LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pay-back zuivere koffie ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Rechter
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 aug 2003 19:51

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Rechter »

Pieter is ook Kritische Noot :D

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans2 »

Als vereniging is het bestuur verplicht een jaarvergadering uit te schrijven.
Voor de jaarvergadering dient de penningmeester een financieeljaarverslag te overhandigen aan de leden.
Tijdens de jaar vergadering dient op de agenda te staan: verslag van de penningmeester.
Voorafgaande aan de jaarvergadering dient er een kascommissie
controlle te hebben gehouden bij de penningmeester.
Deze commissie bestaat uit ten minste twee leden die geen deel uit maken van het bestuur.
Na fiatering van de kascommissie kan de penningmeester zijn financieel jaaroverzicht vrij geven.
Tijden de jaarvergadering wordt alvast een kascommisie gekozen voor het komende verenigingsjaar.
Als Pay-Back als vereninging zich aan deze regels houdt is er toch niets aan de hand?

Hans2

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Pieter »

Hans2,

Inderdaad. Kascommisie is per 1 november 2003 per algemene leden vergadering verkozen en ingesteld en bestaat uit 3 leden van de vereniging die niet in het bestuur zitten.
Inmiddels heeft deze kascommissie de boeken gecontroleerd en haar bevindingen onder het jaarverslag van de penningmeester beschreven en gefiateerd.
Dit verslag wordt overeenkomstig de geldende wetgeving hieromtrent behandeld op de algemene leden vergadering. De leden hebben nu al de mogelijkheid om het jaarverslag op te vragen.

Mvg Pieter

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans2 »

Pieter
Dank je wel voor je duidelijke antwoord.
Dat hier dan 102 items aan besteed moeten worden is mij een raadsel.
Kan alleen maar gezien worden onder de noemer zwartmakerij.
Helaas draagt de vereninging denk ik nog steeds de fouten uit het verleden met zich mee.
Daarvan is toch geleerd!!!!.
Het nu in het slechte daglicht stellen van de vereninging valt nu in de categorie stemmingmakerij!!!!
Bedoelt om de kracht van een vereninging met een gezamenlijk doel te verzwakken en te ondermijnen.
Als de vereninging zich netjes houdt aan de regels die er wettelijk zijn is er dus nu niets aan de hand.
Hans2

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Karel »

Ach Hans2, laten we deze volslagen oen maar volledig negeren. Ik heb hem in ieder geval helemaal niets mee te delen. Mocht ik onverhoeds dat toch hebben nou dan rammel ik wel met vuilnisemmers.

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door shamyrah »

ach Pieter, al zou je alles aan de rechter geven dan begint hij zo weer te zaniken om uitleg want zijn verstand reikt niet verder dan van een kind van 4, en maar zeuren en drammen, triest hoor, maar het geeft niet, het doet geen zeer en hij kan er heel oud mee worden zolang hij maar niet in de openbaarheid treedt want er zijn verschillende mensen die hem wel wat kunnen doen, dussssssss rechter, lekker achter de geraniums blijven zitten en maar zeuren en drammen.

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door De rechter »

Ik heb het declaratie formulier grondig bekeken maar het ontgaat mij volledig hoe het mogelijk is langs deze weg 70 duizend euro per jaar te verbrassen. Ok het is mogelijk om een vlakgommetje te declareren maar men kan toch ook gewoon het eigen vlakgommetje gebruiken ? En hoeveel vlakgommetjes koop je wel niet van 70 duizend euro ! Verder is de reiskosten vergoeding van 22 cent per km onnodig ruim. Volgens de belastingdienst is 18 cent per km het maximum.
Laatst gewijzigd door De rechter op 15 jun 2004 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

En "de Rechter" hij gaat maar door!!

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Karel »

Redactie,

Ik denk dat u een heleboel mensen een plezier doet als u op deze topic een slotje zet. Waar gaat het hier nu over, 107 reacties op iemand die alleen maar alles en iedereen in een kwaad daglicht wil plaatsen en hij blijft maar doorgaan. Met een slot erop is dit dan afgelopen want dit is zolangzamerhand zeer iritant aan het worden!!!

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door De rechter »

Karel, inplaats van gebral naar de redactie : geef maar eens een goede verklaring waar payback 70 duizend euro per jaar aan uitgeeft !

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Karel »

Je vervalt in herhalingen de rechter. Er is er maar één die hier loopt te brallen en dat ben jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Piet »

In een andere topic had ik het over het stripfiguur "de rechter""

het is een verziekt figuur die de grootste onzin uitkraamt en allen maar wil verzieken, meer niet.

Hij doet mij een beetje denken aan een strip van Asterix en Obelix:
De intrigant.

Lees deze strip en dan weet je zo'n beetje van wat voor soort die zogenaamde "de rechter" is.

Hij is ook degene die ongestraft een topic van een jaar geleden naar boven heeft gehaald met alleen maar de bedoeling onrust en onzekerheid te zaaien. De topic over de demonstratie van vorig jaar op 18 juni.
Door deze weer naar boven te halen gaf hij aan wat voor zieke geest hij heeft.

Ik snap ook niet dat Radar deze gestoorde gek niet niet de toegang tot dit forum heeft ontzegd.

Groeten,
Piet

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door gast33 »

112 reacties in een onzinig topic. gevoed door een F vd G :!:
Welke stemt op de partij voor de dieren en alles en iedereen die op zijn weg ligt met alle mogelijkheden tegenwerkt, schoffeert, provoceert, en anaal probeert te nemen.

Up en slotje.
up
up
IP adres bekend
Up
Up

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

up
en slotje

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door gast33 »

Up
en slotje

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

up
en slotje

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door gast33 »

up
en een slotje

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

up
en slotje

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Karel »

Piet,

Waarom besluit het bestuur van Payback niet om tegen deze "zogenaamde rechter" een klacht in te dienen wegens smaad. Dan zal Radar mee moeten werken om zijn identiteit bekend te maken door middel van zijn IP adres want men laat hem gewoon zijn gang maar gaan.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

up
en slotje

Gesloten