LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kinderalimentatie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 13 May 2004 16:14 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

nee dombo

jij kan of wil het gewoon niet begrijpen
en zelfs een buitenlander als ik begrijp het
Dat je zelf stelt dat jij dat als buitenlander kunt begrijpen, zou dus kunnen betekenen dat je je eigen niveau erg laag inschat. Althans zo komt dat over, want waarom zou je dat anders zo in die context vermelden?
Maar goed, dat even terzijde.

Vooruit dan slimpie....

Ik heb op school leren lezen en schrijven.
Voor een goede communicatie onderling is afgesproken dat een aantal letters een woord vormen en enkele woorden een zin vormen :wink:

Wanneer ik verwijs naar een zin die iemand heeft opgeschreven, betekent dat dus dat iemand ergens iets heeft opgeschreven en dat ik daaruit een gedeelte aanhaal.
Dat hij iets anders bedoeld dan dat daar letterlijk staat, ja dat is niet mijn probleem.
Dan moet je maar de juiste woorden kiezen.

Er staat heel duidelijk dat die vader liever zijn kinderen eerder dumpt bij hun moeder dan tegen die nijdige koppen te moeten aankijken.
Niks geen flauwekuk erbij halen van wel of niet eten op welk tijdstip enz.

En blijkbaar kan ik wel heel goed zinnen vormen tot een leesbaar geheel, althans je reageert er wel op. :roll:

[/b]

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

mensen, voornamelijk mannen die met VETTE woorden gaan schrijven mag ik bij voorbaat al niet
en volgens mij kan je nog behoorlijk zeuren ook

jannie

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

dat zijn de dominante types Jannie
dat zijn die mannen waar je niet mee kan communiceren omdat ze bij voorbaad zeker weten dat ze gelijk hebben :lol:

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

yeah right :lol:

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Moeilijk om toe te geven hè dat er letterlijk iets anders staat.

Tja, en als je dan zelf niet meer weet wat je moet zeggen, dan krijg je inderdaad dat mensen al gauw over gaan tot cynische opmerkingen, verwijten dat je zeurt, en noem maar op.
Pure onmacht.......

en speciaal voor Jannie (vetgedrukt): Ik had jouw niveau toch wel hoger ingeschat, maar helaas, ook jij bent door de mand gevallen!!

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben weleens door het bed gevallen (euh gezakt)
nog nooit door de mand
ik zou ook niet weten waarom dat nu wel zo is? :shock:

dikke letters komt op mij over als ''schreeuwend'' als een poging om het iemand maar even ''in te prenten''
en daar ben ik helemaal niet van gediend
of jij het nou wel of niet met iemand zijn stelling eens bent maakt mij niet uit maar
schrijf en doe normaal
dat is alles

jannie

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

yeah right!

dont talk just kiss

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

waarom nou zoveel ''gasten''?
je hoeft jezelf geen gebruikersnaam te geven maar je kan toch wel een naam onder je bericht schrijven?

loesje

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

geen idee,
maar mijn toppertje is wakker dus gaan we even lekker wandelen

groeten
Jannie

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

dikke letters komt op mij over als ''schreeuwend'' als een poging om het iemand maar even ''in te prenten''
en daar ben ik helemaal niet van gediend
Dag Jannie,

Vetgedrukt is uitgevonden om iets te benadrukken. Dat is algemeen.
Wanneer jij er een andere betekenis aan wilt geven, prima!
Maar waarom moet ik mij houden aan jouw invulling van iets?

Indien jij er niet van gediend bent, maak je dan niet druk en probeer vooral niet iemand jouw invulling op te dringen.

Waar het hier om gaat is dat o.a. jij niet leest wat er staat en mij er op aanspreekt als ik iemand anders letterlijk citeer.

Wanneer je dat zelf ook in de gaten krijgt ga je, volgens mij, puur uit onmacht, cynische opmerkingen plaatsen en zoals je dat wel vaker op zo'n forum tegenkomt, mensen persoonlijk aanpakken of schelden.
De essentie van het verhaal doet er dan niet meer toe. En dat is wat er hier gebeurd.

de groetjes.

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

dat zijn de dominante types Jannie
dat zijn die mannen waar je niet mee kan communiceren omdat ze bij voorbaad zeker weten dat ze gelijk hebben
En domme types die niet weten dat voorbaat met een T wordt geschreven.... :lol:

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

beste groetjes

ik maak me niet druk om die meneer en de mening over zijn kinderen en over ''moeders''
en je hoeft jij-ik-jouw echt niet te benadrukken
ik weet heus wel dat je mij en jou bedoeld.

zit hier met mijn grootste schat, Martijn, bij me en verbaas me over meerdere reacties op dit forum.
ik lees het bericht van die ene meneer anders dan jij,
maar ik ga niet de moeite doen om daar op te reageren
als jij met dikke letters jou tekst wil benadrukken! of zeer duidelijk wil maken moet je ook niet op je ziel getrapt zijn als je daar een reactie op krijgt.
ik heb geen moeite met mijn ex en zijn liefje
ik heb geen moeite met het tijdstip waarop mijn kereltje thuis komt
ik heb wel moeite met vrouwen die het hun man of ex kennelijk zo moeilijk mogelijk willen maken en in een kwaad daglicht willen stellen, of die zielig gaan lopen doen omdat hun man nu niet voor ze wil betalen of die jaaaaaaren overhemden hebben gestreken en als huissloof hebben gewerkt, dat zijn namelijk keuzes die je in je huwelijk geacepteerd hebt, als je het daar niet mee eens was dan had je daar aan moeten werken.
en waar er 2 vechten hebben er 2 schuld weet je wel
je moet, met het oog op je kind(eren), helemaal geen ruzie gaan maken met je ex partner.
je hele houding gaat ontevredenheid uitstralen, je loopt je alleen maar te ergeren aan je ex.. de kleinste dingen irriteren je, maar je kinderen voelen dat perfect aan. hoe groot of klein dan ook!

wees een vent, en betaal voor je kinderen
wees een vrouw, en zorg voor jezelf, ga niet zo afhankelijk en vernederd lopen doen.

Martijn&Jannie

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

beste janny

ik weet niet zo goed wat ik met je aan moet aangezien mijn ex mij het leven zo vreselijk zuur heeft gemaakt kan ik niet geloven dat er vrouwen zijn die na een scheiding nog aardig kunnen doen
oke ik had een vriendin en mijn vrouw kwam daar achter
maar mij vrouw zat altijd maar op de tennisbaan en deed niks in het huishouden
ze was wel thuis als de kinderen thuis waren
savonds was ze moe en ging eerst een uur in bad en daarna onder de zonnebank en dan naar bed
of net andersom
maar zoiets in elk geval
we zijn gescheiden en ze doet nu alleen maar haar best om geld af te troggelen mijn kinderen en al onze vrienden tegen ons op te zetten
zelfs mijn eigen ouders hebben moeite gehad om haar leugens niet te geloven zo zielig is ze nu de kinderen willen liever niet bij mij zijn wand mamma huilt als ze weggaan dus blijven ze liever daar
maar door de week zit ze nog steeds hele dagen op de tennisbaan
waarvoor ik dus mag betalen
ze is 41 jaar

:cry:

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 14 May 2004 14:07 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

beste groetjes

ik maak me niet druk om die meneer en de mening over zijn kinderen en over ''moeders''
en je hoeft jij-ik-jouw echt niet te benadrukken
ik weet heus wel dat je mij en jou bedoeld.
Dus jij maakt uit hoe ik moet reageren?

Als je dan alles zo goed begrijpt, letterkundig onderlegd bent, dan moet je ook weten dat in een schrijven een bepaalde klemtoon en/of intonatie overkomt door iets te bandrukken.

Dat jij daar vervolgens andere conclusies aan verbindt (o.a. schreeuwen) is dan ook jouw redenering en niet die van "men" in het algemeen!

Ik begrijp niet waarom je ons moet mededelen dat je op de bank naast Martijn zit. Wat heeft dat voor toegevoegde waarde?

Mmmm, dus toch 'n beetje gelijk over dat niveau......... :shock:

de groetjes

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

:?:
omdat mijn martijn mijn schat is
en dat kan ik wel van de daken schreeuwen
martijn is mijn reden dat ik geen asociale ruzie zal maken met zijn vader
martijn is de reden dat ik voor mezelf kan zorgen
en dat hij later trots op mij is
dat is mijn martijn

en verder reageer ik niet meer op je
je bent geen fijn persoon
we liggen elkaar absoluut niet
en of je mijn niveau nou goed of slecht vind daar veeg ik mijn
k*nt mee af

Jannie

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

zeg gast van 14.23

ik kan me voorstellen dat jij een EX bent ja
wat een vreselijke zeur ben jij zeg :evil:


BAS

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Jannie, verlaag je niet tot andermans niveau. Je bent een van de weinige die zinnige dingen te melden heeft op dit forum.
QM

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

ja gast
je bent de enigste die reageerde op het verhaal en uitleg van die andere gescheiden man.
en als er dan op jou gereageerd word dan ga je vreselijk kinderachtig lopen doen met je vette lettertjes :evil:
je bent een eersteklas l*ldebehanger
die nu berichten schrijft over iets vreselijks onbenulligs :roll:
je kan het gewoon niet hebben dat er zelfstandige vrouwen bestaan
nou, die bestaan lekker wel!
en hoe iemand die super letters van jou opneemt dat maakt diegene zelf nog wel uit! niet jij!!

wilma :evil:

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

1 van de zeldzame die kennelijk beseft dat een kind lijd door ruzies tussen de ouders terwijl janny het toch ook moeilijk gehad moet hebben met een zoontje van nu 8 maanden en een ex die er met een ander vandoor ging, of relatie had
het is erg moeilijk als een vader onder zijn betalingsplicht uit wil komen
ik ben van mening dat een vader ten alle tijden voor zijn kinderen moet betalen
voor zijn ex dat ligt aan een aantal zaken
maar moeders word niet boos op papa omdat hij iets doet dat jullie niet leuk vinden
krijg je hele verdrietige kindjes van
je hebt gelijk hoor janny jou martijn is het belangrijkste juweel in je leven geniet met volle teugen van hem

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

lief van jullie allemaal

martijn is ook het belangrijkste in mijn leventje
en dat besef maakt me gewoon de gelukkigste vrouw
van heel de wereld
ik heb geen man nodig die er 2 vrouwen op na wil houden
ja, na de bevalling wilde hij het wel weer proberen, met mij alleen :shock:
maar een vosje verliest zijn streken niet
ik ben blij dat ik het voor de bevalling al wist zodat Martijn ook MIJN achternaam draagt.
zoals ik al eerder schreef denk ik dat over enkele jaren alles doodbloed en dat hij op een gegeven moment ook niet meer zal betalen maar daar lig ik niet wakker van.
het liefst sluit ik zijn hoofdstuk helemaal af.

prettig weekend allemaal

Jannie

Gesloten