LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pretparken

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gast

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kan niet echt zeggen dat ik Madurodam een pretpark vindt.

Gast

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb er anders heel veel pret gehad.

Gast

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

hellendoorn is een leuk pretpark en is gemmidiled een goede prijs het pretpark is voor jong en oud dus ik raad je aan om daar eens een keer heen te gaan het ligt in hellendoorn tegen over en vakantie bungalowpark :lol: :!: :!: :!:

[[email protected]]

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door [[email protected]] »

waarom kun je daar noojt appeltaart kopen :S:(

Gast

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Duur of niet duur is relatief: - toegang / atracties; *indien niet druk is de prijs veelal in overeenstemming met wat er geboden wordt. * als het druk is en er wachttijden van .. (een uur is geen uizondering) zijn, is de lol er wel heel snel van af (zeker met jonge kinderen). En is er dus zeker sprake van duurkoop - horeca; extreem duur

Flags Marijntjuh [[email protected]]

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door Flags Marijntjuh [[email protected]] »

Heyz! Zijn toevallig gisteren naar Six Flags Holland geweest...!!!! Nu met die korting van € 5,- p.p. is het wel te doen (we hadden 4 vrijkaartjes, en waren met 8). Iedereen voor de kinderprijs = € 19,- p.p!! Het was echt top!!! En al betaal je dan best veel geld... Je krijgt er wel veel voor terug. Alleen het parkeren>>> € 7 VOOR EEN PARKEERKAARTJE!!!!!!!!!!!!!!!! ERG DUUR!!!!! Naja... Een dagje uit kost altijd geld, wat je ook doet!!! Groetjuhs!!!!!

stefan [[email protected]]

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door stefan [[email protected]] »

het land van ooit met mijn 2 kinderen naar dit park geweest. lijkt niet zo ontzettend duur. 17 euro, en je hoeft niet te betalen voor parkeren. Echter prijs/kwaliteit verhouding is matig. mijn kinderen kijken graag kloontje op sbs6, en wilden haar graag echt zien. kwamen echter van een koude kermis thuis wanneer ze ontdekten dat er een of andere dame rondliep die er niet eens op leek. snap ook best wel dat diezelfde er niet altijd kan zijn, maar zorg dan in elk geval voor een gelijkende andere. Eten was niet bijzonder. Kinderen mochten niet overal in. Ik ben blij dat de kinderen zelf zeiden dat ze er niet meer naar toe hoefden.

reggie

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door reggie »

Wat echt belachelijk is is dat je bij six flags wavre(belgie) je tas moet afgeven en dat kost je vijf euro!!!! Maar wil je er dan even wat uitpakken dan kan dat maar weer inleveren kost wederom vijf euro. dat is handel

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door JH »

Dan ga je toch niet naar Six flags. Er zijn genoeg plaatsen en evenementen waar je je net zo goed kan vermaken en wat wellicht nog minder kost. 8)

Brechje [[email protected]]

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door Brechje [[email protected]] »

Ben ook met mijn kinderen naar land van ooit geweest, ondanks dat het me van verschillende kanten afgeraden werd. Entree is inderdaad niet hoog, maar wat je er voor terug krijgt is ook niet wat je mag verwachten. Hou wel van toneel / animatie, maar wat je hier te zien krijgt is over het algemeen onder niveau. Heb ook hun theatervoorstelling gezien, die was wel erg leuk. (Waren in de winter in de schouwburg) Daar in elk geval wel acteurs die de typetjes goed neerzetten. Ik ben het met Stefan eens. Het idee van het park is overigens wel erg leuk. Wij houden nl helemaal niet van grote attracties. Personeel bij de attracties is over het algemeen erg vriendelijk.

reggie

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door reggie »

ga je vaak naar sixflags parken,en ga je als je op vakantie naar andere continenten kijk dan eens op sixflags.com en kijk naar de prijzen van seasontickets voor toegang tot bijna alle parken en zie dat je dan bijna alle parken in america,bijna alle andere parken en alle europese parken in kan voor hetzelfe geld als de euro seasonpass. reggie

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door JH »

Oproep vakantieklachten [09-08-2004] Hotels met kakkerlakken? Het animatieteam spreekt alleen Spaans? Het zwembad was niet open? Het eten niet te eten? Viel uw vakantie tegen? Heeft u geklaagd? Radar is benieuwd wat voor klachten u heeft over uw vakantiebestemming. En wij zijn ook zeer benieuwd hoe de reisbureaus en touroperators u hebben geholpen. Mail naar Radar: [email protected]

Gast

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Werk je bij Trosradar, JH?

rc [[email protected]]

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door rc [[email protected]] »

Wat is nou duur?of goedkoop?Neem pa nou,drinkt mischien iedere week een krat bier(of 2) ma een fles sherry paar pakjes zware shag en ma 5 pakjes sigaretten in de week.En geloof me ik weet dat ze bestaan. Maar geld voor een pretpark is er niet,want neeeee dat kost zo verschrikkelijk veel geld.Ik zal echt niet beweren dat het voor iedereen is weggelegd,maar als je in 1 jaar niet voor je gezin een dagje uit kan sparen,zou je eens kunnen overwegen om je prioriteiten bij te stellen. En ja het kost wat,maar dan heb je ook wat.

Lanny
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 aug 2004 00:26

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door Lanny »

Je kunt tegenwoordig haast bij iedere winkel waardebonnen krijgen voor één of ander park dus misschien valt er op die manier iets op de kosten te bezuinigen. Wij zijn deze vakantie naar het Labyrinth der Zinnen in Boekelo geweest. Echt een heel leuk park waar alles draait om je zintuigen. Weer eens iets anders dan de Efteling of SixFlags. De entree viel heel erg mee, € 6,00 voor volwassenen en € 4,50 voor kinderen tot en met 11 jaar. Ook het eten in het paviljoen was echt heel goed en zeer betaalbaar. Echt een aanrader :D info: www.labyrinthderzinnen.nl

jakkelien
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 aug 2004 20:41

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door jakkelien »

hallo, Voor een zonnige, droge dag: ga eens naar Linnaeushof. Kijk op www.linnaeushof.nl. Entree is 7 euro! Echt super! Groetjes jakkelien

Rigby

Re: Pretparken

Ongelezen bericht door Rigby »

Sprookjes wonderland in Enkhuizen...Ook goed voor een hele dag plezier. Vanaf 2 jaar is de entree €6.-!

Gesloten