LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
grasspriet
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2004 09:49

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door grasspriet »

Wat moet je met een goed geheugen, Madeleine, als je alleen maar onzin opslaat. En nee, dat slaat niet op de voorstanders (oeioei, nou loop ik weer de kans dat student me weer beschuldigen gaat van me indekken :cry:

Slim

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Slim »

Slim is eigenlijk dom.Z'n hele leven hoort hij/zij/het al.Hij woont onder de bruggen van Rotterdam en bedelt de hele dag geld, zodat in een internetcafe onzinnigheden op dit forum kan plaatsen. Hoe zielig kan een mens zijn?
Hier heb ik maar 1 antwoord op:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Lang geleden dat ik zo gelachen heb, bedankt he Gast!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Joh, wat weet veel van papegaaien.
Jaloers?

Gast

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Gast »

Jaloers?


Beetje wel.

Maarre....zeg us eerlijk.....lach je nu als een boer met kiespijn, offe.......?

grasspriet
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2004 09:49

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door grasspriet »

dus de papegaai is geconditioneerd om iets te zeggen. Dat zal dan wel net zoiets zijn als slim die geconditioneerd is om te zeggen dat het alleen de voorstanders zijn die de tegenstanders beledigen. Zou het dan echt zo zijn dat hij zijn eigen uitspraak:
Nieuw snapt helemaal niks. Hij leest half, antwoordt half in halve zinnen en halve woorden en komt over als een halve zool uit een achterstandsbuurt die toevallig wat verdiend heeft met MLM en zijn levenswijsheid uit boekjes van het niveau " Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus" haalt.
niet begrijpt?!

Madeleine

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Dat zal dan wel net zoiets zijn als slim die geconditioneerd is om te zeggen dat het alleen de voorstanders zijn die de tegenstanders beledigen.
Ja, en daar hoeft Slim niet voor naar een bijeenkomst en ik ook niet. Leer je hier vanzelf op het forum. Over studiemateriaal gesproken!

grasspriet
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2004 09:49

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door grasspriet »

Dus ook jij snapt het al niet?!

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Keesjan »

Overtreding van de discussieregel "op de man spelen". Kappen of wegblijven aub.

grasspriet
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2004 09:49

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door grasspriet »

Knap hoe jij laat zien je als God te willen gedragen in een thread over iets als religie zien. Guru Keesjan?! Klinkt niet echt indrukwekkend, zeker niet als je ziet dat hij anderen regels wil opleggen waar hij zichzelf niet aan wil houden.
Kappen of wegblijven, Keesjan

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door student26 »

Het is je ook meerdere malen aangeboden om ze in te zien, maar dat verdom je.
Het is je ook al meerdere malen gevraagd ze hier te posten, maar dat verdom jij. Je hebt de cijfers die ik zoek niet eens, dus wat zit je nou te mutsen.

Madeleine

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Knap hoe jij laat zien je als God te willen gedragen in een thread over iets als religie zien. Guru Keesjan?! Klinkt niet echt indrukwekkend, zeker niet als je ziet dat hij anderen regels wil opleggen waar hij zichzelf niet aan wil houden.
Kappen of wegblijven, Keesjan
Zullen wij even al jouw uitspraken herhalen op het forum? Ik denk niet dat jij hier echt blij mee bent, nietwaar? Want die zijn ook niet altijd even netjes.

Daarnaast, ik ben het met Keesjan eens, dat MLM veel weg heeft van een sekte. KeesJan doet niet net of hij God is. Jullie spelen nog steeds op de man als de grond te heet onder de voeten wordt. Dan ben ik ineens weer die t.r.u.t. in een mantelpakje! Maar argumenten, ho maar.

grasspriet
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2004 09:49

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door grasspriet »

keesjan doet NIET of hij God is. Wat een waanzin uitspraak. Hij doet niet anders. Of mogen alleen JIJ en KJ dat bepalen?! Wat een goddelijk geouwehoer.

NIEUW

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door NIEUW »

Ik niet snap...
Julie niet snap...
Wei niet snap...

Snapie !!! :wink:

Jan van Eechoud

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Madeleintje,
In jouw betoog verwoord jij precies mijn onderbuikgevoelens.
Ik denk dat je zwanger bent...!

En Jan Verbeek, wat een "blind vertrouwen" is er nodig om te geloven in de EvolutieTHEORIE!
Wetenschappers zeggen dat het helemaal niet KAN, veranderingen naar een ANDERE soort....maar toch moet het zo wel gegaan zijn want alle bewijzen wijzen in de richting van een schepper, of hoe je "het" ook noem wilt, dus dragen we nonsens aan.
Lijken wel fervente tegenstanders van (echte) MLM. (ik blijf dat verschil maken)
duidelijkste is de verwijzing naar de fossielen
klopt. Er zijn aardig wat "fossielen" op dit forum.
Van Ouwe lullen zoals ik verwacht ik een weerstand tegen marktveranderingen, maar van jullie...?
Ik heb woon in een huis van 1,5 mio, ik heb een inkomen van 30.000 per maand en mijn echtgenoot ook.
Ik heb niet zo'n inkomen...dus heeft een ander het ook niet???

En ff verder krijgen we het verwijt dat we helemaal in trance naar de rijkdom van onze afgoden gaan kijken...Naar hun mooie huizen....hun boten, auto...!
Hebben ze natuurlijk van de bank geleend om de blitz te maken?!?!?!?

Kom lui. Pleeg nou eens serieus onderzoek. En chips, ik weet dat er veel misleiding wordt gebruikt en val dat aan, maar niet het systeem. Dat zit zakelijk en eerlijk goed in elkaar.
(bij veel bedrijven ook weer niet, ik weet het)
Scheer niet alles over een kam.
Denk nou eens NA... Kiest de Amerikaanse Kamer v. Koophandel, het machtigste handelsorgaan ter wereld tot 2x toe een bedrieger als voorzitter? (jay v Andel en 20 jaar later zijn zoon Steve v Andel)

DOE ZELF onderzoek. Ga niet af op de info van een of andere gefrustreerde Neanderthaler!!! Die al het leed wat de hele wereld (zijn wereld) afwentelt op een anti-MLM site.
De eerste de beste debiel kan een website openen en de grootste onzin brallen.
Net als "Bommetje Horlepiep"in 1980. De bij het klootjes volk geliefde Nationale Ombudsman, Fritsje Bom.
Je moet mensen gaan zoeken om uit te breiden...huil huil..

Wat een L*l. Moet ik er computers bij gaan zetten dan? Wie hangt mijn systemen dan op? Door een computer laten doen?
Noem eens één bedrijf wat kan uitbreiden ZONDER mensen aan te trekken?
En ik heb al verteld, --maar Madeleine klets er gewoon over heen: bewijs het maar, bewijs het maar! en luisteren doet ze toch niet--
Dat het bij een ECHT MLMsysteem ALTIJD financieel beter is voor iemand er "onder"!!! (ÉÉN OP ÉÉN GEZIEN!!)
Net als een arbeidsovereenkomst ALTIJD beter is voor de werknemer, of dacht iemand dat als jij 2000 euro in je handje krijgt, je baas dat ook aan jou verdient? Hij verdient misschien maar 500 euro aan die samenwerking, maar ...omdat hij dat 20x doet verdient hij TOCH 10.000 euri!! Maar één op één gezien heeft de werknemer MEER!!!!!!!!!!

Ach wat, schreef het al eerder: Paarlen voor de ....

Prettige avond, Jan van Eechoud

Jan van Eechoud

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Hi,
Ik heb dit topic eens terug gekeken... en ik vind het niet leuk wat ik lees.
Ik weet dat ik wel eens pittig te keer kan gaan, maar ik zie gewoon bij sommige haat en boosheid uit de tekst druipen.
Ik denk ook dat een ECHTE MLM-er leert meer om jezelf dan om een ander le lachen.
En dit doet zeer zeker MLM géén goed!

En ik zie liever dat Madeleine zichzelf een t.r.u.t. noemt, dan dat een ander dat doet.
En als ik haar meissie noem, dan is dat niet rot bedoeld, maar ik neem zomaar aan dat zij nog geen 58 is en dan eigen ik me, in de omstandigheden, het recht toe haar meissie te noemen.

Succes, allemaal, wat je ook doet.
En wanneer ik weer eens uit mijn slof schiet, is dat niet haatvol bedoeld.

Vr. gr. Jan van Eechoud

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door student26 »

Denk nou eens NA... Kiest de Amerikaanse Kamer v. Koophandel, het machtigste handelsorgaan ter wereld tot 2x toe een bedrieger als voorzitter? (jay v Andel en 20 jaar later zijn zoon Steve v Andel)
Waar kan ik daar iets over vinden. Volgens mij is de huidige voorzitter namelijk Donohue.

En verder, de tegenstanders hier hebben al vaak genoeg argumenten aangedragen waarom juist het systeem fout in elkaar zit. Dat jij het grootste deel van de discussies niet hebt gelezen moet je niet ons aanrekenen.
Net als een arbeidsovereenkomst ALTIJD beter is voor de werknemer, of dacht iemand dat als jij 2000 euro in je handje krijgt, je baas dat ook aan jou verdient? Hij verdient misschien maar 500 euro aan die samenwerking, maar ...omdat hij dat 20x doet verdient hij TOCH 10.000 euri!! Maar één op één gezien heeft de werknemer MEER!!!!!!!!!!
20 x 500 aan opbrengsten, maar wel ten opzichte van 20 x salaris. Lijkt mij geen goede financiele deal...

Madeleine

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Ik heb dat eens nagekeken bij de KvK (via de site van Amway). Van Andel is van juni 2000 tot juni 2001 voorzitter geweest van de KvK. Net als in Nederland is dat een soort inkoopbaantje, je kan géén invloed uitoefenen om jouw bedrijf of bedrijfsvorm te promoten. Je promoot de handel in het algemeen.

Maar het bijzondere is dat Amway op haar site vermeld dat Van Andel voorzitter ís terwijl hij dat allang niet meer is.

En inderdaad, Donohue is de grote man, de president die uitmaakt welke richting het uitgaat.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door student26 »

Ik heb dat eens nagekeken bij de KvK (via de site van Amway). Van Andel is van juni 2000 tot juni 2001 voorzitter geweest van de KvK.
Excuses, dit had ik ook wel zelf kunnen opzoeken :) Beetje dom om niet gewoon die 2 namen tegelijk te googlen :)

Waar kan ik iets vinden over jouw bewering dat het een "inkoopbaan" is?

Jan van Eechoud

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Madeleine,
En inderdaad, Donohue is de grote man, de president die uitmaakt welke richting het uitgaat.
Donohue is nu wel de grote man, maar de van Andels waren dat niet, toen zij voorzitter waren? Luister eens naar jezelf...?

(en je hebt de startkabel.nl schijnbaar gevonden? Laat 26 dan even horen -van jou- dat beide heren inderdaad voorzitter zijn geweest!{ga je niet doen hè?})

En NATUURLIJK is het dan niet de bedoeling hun bedrijfje te promoten, heb ik ook niet gezegd.
Ik liet je even ruiken aan de integriteit van de oprichters van dat bedrijf.

Het moet toch wel zeer doen, iedere x wanneer je de verkeerde aanpakt, hè mensen. Kennnen jullie het verhaal van de ezel? Nou, die...

Oh jee, nou komt Maarschalk weer dat ik persoonlijke aanvallen doe!

Geloof me, ik kan niet harder lachen dan wanneer ik zelf wat stoms zeg.

Vr. gr. Jan van Eechoud

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door student26 »

Donohue is nu wel de grote man, maar de van Andels waren dat niet, toen zij voorzitter waren? Luister eens naar jezelf...?
Dat zegt ze toch niet?!
(en je hebt de startkabel.nl schijnbaar gevonden? Laat 26 dan even horen -van jou- dat beide heren inderdaad voorzitter zijn geweest!{ga je niet doen hè?})
Dat zegt ze nou juist wel...
Ik liet je even ruiken aan de integriteit van de oprichters van dat bedrijf.
Bush is president van de VS, nou die is lekker integer :)
Zegt niet zoveel toch? Daar ging het me ook helemaal niet om. Ik kon er gewoon zo snel niets over vinden, en nu inmiddels wel. Probleem opgelost, zit toch niet meteen zo te zieken.

Jan van Eechoud

Re: MLM = een eigentijdse vorm van religie?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Beste student 26, (hoe gaat dat wanneer je jarig bent? 27?)
20 x 500 aan opbrengsten, maar wel ten opzichte van 20 x salaris. Lijkt mij geen goede financiele deal...
Wil iemand, die niet het financiele intellect van een schaap heeft, dit even aan 26 uitleggen.

En 26, pleeg nou éérst onderzoek voor je zo'n uitspraak doet!!!
(Je vindt het toch niet echt leuk om af te gaan al een gieter?)
Kom, luister naar me. Ik had vroeger ook dagen nodig om toe te geven dat ik, te haastig, iets onzinnigs had gezegd. Maar LEER er nou van.

Vr. gr. JvE

Gesloten