Dat zei TS toch? Dat ze eraan dacht het maar te laten zitten? Dáár reageerde ik natuurlijk op.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Krijg stoel na aankoop niet mee van de kringloop
Re: Krijg stoel na aankoop niet mee van de kringloop
Daar maak ik me geen zorgen om, als ik genoeg moed bij elkaar heb geraapt om er nog een keer heen te gaan en ik krijg mijn waardebon, dan geef ik die zeker aan iemand anders. Ik hoef niets meer van die oplichters.
Ondertussen het bedrijf ook aangemeld bij de Autoriteit Consument & Markt. Ik hoop dat die een onderzoek naar ze gaan doen.
Misschien kunt u gewoon tegen de eigenaar zeggen dat u door uw rechtsbijstand / jurist bent geadviseerd om de winkel nog één kans te geven om u de stoel mee te geven, aangezien de verkoop een wettelijk bindende overeenkomt is. (of logische termen die jurist zou gebruiken)
En daarbij aangeven dat het voor u nu niet echt meer om de stoel gaat, maar het principe dat men eenzijdig besluit dat een nieuwe eigenaar zijn product niet mee krijgt.
En dat de reden alleen gebaseerd is op financieel gewin na bewijsbare fouten van de verkoper.
Ook de waardebon heeft alleen waarde als het van een betrouwbare winkel komt.
En dat u daar, uiteraard, ernstige twijfels over heeft.
En daarbij aangeven dat het voor u nu niet echt meer om de stoel gaat, maar het principe dat men eenzijdig besluit dat een nieuwe eigenaar zijn product niet mee krijgt.
En dat de reden alleen gebaseerd is op financieel gewin na bewijsbare fouten van de verkoper.
Ook de waardebon heeft alleen waarde als het van een betrouwbare winkel komt.
En dat u daar, uiteraard, ernstige twijfels over heeft.
-
moederslink
Doe dat dan maar, ' verkoop ' die waardebon aan iemand die er wat mee kan, u lijdt dan geen verlies en u bent van het gez***af.
Dank je hebra98 het enige punt is dat je dat soort termen alleen kunt gebruiken als je ook daadwerkelijk actie onderneemt als de winkel dan alsnog verzaakt. Je moet consequent zijn. Maar ik laat ook dit antwoord meewegen in mijn beslissing.
hebra98
vindt dit leuk
>>
Als u bereid zou zijn om zonder teruggave van uw aankoop weg te lopen, denk ik dat mijn voorstel wellicht het voordeel kan bieden dat de winkel niet weet welke gevolgen deze domme actie zal hebben.
Dan is het wel belangrijk om zonder de "tegoedbon" te vertrekken en alleen zeggen... Tja, dan laat u mij geen andere keuze.
U komt daar immers nooit meer, maar de winkel weet niet wat hun hebberigheid voor gevolgen zal hebben.
En de bon zal u niet helpen en om het aan een ander te geven is alleen de vraag:
Heeft u nog mensen die u deze ellende gunt?
edit: en u kunt natuurlijk, bij het schrijven van een review op bv google even verwijzen naar dit forum topic. Dan kost het deze winkel vermoedelijk iets meer dan hun hebberigheid en onfatsoenlijk gedrag kan goedmaken...
-
juliomariner
Gezien de recenties (oudere mensen op bijna geweldadige manier uit de winkel zetten) denk ik dat deze kringloop daar helemaal schijt heeft aan dit topic en aan de recenties op internet. Er zijn natuurlijk altijd massa's mensen die dit niet lezen en hier gewoon intrappen.
janpaula
vindt dit leuk
-
moederslink
En? Bent u geweest?
hebra98
vindt dit leuk