LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Multi level marketing

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Bart1999

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Bart1999 »

Als ik op de link klik krijg ik gewoon de homepage.
Wat te doen?

Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

Wat te doen?

Niks, gewoon weer aan je werk ofzo.....!

Bart1999

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Bart1999 »

Ik ben best benieuwd naar jouw motivatie om de moeite
te nemen om zo een stukje gebakken lucht te ventileren.
Wil je er over praten?

Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

Wil je er over praten?


ikke nie...! Jij???

tegenstander

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door tegenstander »

Verrek, ik merkte het ook. Google had me naar die site geleid.
Ik heb even verder gekeken: Menu links, druk op NIEUWS en dan het 9de onderwerp van onder heet: verkoop telefoontikken maakt uw dromen waar.
sorry!

NWM-er

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door NWM-er »

Ik vond nogal wat sites van die lui zelf, hier en daar een niet zo leuk bericht van ex-medwerkers, een site van iemand die er net zo over denkt als ik, en één objectief artikel.


Hier wordt ik nou zo moe van, he. De tegenstanders gooien direct met ontevreden ex-medewerkers. KEN je het WARE verhaal van die z.g.n. ex-medewerkers? Nee, maar het gaat erin als koek, als het maar negatief is.Ik ken ex-medewerkers van Unilever, KPN, Tele2, Philips,Blokker, AH, van Gend & Loos, etc.....Allemaal praten ze negatief over hun oude baas.Wil dat dan zeggen dat het slechte bedrijven zijn?
Het gaat erom dat IK het, uit ervaring, een prima bedrijf vind.In elk groot bedrijf zitten wel een paar rotte appels, die na ontslag o.i.d. een grote bek opzetten en met stront gaan gooien.
Zoals al vele malen eerder is gezegt:(ff schreeuwen), DE ZEIKERIGE TEGENSTANDERS GELOVEN ALLES DIRECT ALS HET MAAR NEGATIEF IS! POSITIEVE ONDERWERPEN LATEN ZE LINKS LIGGEN, OF BESTEMPELEN ZE ALS LEUGENS!

IK WORDT ZOOOOOO MOE VAN DIE GASTEN!!

crabbel
Berichten: 105
Lid geworden op: 28 jul 2004 10:13

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door crabbel »

Maar het vreemde is als iemand slechte ervaringen heeft met een regulier bedrijf, dit niet uit en te na op fora wordt besproken. Bij ex-MLM-ers zit er wel het gevoel en frustratie achter in een val te zijn getrapt waarbij het allemaal veel te mooi wordt afgeschilderd en dat de werkelijkheid wel even iets heel anders is. Wij hebben al eens een berekening gemaakt hoeveel klanten je moet hebben om een paar centen te verdienen. Gemiddeld 40€ per maand x 2% = 0,80 € verdienste per maand. Om een bijverdienste te hebben van 300€ moet ik 375 klanten vinden. Oh nee, ik zie het verkeerd. Het gaat om de verdiensten in de downline. Daar vallen de bonussen.

Er worden met zulke gigagetallen gewerkt, dat ik er inmiddels van overtuigd ben dat de top. de eerste instappers, een leuk inkomen heeft en dat de rest zijn centen kwijt is met misschien 10 klantjes in de familie/kennissenkring (als die ook al niet eerder benaderd zijn).

En de trein raast maar voort....

tegenstander

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door tegenstander »

NWM-er: zit mijn opmerkingen eens niet zo uit zijn verband te rukken!

jij citeert mij:
Ik vond nogal wat sites van die lui zelf, hier en daar een niet zo leuk bericht van ex-medwerkers, een site van iemand die er net zo over denkt als ik, en één objectief artikel.
Ik ga dan verder op dat OBJECTIEF ARTIKEL, die andere sites worden slechts terloops genoemd, maar jij doet weer net alsof je niet kan lezen en gaat alleen in op die dingen die ik TERLOOPS NOEM.

Heb dan lef en reageer op dat objectieve artikel!

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Kristina »

Oh nee, ik zie het verkeerd. Het gaat om de verdiensten in de downline. Daar vallen de bonussen.
2 manieren van geld verdienen. Directe verkoop aan klanten (basis). En je downline (passief)
Het gaat niet om honderden klanten. Het succes zit hem in het feit dat je je dupliceerbaar maakt. Je hebt dus gemiddeld 40 klanten. Je downline heeft ieder gemiddeld 40 klanten en hun downline wederom. Reken maar uit.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

2 manieren van geld verdienen. Directe verkoop aan klanten (basis). En je downline (passief)
Het gaat niet om honderden klanten. Het succes zit hem in het feit dat je je dupliceerbaar maakt. Je hebt dus gemiddeld 40 klanten. Je downline heeft ieder gemiddeld 40 klanten en hun downline wederom. Reken maar uit.
En daar zit hem dus de kneep.
Zonder die honderden klanten haal je je inleggeld er niet uit.
Dus of je hebt honderden klanten (via jezelf en je downline) of je hebt ze niet.
In geval 1 treedt er op een gegeven moment verzadiging op, of je haalt je inleggeld er niet uit.

NWM-er

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door NWM-er »

In geval 1 treedt er op een gegeven moment verzadiging op


Verzadiging treedt niet op.Dat is al diverse male aangetoont.Snap het nu een keer! 50jaar mlm en geen verzadiging!En maar met je eigenwijze hoofd volhouden dat er verzadiging optreedt!
ZUCHT!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Verzadiging treedt niet op.Dat is al diverse male aangetoont.Snap het nu een keer! 50jaar mlm en geen verzadiging!En maar met je eigenwijze hoofd volhouden dat er verzadiging optreedt!
ZUCHT!
Ken ik er nog een, ook door de voorstanders aangehaald: franchise
Concept bestaat ook al meer dan 50 jaar, toch treedt er geen verzadiging op.
Bij franchise niet omdat je weet waar je concurrenten zitten en hoeveel je er hebt en omdat je een beschermd marktgebeid hebt.

Oh,oh,oh wat ik zit ik fout, de wereld is je markt, niet alleen je sociale netwerk. Maar waarom heet het dan NETWERKmarketing?

NWM-er

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door NWM-er »

Maar waarom heet het dan NETWERKmarketing?


Zucht, zal ik het nog maar een keer proberen uit te leggen?
Ja, je werkgebied is de hele wereld. Ja, maar ik ken niemend in het buitenland! Juist, Maarschalkje en daarom heet het NETWERKmarketing.
Jantje kent Pietje, Pietje kent Klaasje, Klaasje kent Greet, Greet kent Mary, Mary kent Victor, Victor kent Heinz en Heinz heeft familie in Duitsland die wel een extra inkomen of bijverdiensten willen hebben.
Leuk he? Want wat blijkt....Heinz kent MadelIEne, en MadelIEne woont in Schotland en kent daar veel mensen.Een van die mensen heeft familie in Griekenland en die....etc.

Theorie? Nee hoor, praktijk!
Ik ken niemand in het buitenland, maar ik krijg betaalt over een groep uit Duitsland, Oosterijk, Engeland en Canada.En als je DAT nu ziet, begin je misschien ooit nog eens te beseffen dat MLM een goede mogelijkheid is om een extra inkomen op te bouwen.Want zullen die mensen in Canada geen mensen kennen in Frankrijk? Leuk he, Frankrijk is een land waar ons bedrijf nog gaat openen, net als Italië, Polen, Mexico, Zuid-Amerika, Tjechië, Roemenië etc......
Daar zit meer potentieël in, dan een muffe koelkastenwinkel waar mijn bereik stopt bij de grens van het dorp waar ik woon.
Zucht, ik zie de 'ja maar-truc' al aankomen............

tegenstander

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door tegenstander »

Ja. Er treedt inderdaad nooit verzadeging op.

Dat komt omdat veel mensen teleurgesteld afhaken.

Zij zijn ook degenen die voor een deel van de winst zorgen.
Make money out of losers, lees http://home.hetnet.nl/~keesvani/Mlm.html maar eens!

tegenstander

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door tegenstander »

Dat buitenlandverhaal over verzadiging, daar antwoord ik niet eens op.

Dat dat zo niet werkt, tenminste hooguit in één enkel incidenteel geval, dat weet NWM-meneer net zo goed als ik.

Voor (mobiele) telefonie en erergieleveranciers gaat die ballon in ieder geval al niet op en voor de rest ook niet echt kamerbreed.

En hier- waar ik woon- zijn inderdaad hele straten aan de herbalife, en hen rest dus niets anders dan de boel gewoon zelf opeten. Herbalife is een goed voorbeeld, maar ik denk dat er nog meer bedrijven zijn waarin de downliners eigenlijk gewoon de eindconsumenten zijn.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Kristina »

En hier- waar ik woon- zijn inderdaad hele straten aan de herbalife, en hen rest dus niets anders dan de boel gewoon zelf opeten. Herbalife is een goed voorbeeld, maar ik denk dat er nog meer bedrijven zijn waarin de downliners eigenlijk gewoon de eindconsumenten zijn.

Daarom koop je alleen in wat je kan afzetten binnen afzienbare tijd.
Gaan distributeurs eerst voorraad inslaan en dan pas naar klanten op zoek....tja, dan ben je achterlijk bezig!

Gast

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door Gast »

Dat buitenlandverhaal over verzadiging, daar antwoord ik niet eens op.

Dat dat zo niet werkt, tenminste hooguit in één enkel incidenteel geval, dat weet NWM-meneer net zo goed als ik.

Voor (mobiele) telefonie en erergieleveranciers gaat die ballon in ieder geval al niet op en voor de rest ook niet echt kamerbreed.
hooguit een enkel incidenteel.... :roll: denk ik niet.
mobiel niet ???? hoe zo niet???. DUS WEL

tegenstander

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door tegenstander »

Dus voor die mensen waarover ik het heb betekent dat:

...wat je kunt OPETEN in afzienbare tijd!

NWM-er

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door NWM-er »

--------------------------------------------------------------------------------

Dat buitenlandverhaal over verzadiging, daar antwoord ik niet eens op.

Dat dat zo niet werkt, tenminste hooguit in één enkel incidenteel geval, dat weet NWM-meneer net zo goed als ik.

Voor (mobiele) telefonie en erergieleveranciers gaat die ballon in ieder geval al niet op en voor de rest ook niet echt kamerbreed.

Nee, het buitenland verhaal reageer je niet op, nee. Omdat je dat niet kunt, dwaas!

Zo werkt het dus wel, maar blijf vooral eigenwijs.En niet in een enkel incidenteel geval.Er zijn honderduizenden mlm-ers die en organisatie in het buitenland hebben.

En waarom zou het voor telecommunicatie niet opgaan?Hieruit blijkt je onkunde.JUIST telecommunicatie is zeer geschikt voor mlm over de grens.

NWM-er

Re: Multi level marketing

Ongelezen bericht door NWM-er »

En hier- waar ik woon- zijn inderdaad hele straten aan de herbalife,


Dus is het opeens een feit dat in heel Nederland, in elke straat de hele meut aan de Herbalife zit???Doe toch niet zo simpel, man.
Waar woon je? In Ku*tterschuttersveen met 1straat met 3 huisjes?

Gesloten