Pagina 6 van 6

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Geplaatst: 16 dec 2019 08:19
door chrisd1
Je hebt niet bij de kassa een onvolledig verhaal afgerekend??

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Geplaatst: 16 dec 2019 08:23
door NeoDutchio
GST1971 schreef:
16 dec 2019 08:15
chrisd1 schreef:
16 dec 2019 08:05
GST1971 schreef:
16 dec 2019 07:37
En hoe kom jij er bij dat die 2 familieleden niet bij het afrekenen waren? Alweer een aanname.
Natuurlijk waren die er bij ! Dit doe je namelijk bij MM gewoon aan de kassa.
En niemand dacht er aan dat omzetten méé af te rekenen?
Pfffff.....
Nogmaals, er is door de verkoopster niks gezegd en ook niet bij de kassa.
Lezen !!
De caissière gaat daar ook niet over. Je loopt door 3 stappen heen:
1: verkoopgesprek bij het product;
2: naar de computer voor de bestelling te maken en alle afspraken te bevestigen;
3: je loopt naar de kassa om alles af te rekenen.

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Geplaatst: 16 dec 2019 08:33
door GST1971
Precies, en in dit gesprek hebben wij aangegeven de deuren andersom te willen, dit was duidelijk en de monteurs konden dit zo doen. In geen enkele stap is er door MM gesproken over extra kosten hiervoor.
Dit bleek pas toen we na levering MM belden om de monteur in te plannen

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Geplaatst: 16 dec 2019 09:32
door Komkommertijd
De verkoper had dit op de geprinte brief moeten toevoegen!

Foutje maar U had moeten lezen Omzetten scharnieren!.

De kassa doet alleen maar de betaling en onderweg even nalezen...... tussen verkoper en kassa verdween wel eens een brief... omdat ze online hetzelfde artikel goedkoper kregen, ook bij de Media Markt met hun gratis Wifi geboekt!

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Geplaatst: 16 dec 2019 11:11
door Erthanax
Het is al diverse keren eerder gevraagd, maar een duidelijk antwoord blijft uit: Staat het wisselen van de draairichting expliciet vermeld op de bestelbon?

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Geplaatst: 16 dec 2019 11:39
door alfatrion
Erthanax schreef:
16 dec 2019 11:11
Het is al diverse keren eerder gevraagd, maar een duidelijk antwoord blijft uit: Staat het wisselen van de draairichting expliciet vermeld op de bestelbon?
Het antwoord zal ontkennend zijn.

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Geplaatst: 16 dec 2019 11:49
door moederslink
GST1971 schreef:
16 dec 2019 08:33
Precies, en in dit gesprek hebben wij aangegeven de deuren andersom te willen, dit was duidelijk en de monteurs konden dit zo doen. In geen enkele stap is er door MM gesproken over extra kosten hiervoor.
Dit bleek pas toen we na levering MM belden om de monteur in te plannen
Een monteur laten komen voor dit klusje is uiteraard niet gratis , u heeft ook niet gevraagd of daar kosten aan verbonden zijn terwijl de beste man hier apart voor moest komen.
Ik heb u niet één keer horen zeggen :" ja stom, daar had ik natuurlijk ook zelf naar kunnen vragen en dat bedenken " , omdat geen enkele dienst gratis is, behalve bij de plaatselijke witboer.
Uw énige punt is kennelijk dat MM dit niet bij dát telefoontje heeft gemeld , maar u heeft er ook niet naar gevraagd.

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Geplaatst: 16 dec 2019 11:58
door GST1971
Erthanax schreef:
16 dec 2019 11:11
Het is al diverse keren eerder gevraagd, maar een duidelijk antwoord blijft uit: Staat het wisselen van de draairichting expliciet vermeld op de bestelbon?
Neen, dit staat niet vermeld. Aangezien we hiervoor na levering nogmaals met MM moesten bellen om de monteur te laten komen.
De deur is nog niet omgezet, dit omdat MM zaterdag pas reageerde en e.e.a zou opnemen met de betreffende vestigingsmanager

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Geplaatst: 16 dec 2019 12:04
door GST1971
moederslink schreef:
16 dec 2019 11:49
GST1971 schreef:
16 dec 2019 08:33
Precies, en in dit gesprek hebben wij aangegeven de deuren andersom te willen, dit was duidelijk en de monteurs konden dit zo doen. In geen enkele stap is er door MM gesproken over extra kosten hiervoor.
Dit bleek pas toen we na levering MM belden om de monteur in te plannen
Een monteur laten komen voor dit klusje is uiteraard niet gratis , u heeft ook niet gevraagd of daar kosten aan verbonden zijn terwijl de beste man hier apart voor moest komen.
Ik heb u niet één keer horen zeggen :" ja stom, daar had ik natuurlijk ook zelf naar kunnen vragen en dat bedenken " , omdat geen enkele dienst gratis is, behalve bij de plaatselijke witboer.
Uw énige punt is kennelijk dat MM dit niet bij dát telefoontje heeft gemeld , maar u heeft er ook niet naar gevraagd.
Neen, ik heb hier niet om gevraagd idd. Mijns inziens had de verkoopster dit meteen moeten melden ipv alleen maar zeggen “dit is geen probleem” toen we hier naar vroegen.
Zij gaf aan dat de deuren oom andersom draaiend kon. Hierdoor zijn we overgegaan tot aanschaf.
Bijkomende kosten behoren ze voor de verkoop te melden. De boel omdraaien en roepen dat ik er om had moeten vragen is de wereld op zijn kop.
Als u een schilder besteld en die geeft u achteraf aan dat het afplakken en kitten nog ff afgerekend dient te worden is volgens u de ook fair omdat je als klant vooraf hoort te vragen wat er allemaal wel en niet bij is inbegrepen ?

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Geplaatst: 16 dec 2019 12:11
door Lady1234
Afplakken hoort bij schilderen. Kitten niet.

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Geplaatst: 16 dec 2019 12:20
door GST1971
Lady1234 schreef:
16 dec 2019 12:11
Afplakken hoort bij schilderen. Kitten niet.
Volledig onjuist, als er kozijnen geschilderd worden zal er ook gekit moeten worden. Dit kan niet achteraf aangezien ook de kit mee geschilderd wordt.

Maar dit was slechts een voorbeeld, dus off topic om hier diep op in te gaan

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Geplaatst: 16 dec 2019 12:22
door GST1971
Zojuist telefoontje gehad van MM vestigingsmanager.
Dit had idd vooraf door verkoop gemeld moeten worden. Deur wordt nu alsnog omgedraaid.
Duurde ff, maar oplossing is netjes.
Dankjewel MM

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Geplaatst: 16 dec 2019 12:48
door GST1971
fonsflons schreef:
16 dec 2019 12:45
Maak hem wel leeg vooraf!
Goed idee 😉

Re: Waardeloze informatieverstrekking MediaMarkt Breda

Geplaatst: 16 dec 2019 15:06
door Komkommertijd
Mag ik helpen met de Biervoorraad opmaken?

Nee, zorg voor enkele dekbedden voor opslag, als het koud bleef is deur omzetten zo gebeurd..
wel moeten ze dan op tijd komen.

Toch leuk dat ze nu wel het doen.... beetje slordig personeel en dat kom ik in dit soort grote bedrijven wel vaker tegen helaas.