hamsters had gekomen? Natuurlijk niet,dat had ze teveel geld gekost.
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jun 2014 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic informatie verwijderd

rozemarijntje

Nou bij de buren hangt het helemaal vol...mmm buurman vind ik persoonlijk niks,maar als bevolkingsonderzoek klopt :lol: :lol: lach ik nog harder :lol:

Vd week krijgt hier vriendin haar pak do mag ze ze ophalen...ff kijken hoe dun ze zijn,,man misschien halen ze einde wk niet eens,slechte kwaliteid,spring je keer op,gat in je kruis oeps :lol:
Tja zijn geen roy pakken van 80 euro...never noooit niet..prima iemand anders!!

Nouik hang niks op,geen hamsters veren heb ik,niet geen plus.dus hamsters gaan naar kids van vriendin..

Hoop voor de fans dat het leuk wk wordt...ik hoor van mijn man wat er allemaal gaande is in rio en andere steden,bedrijf en mensen zitten daar,rn schietpartijenelke dag,stakingen,je wilt het niet weten..
Hoop dat de mensen veilig wk hebben( dit is off topic maar ik sluit gelijk hier af)
Hebben toch gespaard voor ticket etc...

Dus op naar veilig wk....en de hardcore veeeel plezier met wk!!!ik kijk uitnieuws hierig maar...ligt erasn tijstip 5 uur vroeger daar..ligt erasn hoe laat ze spelen...
Hier 3 uur daar 8 uur...

rozemarijntje

@gilas

Geweldig hahahha,do heb ik er hier een paar die hem hier bij jumbo kunnen halen,nou kom niet meer bij...ach als zei het leuk vinden...

Ik heb wel gezegd ga niet naast je lopen anders 10 m achter je ...nee ze doet hem alleen aan,als oranje speelt,daarna als joggingpak gewoon ff thuis...nou zou dat ook maar doen...ik zou er niet mee naar ?? De winkels gaan of?.

Maar oh god let op vd week zie je ze overal hahahhaha

Oh ja ik had gezegd ik stop met dit topic,maar ja kwam ff wat tussen...dus iedereen fijne wk..

ciske

witte angora schreef: Dan wordt het zweten en aansluitend stinken in dat pak. Wedden dat mensen dan gaan juichen als het weer uit 'mag'? :D

Ze hebben in ieder geval kunnen juichen :lol: maar dat lukt ook zonder pak wel.

witte angora

Ik kwam deze tegen:

Afbeelding

tenormin

Heb geen juichpak, was ook vast niet van plan te kijken maar...dan hoor je buiten gejoel dus ook maar gekoekeloerd, verdraaid, ik ben Nederlandser als ik dacht. Is toch een leuk beginnetje, 1-5? Als het spreekwoord: hardlopers zijn doodlopers nu maar niet opgaat. :cry:

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

witte angora schreef: Dan komt ongetwijfeld de Oranje-voorganger van de natie, samen met de koningin en de MP ook kijken.
Ik stel voor dat Koningin Maxima in oranje bikini komt.

Gesloten