LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom zo negatief over MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

En wat is er mis met toiletten""schrobben"dan? Is die van jou wel schoon, zoals het moet?

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 05 Mrt 2005 18:38 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

En wat is er mis met toiletten""schrobben"dan? Is die van jou wel schoon, zoals het moet?

is niks mis mee, maar je moet niet doen alsof je een superjob hebt.
Die van mij blinkt en glimt. Geschrobt door een....jaja je raadt het al...EEN STUDENT!

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Dus toch een superjob ! :)

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door student26 »

Quote: Tsja, met navenante betaling he... Als ik een dag niet werk verdien ik ook nix, net als jij...

Kijk, hier is dus het bewijs dat je mlm een beetje kent, maar nog lang niet helemaal. Als ik niet werk, wil dat niet zeggen dat MIJN TEAM niet werkt. Ik maak al jaren mee, dat als ik op vakantie ga, mijn organisatie gewoon doorgroeit. DAT, mijn beste stumpert, DAT is nu mlm.
Precies de reactie die ik verwachtte en waar ik al op hoopte. Want er is minstens 1 ding waar MLM'ers bijzonder goed in zijn, en dat is een argument de ene keer voor en de andere keer tegen gebruiken.

De ene keer is het "veel vrije tijd en je hoeft bijna niets te doen", het andere moment is het "keihard werken". En in dit geval is het "je moet je team continu motiveren, ondersteunen en aan de slag houden", en vandaag is het ineens "je team werkt en groeit toch wel door als je zelf niets doet". Zou er nu eens 1 serieuze MLM'er op kunnen staan die eens en voor altijd kan zeggen waar het nou eigenlijk ECHT op staat? Want dit soort heen-en-weer geneuzel, daar heeft echt niemand iets aan.

Overigens, in mijn vakantie word ik ook gewoon doorbetaald.
Quote: Deze derde uitspraak klopt ook al niet (iemand die het patroon ziet?) aangezien ik afgestudeerd ben.

Waarom noem je jezelf dan nog steeds student?
Omdat ik ten eerste die naam geregistreerd heb en tot nu toe te lui ben geweest om te kijken of ik dat kan veranderen. Ten tweede omdat iedereen hier min of meer weet wie ik ben en waar ik voor sta en ik gez**k krijg van de voorstanders als ik ineens een andere naam ga gebruiken. En ten derde omdat ik mijn naam niet heb gekozen om aan te duiden wie ik ben maar omdat ik mij wilde registreren en een naam moest kiezen. Heel simpel dus.
Je noemt je dus anders dan dat je bent, waaruit blijkt dat alles wat je hier al maanden neerkalkt niet waar is!
Waar slaat dat nou weer op. Dus omdat mijn naam student26 is terwijl ik eigenlijk al afgestudeerd ben is alles wat ik gezegd heb niet waar? Over krom redeneren gesproken...
Hoe ziek moet je zijn om bijna een jaar dagelijks(bijna) berichten te posten? Heel, heel erg ziek. Ik heb oprecht meelij met je, ex-student.
Hoe ziek moet je zijn om iemand die er lol in heeft op een forum te schrijven ziek te noemen? Maakt het jou ook maar een klap uit wat ik dagelijks doe? Ik mag toch aannemen en hopen van niet. Dus waarom maak je je er druk om??
Quote: Je tweede stelling klopt ook niet aangezien ik in mei 2004 al een baan had.

Noem jij wc's schrobben tussen 4 en 5 uur een baan??
En dat met jouw z.g.n. studie. Ach en wee........ oooooowwwwwwwwwwwww, je schrobt geen wc's? Wat doe je dan.
Toen of nu? Toen ik hier begon te schrijven (vorig jaar dus) was ik werkzaam op de voorraadadministratie bij een groot havenbedrijf. Dit heb ik overigens destijds al eens geschreven dus dat had je kunnen weten. Momenteel ben ik werkzaam bij een energiebedrijf op de facturatie-afdeling.
Je bent dagelijks op alle denkbare tijdstippen actief op dit form.
Waar haal je die onzin nou weer vandaan? Zoek de data + tijden eens op van de laatste tijd, zul je zien dat ik dagelijks rond een uur of (half) zeven met reageren begin. Daarvoor werkte ik parttime, wat je ook had kunnen weten...
Jij bent het grote voorbeeld van vele studentjes. Veel geleerd, maar je kunt het geleerde niet in de praktijk toepassen, daarom wordt je maar een forumverslaafde.
Aldus als ongefundeerde onzin afschrijfbaar.
want na maanden posten is er niemand geweest die mlm de rug heeft toegekeerd. Ik noem dat : Missie mislukt!!
Knap dat jij voor mij kunt bepalen wat mijn "missie" is, om er nog maar van te zwijgen dat jij voor anderen kunt bepalen wat "nuttig" is en wat niet. Ga liever zelf iets nuttigs doen in plaats van het forum te vervuilen met je uit de lucht (en een gebrek aan inhoud) gegrepen onzin.
maar je moet niet doen alsof je een superjob hebt
Geef mij 1 quote van mezelf waarin ik heb gezegd dat ik een superjob heb. Ach laat ook maar, die kun je toch niet vinden aangezien ik dat nooit gezegd heb.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Het verhaal mbt tot DT klopt. Ik heb alleen voor een fysiek beweijs gevraagd dat verhaal klopt - en dan doel ik op iets anders dan de link naar mlmwatch. en je er dan makelijk afmaken met: lees zijn boek maar is mij te makkelijk en voor jou ook. (Zie verhaal mbt Chinesen bij Fisher Kings thread)
Waarom heb je bezwaar tegen deze manier van bewijzen?
Als aan jou gevraagd wordt om te bewijzen dat die "sieraden" die je verkoopt werken, dan kom met een aantal artikelen aangaande magneettherapie, maar bewijs dat jouw spullen werken lever je niet.

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom heb je bezwaar tegen deze manier van bewijzen?
Misschien omdat het geen "bewijs" is?!

positiefje

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door positiefje »

Wat mij heel erg opvald is dat wanneer het om produkten gaat zoals bv magneten of wat dan ook dat het bewijs zwart op wit moet staan. Ik ken mensen die gaan al jaren naar de dokter met hun klachten en krijgen het ene medicijn na het andere. Genezen doen die medicijnen niet het onderdrukt vaak alleen de symtonen. De mensen blijven naar de dokter toe gaan, want die zal het wel weten.Zo zijn er ook een heleboel mensen die het op een andere manier proberen en gaat de kwaal dan niet direkt over dan deugd het produkt of het bedrijf niet.En bij diegene waar die produkten wel helpen die worden dan niet geloofd omdat het niet bewezen is. Ik vind het allemaal heel erg krom. En nu moet je niet komen met het is allemaal zo duur, ik betaal iedere maand 170.00euro aan het ziekenfonds dat vind ik ook heel erg duur. Dat vind iedereen normaal

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Helemaal mee eens, positiefje!!!!

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

@Positiefje,

Het doet er niet toe of het bedrijf, produkt, systeem enz. deugd.
Ze willen gewoon ergens tegenaan schoppen en "ze" hebben hier op het RadaRforum de gelegenheid.

Er is toch niks leukers om tegen het onbekende te schoppen! ging het ook niet zo met Galileo en zijn verhaal mbt de aarde dat deze niet plat maar rond was? Uiteindelijk had hij gelijk. Toch?

Het zaql uiteindelijk een welles - nietes, goed - slecht, etisch - onetisch enz. spel blijven. Het is belangrijker dat mensen zich eens meer druk gingen maken om maatschappleijk belangrijkere kwesties als de zorg, het duurder wordende autorijden enz. laat men zich daar eens druk over maken en daar hun stem over laten horen. En dan bedoel ik niet via een L*ullig forumpie.

De rijken worden steeds rijker, de armer nog steeds armer en de middemoot moet voor alles opdraaien. Goh, helt lijkt veel op MLM of lijkt MLM veel op de Maatschappij?

AVB

positiefje

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door positiefje »

ik weet niet waar het op lijkt, volgens mij nergens op! Maar wat me ook zo stoord is dat heel veel mensen zo negatief doen en alleen maar klagen ipv actie te ondernemen.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@positiefje: waarom is dit zo vreemd?
Als je mensen valse hoop geeft, mag je verwachten dat mensen bewijs willen zien dat het werkt.
Bij reguliere medicijnen, voeding en andere producten is dit beschikbaar, waarom hier dan niet?

Ik weet niet waar je de gedachte hebt opgedaan dat mensen die er baat bij hebben niet worden geloofd, maar dat is bij de "tegenstanders" niet het geval. Of het wel of niet werkt voor hun weet ik niet en boeit me ook niet, maar als bewijs van de werking is het niet acceptabel.

@avb, ik weet niet wie je met "ze" bedoelt, maar waar haal jij het recht vandaan mensen te vertellen waar ze zich wel en niet druk over mogen maken?
En wie ben jij om te beoordelen of wij alleen maar tegen dingen aan willen schoppen?

Bovendien: jij vergelijkt een kwakzalver met Galileo? Deze man was een wetenschapper, daar kunnen jouw magneetjes niet aan tippen.

positiefje

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door positiefje »

dat zijn niet mijn woorden!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door student26 »

@ Positiefje:
Wat mij heel erg opvald is dat wanneer het om produkten gaat zoals bv magneten of wat dan ook dat het bewijs zwart op wit moet staan.
Dacht je dat dat voor medicijnen niet gold of zo? Het ontwikkelen en testen van een medicijn duurt jaren en er is een bijzonder strikte controle op (gelukkig). Pas als voldoende is aangetoond dat het medicijn geen echt onwenselijke bijwerkingen heeft en voldoende scoort op het gebied van genezing (of pijnonderdrukking, of... afhankelijk van het type medicijn) komt het op de markt.
Ik ken mensen die gaan al jaren naar de dokter met hun klachten en krijgen het ene medicijn na het andere. Genezen doen die medicijnen niet het onderdrukt vaak alleen de symtonen. De mensen blijven naar de dokter toe gaan, want die zal het wel weten.
Er is hier niemand die beweert dat de reguliere geneeskunde overal een pasklaar antwoord op heeft. Dat kan ook helemaal niet. Maar als ik dan uiteindelijk moet kiezen tussen een regulier medicijn of een magneetje, dan weet ik het wel.
En bij diegene waar die produkten wel helpen die worden dan niet geloofd omdat het niet bewezen is.
Valt het je daarbij niet op dat het veelal gaat om wonderbaarlijke "genezingen" die op geen enkele manier zijn vast te stellen? Zaken als hoofdpijn en pijn in de tenen en dat soort zaken? In veel, de meeste en misschien wel alle gevallen zal het een placebo-effect zijn. Of geloof je ook dat Jomanda blinden weer kan laten zien?

@ Gast:
Het doet er niet toe of het bedrijf, produkt, systeem enz. deugd.
Ze willen gewoon ergens tegenaan schoppen en "ze" hebben hier op het RadaRforum de gelegenheid.
Als ik ergens tegen wil schoppen dan heb ik buiten twee kliko's staan die zich daar geweldig voor lenen.
Er is toch niks leukers om tegen het onbekende te schoppen!
Het onbekende? MLM bedoel je? Wat is er onbekend aan MLM?!?

positiefje

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door positiefje »

wist je dat er elke dag 10 mensen dood gaan aan de bijwerkingen van medicijnen!? Die zijn dan wel getest, maar dat zegt dan ook weer niet alles.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door student26 »

wist je dat er elke dag 10 mensen dood gaan aan de bijwerkingen van medicijnen!? Die zijn dan wel getest, maar dat zegt dan ook weer niet alles.
Wist je dat er iedere dag miljoenen mensen beter worden door medicijnen, die zouden zijn overleden als ze die medicijnen niet hadden gebruikt?

Er vallen ook dagelijks slachtoffers in het verkeer. Gaan we nu het verkeer afschaffen?

positiefje

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door positiefje »

ik wil hier alleen maar mee zeggen dat alles zijn voor en tegens heeft, en dat een ieder vrij is om te kiezen wat ie wil doen. Ik ga ook naar een reguliere arts maar neem echt niet klakloos aan wat hij mij voorschrijft. Dat doe ik ook bij alternatieve dingen. Ik vind dat je daar zelf verantwoordelijk voor bent.

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Laten we aub hopen dat student zich niet met medicijnen onderzoek gaat bezighouden. Met de manier waarop hij 'bewijzen' verzameld denk ik dat het aantal doden door bijwerkingen enorm zal toenemen. Niks wetenschappelijks aan zijn onderzoek.
Maar wat wil je van iemand die een foto die zo vaag is dat hij net zo goed van zijn psychiater kan komen als bewijs aandraagt dat ie gestudeerd heeft.
Tijd dat student zijn naampje in P.A. Ranoia verandert

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

@Maarschalk,
maar waar haal jij het recht vandaan mensen te vertellen waar ze zich wel en niet druk over mogen maken?
En waar haal JIJ je het recht vandaan om mensen te VEROORDELEN die aan MLM doen?

Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Toch?

AVB

positiefje

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door positiefje »

dat bedoel ik dus maar. Laat gewoon ieder in zijn waarde!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En waar haal JIJ je het recht vandaan om mensen te VEROORDELEN die aan MLM doen?

Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Toch?

AVB
@AVB, waarschijnlijk is het moeilijk te bevatten voor je, maar als iemand kritiek heeft op het systeem en de daar gehanteerde praktijken is dat nog niet kritiek op een persoon.

Jij mag dus nu gaan aantonen dat ik mensen (meerdere dus) heb veroordeeld alleen omdat ze aan mlm doen.
En kom dan niet met een veroordeling omdat iemand liegt, nee met veroordelingen omdat mensen aan mlm doen.

En dan mag je ook nog de vraag beantwoorden waar jij het recht vandaan haalt voor anderen te bepalen waar ze zich druk over moeten maken.

Gesloten