LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??
Re: wat vinden jullie eigenlijk van de trosradar forum ??
Hans1968 is dus de persoon die de topics verziekt en iedereen loopt uit te schelden. Jammer, dat iemand zulk gedrag vertoont...het moest verboden worden Het is gewoon bij de "Konijnen"af !
Trosradar, slotje erop!!!!Geplaatst op 25 Sep 2004 17:39 door Niet voor de poes
--------------------------------------------------------------------------------
Hans1968 is dus de persoon die de topics verziekt en iedereen loopt uit te schelden. Jammer, dat iemand zulk gedrag vertoont...het moest verboden worden Het is gewoon bij de "Konijnen"af !
Hans je wordt toch niet bang hè?Trosradar, slotje erop!!!!
En Niet Voor De Poes: kijk maar uit voor Hans1968! Want weet je wat die zoal zegt:
Geplaatst op 25 Sep 2004 17:09 door Hans1968
Zeg, idioot …! Vuile stinkerd, flikker op want ik weet je te vinden …en ik deins niet terug voor......nou ja, daar kom je wel achter!!
Hans je wordt toch niet bang hè?
Hans??? Sorry ik ben Hans niet!
Oude koeien op het forum halen
Dat is toch een goeie van die koeie.
Nel en/of Foppe,
Pl-eur jij ook eens op. Ga lekker je katten water geven ofzo!
Je blijft verbazen nel/foppe! En je hebt een enorm dikke plaat voor je harses!! JIJ bent de ergste hier op het hele forum. Ze moeten je/jullie opsluiten!Hans 1968 oftewel aggressieveling, dreigen en leugens neerzetten,De klok horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.Wat een zooitje.
Oude koeien op het forum halen ,je spoort totaal niet. En dan met spijt aan komen?????. Ga het bos in en ga daar raaskallen. Voor mij is het gesloten nu met dit zooitje chat gedoe.Weer een forum weg door dit ge-spuis.Lekker rust van nu af aan.Dus ruzie lekker verder samen de twee hanse pansjes en verziek het maar verder. Succes daarmee .
Oude koeien op het forum halen
dit is écht humor; van mij mag je voortaan blijven, Nel!
Weet je wat erg is?
Ene Hans1968!
Weet je wat die zoal zegt:
Ene Hans1968!
Weet je wat die zoal zegt:
Zeg, idioot …! Vuile stinkerd, flikker op want ik weet je te vinden …en ik deins niet terug voor......nou ja, daar kom je wel achter!!
je hebt een enorm dikke plaat voor je harses!! JIJ bent de ergste hier op het hele forum. Ze moeten je/jullie opsluiten!
Haai AK! Is toch niets vergeleken met wat jij hier uitkraamt, ohohoh!
Is hier nog iemand normaal?
Ik geloof het niet meer.
Wat een aso,s, vreselijk.
Ik geloof het niet meer.
Wat een aso,s, vreselijk.
Nu beste mensen. Ik trap er dus maar even weer in, om hier te reageren!
1- Ik zit zo wie zo s, nachts NOOIT op het net , laat staan op dit forum!
2- De berichtjes van na 1:47 uur zijn ook niet van mij, want ik verlaag mij niet tot zulke uitspraken! Laat dat duidelijk zijn.
En ik weet zeker dat, Nel en Louis en een paar anderen ook wel beter weten, dat ik dat NIET ben. Maargoed, als het jou, beste gast, vrede geeft, blijf het denken!
Ik heb ook nog wel een leven zonder dit forum en zonder de pc, dus vandaag is het voor mij al weer genoeg geweest. Ga andere leuke dingen doen.
Prettige zondag allen nog en Nel, jij volgende week een hele fijne vakantie samen met je Fopppe en horen wel weer!
Lees het nog maar goed allemaal, want morgen gaat deze topic er toch weer af!
Groetjuuuuuuuuussssssss AK
1- Ik zit zo wie zo s, nachts NOOIT op het net , laat staan op dit forum!
2- De berichtjes van na 1:47 uur zijn ook niet van mij, want ik verlaag mij niet tot zulke uitspraken! Laat dat duidelijk zijn.
En ik weet zeker dat, Nel en Louis en een paar anderen ook wel beter weten, dat ik dat NIET ben. Maargoed, als het jou, beste gast, vrede geeft, blijf het denken!
Ik heb ook nog wel een leven zonder dit forum en zonder de pc, dus vandaag is het voor mij al weer genoeg geweest. Ga andere leuke dingen doen.
Prettige zondag allen nog en Nel, jij volgende week een hele fijne vakantie samen met je Fopppe en horen wel weer!
Lees het nog maar goed allemaal, want morgen gaat deze topic er toch weer af!
Groetjuuuuuuuuussssssss AK
Geplaatst op 26 Sep 2004 09:12 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Haai AK! Is toch niets vergeleken met wat jij hier uitkraamt, ohohoh!Geplaatst op 25 Sep 2004 17:09 door Hans1968
Pas op met wat je hier zegt, want je weet toch wat Hans1968 zoal zegt?
Nee? Dan zal ik het nog eens herhalen.
je hebt een enorm dikke plaat voor je harses!! JIJ bent de ergste hier op het hele forum. Ze moeten je/jullie opsluiten!
Erg hè?
Moeilijk, he? Dat quoten! Geeft wel aan wat voor nivo je hebt!
Moet het dan zo Hans?Geplaatst op 26 Sep 2004 11:33 door Gast
Moeilijk, he? Dat quoten! Geeft wel aan wat voor nivo je hebt!
`Hoho, IK ben Hans niet, hoor! Ik verlaag me niet tot dit soort scheldpartijen.
Oke dan: Hans1968!Geplaatst op 26 Sep 2004 11:56 door Gast
`Hoho, IK ben Hans niet, hoor! Ik verlaag me niet tot dit soort scheldpartijen.
Tjongejonge wat ben jij flauw en kinderachtig zeg. NEEEE, ik ben ook Hans1968 niet.
Hoi AK.
Ja ook wij gaan nooit na 12 uur snachts op de p.c Geen behoefte aan.
Ik reageer dus niet en doe andere dingen en laat quoten aan andere over,heb ook geen behoefte aan. Heel erg bedankt voor je groet en we gaan het mooie weer tegemoed..En ook weer onze vrienden bezoeken.
Morgen is het finito en de tickets liggen klaar. Veel genoegen met het forum en je merkt het wel of ik er ben of niet meer. Prettige zondag,en ik ga er opuit. En voor de rest petje af voor zo;n onnavolgbare topic
En niet voordepoes of kat het beste met je en succes nog.!!!!!!!!!
Doei.
Ja ook wij gaan nooit na 12 uur snachts op de p.c Geen behoefte aan.
Ik reageer dus niet en doe andere dingen en laat quoten aan andere over,heb ook geen behoefte aan. Heel erg bedankt voor je groet en we gaan het mooie weer tegemoed..En ook weer onze vrienden bezoeken.
Morgen is het finito en de tickets liggen klaar. Veel genoegen met het forum en je merkt het wel of ik er ben of niet meer. Prettige zondag,en ik ga er opuit. En voor de rest petje af voor zo;n onnavolgbare topic
En niet voordepoes of kat het beste met je en succes nog.!!!!!!!!!
Doei.