Geachte heer ,
In reactie op uw bericht:
L.s.,
Voor de tweede keer ontving ik een voor mij onduidelijk bericht aangaande een datalimiet die plotseling blijkt ingesteld te zijn voor mijn internetabonnement!!
Ik heb destijds gekozen voor een internetabonnement met ONBEPERKT INTERNETTEN en ben NOOIT op de hoogte gesteld van een datalimiet die jullie kennelijk plotseling hebben ingesteld!!
Blijkbaar is het binnen de de bedrijfspolicy van UPC normaal om een contract eenzijdig te wijzigen, iets dat al helemaal niet mag!!
Bovendien getuigt het van ernstige minachting van uw klandizie!! Het wordt wellicht weer eens tijd om uw - na een kleine positieve opleving na uw media-offensief- bedrijf weer eens uitgebreid in de picture te zetten in medialand.
Navraag mijnerzijds brengt mij tot de conlusie dat ik zeker niet uw enige abonnee ben dat dit soort intimiderende, brutale en dreigende mailtjes mocht ontvangen.
Een email beschouw ik zeker niet als wettig, ik wens voortaan per post dit soort mededelingen te ontvangen, met een handtekening van uw medewerker en zeker een mogelijkheid tot reply!!!!!!!
Belachelijk zoals jullie toch iedere keer weer negatieve publiciteit weten te trekken. Dit gaat jullie veel abonnees kosten ben ik bang....
Met zeer onvriendelijke groet,
fam.
Informeren wij u graag als volgt:
UPC heeft tot op heden het beleid gehad om geen harde datalimiet aan te brengen bij classic en plus omdat wij de gebruiker de vrijheid wilden geven om op bepaalde periode wat meer data te kunnen gebruiken zonder dat daar direct sancties of kosten tegenover stonden. Een harde datalimiet impliceert immers ook een strikte handhaving.
Alleen chello easy en light hebben een harde datalimiet. Kijk op -www.upc.nl- voor de actuele limieten. Bij chello classic en plus wordt de AUP gehanteerd. Meer informatie over AUP kunt u terug vinden bij de algemene voorwaarden (o.a. op -www.upc.nl-).
UPC stelt per maand de grenzen vast wat UPC als bovenmatig ervaart voor chello plus en voor chello classic.Het advies is om zodra u de eerste waarschuwing ontvangt, u verbruik te minderen.
Het dataverkeer dat UPC meet, komt rechtstreeks van de Cisco routers en wordt algemeen geaccepteerd als een nauwkeurige meetmethode. UPC houdt met de waardering van het geconstateerde dataverkeer rekening met gebruikelijke factoren als overhead ten gevolge van het internet protocol, hertransmissie, door het netwerk zelf gegenereerde verkeer etc.
Indien u niet het hoogste product van chello gebruikt kunt u upgraden naar een hoger product.
Indien u gebruikt maakt van het hoogste en zwaarste product van chello dan heeft UPC geen product dat bruikbaar is voor de hoeveelheid data die u op dit moment gebruikt.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
U kunt geen reply geven op dit bericht. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. Surf naar
http://www.upc.nl
Blablabla, dit is dus het standaard antwoord dat je krijgt teruggestuurd. Aan de
heer notabene. Dat bewijst wel hoe goed ze het lezen: NOT!!
Ik heb uiteindelijk opgebeld, en een keiharde datalimiet geeist. Wat blijkt: die kunnen ze niet geven ( zoals ook anderen dat al schreven hier), nee sterker nog, die is VARIABEL per maand! Ja zo ken ik er nog een paar. Op mijn voorstel dat ik dan ook een variabel abonnementsgeld kan betalen dat wisselt per maand, werd de telefoon erop gegooid ( maar heb ik zijn naam genoteerd: Wouter je bent een eikel)
Helaas wordt adsl bij ons niet ondersteund anders had ik de overstap allang gemaakt.
Ik kots zo langzamerhand van ze, bah...