kweenie schreef:Wat bedoel je met die **ZUCHT** ? Zoals al eerder ter sprake is gekomen is beveiliging meer dan alleen een veilig wachtwoord. Deze zin van Boesta geeft nu juist precies de essentie van het 'probleem' weer.
Als je de standaard geleverde apparatuur gebruikt, dan is Telfort ook in grote mate verantwoordelijk voor eventuele problemen. Ook als het gaat om misbruik waar Telfort eigenlijk weinig aan had kunnen doen, zou je als 'domme' consument eerder kunnen verwachten dat Telfort dat had voorkomen en zal Telfort dus - ook uit coulance - eerder de schade vergoeden.
Met het monteren van eigen apparatuur word je als consument ook verantwoordelijk voor misbruik met die eigen apparatuur. Dan zul je dus in eerste instantie zelf op moeten draaien voor schade.
Mogelijk hebben in het verleden mensen aan de telefoon wel de tip gegeven om andere apparatuur aan te sluiten, maar is niet na te gaan of ze daarbij ook expliciet hebben aangegeven dat je daarbij wel zelf verantwoordelijk bent voor wat er met die apparatuur gebeurt. Als dat al zou moeten. Want waarschijnlijk staat wel in de voorwaarden dat je (dan) zelf voor misbruik verantwoordelijk bent, maar wordt uit coulance bij de eigen Telfort apparatuur wel schade vergoed.
Wellicht dat ze nu die tips niet meer mogen geven, juist om deze discussies te voorkomen.
Zou zeggen, lees nog eens terug vanaf pagina 1 zoals ik ook heb gedaan. Wellicht dat dan wel het kwartje valt en de **ZUCHT** wordt begrepen.