Ik snap het wel. Op (bijvoorbeeld) dit forum is met de meest vreselijke zaken gedreigd richting de mensen van Dexia. Denk aan moord, brandstichting. Dus nog veel erger dan hooligans.De hoofdingang werd gesloten rond deze tijd.
Waarom ? Joop van in de zeventig snapte het ook niet, wij zijn toch geen stelletje hooligans.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei
Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei
-
En meestal door de payback aanhang ...
-
Als je dit leest (wat nota bene uit de mond van de voorzitter van de vereniging p….. komt) verbaast het je dan dat Dexia niet meer zo staat te springen op overleg inzake een (minnelijke) oplossing??!!Zodra wij ons geld terughebben mogen ze van mij als ongewenste vreemdeling het land worden uitgezet, stelletje gajes.
Ik had van u een beetje meer wijsheid en respect verwacht ook al is de “tegenstander” Dexia.
m.v.g. justice man
Piet ik heb het genoteerd alleen jammer dat het nog 2 weken duurt ik kan bijna niet meer wachten. Lekkere broodjes komen ze brengen en koffie en Piet die betaald alles.Woensdag 16 juni is de volgende demonstratie.
In Den Haag, verzamelen we op het Malieveld en om 1400 uur gaan wij naar het Plein voor het Tweede Kamer gebouw.
Dit is de laatste demonstratie voor de vakantie, dus komen !! ALLEMAAL!
Gemiddeld 20 man per demonstratie ja dan trekken we wel aandacht met al die hesjes aan.
Kom op mensen allemaal komen 16 juni a.s. in Den Helder .
-
Piet heeft wel humor : verzamelen op het malieveld
@ hollander
Het enige wat hier gebuurt is je frust uit te laten..
Enn huurmoordenaar kuennen we allemaal niet betalen. Wij hebben onze centen al aan Dexia weggegeven.
groetjes Julika
Het enige wat hier gebuurt is je frust uit te laten..
Enn huurmoordenaar kuennen we allemaal niet betalen. Wij hebben onze centen al aan Dexia weggegeven.
groetjes Julika
@ Piet
Eigenlijk zou je in iedere stad in Nederland, zoals Haarlem, Alkmaar, den Helder usw.de mensen bij een steunpunt met de bus afhalen.
Als iedereen een kleine bijdrag betaald zou het wel kunnen.
Dan heb je ook nog een gezellig uitstapje en met een fles genever kuennen we dan ook nog duidelijker te horen zijn.
-Het blijft gewoon een moeilijke taal- Maar jullie weten zeker wat ik bedoel.
groetjes Julika
Eigenlijk zou je in iedere stad in Nederland, zoals Haarlem, Alkmaar, den Helder usw.de mensen bij een steunpunt met de bus afhalen.
Als iedereen een kleine bijdrag betaald zou het wel kunnen.
Dan heb je ook nog een gezellig uitstapje en met een fles genever kuennen we dan ook nog duidelijker te horen zijn.
-Het blijft gewoon een moeilijke taal- Maar jullie weten zeker wat ik bedoel.
groetjes Julika
Liever niet Julika mijn overbuurvrouw is ook een Poolse en die zuipt jenever als water. Liever niet met zijn allen in een bus.
Sommigen zetten vraagtekens bij demonstreren of posten
Ik niet
Sommigen zijn goed in het ontmoedigen van mensen om te komen
Ik niet
Sommigen zaten lekker op het forum terwijl mensen bij Aegon en Dexia stonden te posten
Ik niet
Sommigen komen niet naar Den Haag op 16 juni 2004
Ik wel
Kom met zoveel mogelijk mensen. Breng iedereen op de hoogte van de komende demonstratie in Den Haag, familie, vrienden en kennissen.
Laat het niet allemaal over je heen komen, zonder iets te doen.
Laat die mooie pakken van de regering zien dat we ons niet gewillig af laten maken door de grote maatschappijen, zoals Aegon, Spaarselect of Dexia.
Mensen kom gewoon
Schaam je niet, de mensen, waaronder vele ouderen die hebben gepost bij Aegon en Dexia schaamden zich ook niet, ze waren alleen maar boos.
Ik niet
Sommigen zijn goed in het ontmoedigen van mensen om te komen
Ik niet
Sommigen zaten lekker op het forum terwijl mensen bij Aegon en Dexia stonden te posten
Ik niet
Sommigen komen niet naar Den Haag op 16 juni 2004
Ik wel
Kom met zoveel mogelijk mensen. Breng iedereen op de hoogte van de komende demonstratie in Den Haag, familie, vrienden en kennissen.
Laat het niet allemaal over je heen komen, zonder iets te doen.
Laat die mooie pakken van de regering zien dat we ons niet gewillig af laten maken door de grote maatschappijen, zoals Aegon, Spaarselect of Dexia.
Mensen kom gewoon
Schaam je niet, de mensen, waaronder vele ouderen die hebben gepost bij Aegon en Dexia schaamden zich ook niet, ze waren alleen maar boos.
Gaat er nog iemand uit twente met wie ik mee kan rijden?
Ik ben nu op tijd om het te vragen, toch??
Ik ben nu op tijd om het te vragen, toch??