LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Gast »

Tele2 is echt zo goedkoop als je op de juiste momenten belt.

Let wel even op: met een abonnement voor 6 maanden kun je niet elke telefoon krigen! Wil je loever een met camera (Sony ericson T630) bijvoorbeeld in plaats van een eenvoudige Nokia, dan moet je een jaarcontract afsluiten.

joze van der veen

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door joze van der veen »

Ik ben afgesloten van de tele2-abonnementen en tele2 verwacht dat ik toch de kosten a 10 euro per abonnement per maand betaal.

Is dit rechtvaardig.

Het hele verhaal.

Ikzelf heb een pre paid kaart van tele 2 mobiel die ik minimaal 10 euro moet opwaarderen. Elke keer als er iemand mij belt krijg ik 3 cent per minuut bonus.

Bij een rekening kreeg ik een reclamefolder dat als je een abonnement nam voor 10 euro per maand je ’s avonds en in het weekend voor 7 cent per gesprek kon bellen naar tele 2 mobiel en vaste nummers.

Dus legde ik gelijk de link dat wanneer ik met een abonnement naar een tele 2 pre paid bel 1,80 minus 7 cent is 1,73 euro per uur kon verdienen. Ik belde het gratis nummer en heb dus ook gevraagd of het zo werkte.
Dus mijn man en zoon hebben zich geabonneerd op zo’n telefoon. Telefonisch. Bovendien bestelde mijn zoon ook nog een pre paid kaart.

Ik heb het eerst uitgeprobeerd en ja het werkte. In eerste instantie heb ik een e-mail gestuurd dat er een fout in hun systeem zat en wat er voor mij inzat als ik het zou vertellen. Daar is echter niet op gereageerd.

Ik kreeg mijn eerste rekening waarop stond dat ik ieder kwartier zou hebben ingebeld, wat niet waar was dus kreeg ik 5 euro terug op de volgende rekening. Toch knaagde het bij mij dat zo’n bedrijf failliet zou gaan, dus heb ik aan die mevrouw gevraagd of ik iemand van communicatie kon spreken omdat er een fout in hun systeem zat. Dat was niet mogelijk. Ook heb ik nog gevraagd of iemand mij daarover kon terugbellen, dat kon ook niet. (en dat was dus met de klantenservice, dat kost mij 10 cent per minuut) Toen heb ik die dame uitgelegd wat er precies aan de hand was, maar daar was hun niets van bekend. En ze vroeg me:”Heeft u verder nog vragen.” Ja, ik wil graag u naam weten, die was .........

Gelijk daarna heb ik het gratis nummer gebeld en die dame (mevr.....) het verhaal meermalen voorgelegd voor ze het begreep en deze zei dat niet iedereen zo slim was als ik.
Nou dan vraag ik me dus niet meer af wat ik hiermee moet maar ga het gewoon gebruiken.

Helaas werden man en zoon op 4 augustus 2004 ZONDER WAARSCHUWING afgesloten.
Ik heb weer de klantenservice gebeld. Mij werd toen verteld dat ik mijn pre paid kaart naar 5 euro opwaarderen moest zetten zodat ik geen 3 cent per minuut bonus meer zou krijgen en dan kregen wij de abonnementen weer terug. Ik zei dat mijn telefoon er eerder was dan de abonnementen dus dat ik dat niet deed.
Toen beweerde ze dus dat ik dan geen telefoons meer had en ze wel moest betalen, maar ik ga niet betalen als ik geen gebruik KAN maken van. Ook kon mijn zoon enkele dagen later zijn pre paid niet meer opwaarderen.

Ik heb me toen zelf afgesloten van tele 2 de rekening van 2 augustus nog betaald en daarna geen enkele rekening meer, want die kloppen in mijn ogen niet.

Ik ben toen ook nog gebeld door mevr... waarom ik mezelf afgesloten heb van tele 2. Ook die heb ik het verhaal voorgelegd. Bovendien heeft er laatst ook nog een man van tele 2 gebeld ook die weet ervan.

Kortom als ik van tele 2 een eerlijke rekening krijg voor de diensten die zij mij verstrekt hebben, minus de kosten die man en zoon gehad hebben omdat ze enkele dagen niet bereikbaar waren en de telefoonkosten die ik gemaakt hebt, ben ik bereid om hem te betalen.

Nu heb ik eeen incassobureau aan mijn broek die 75 euro per rekening extra vraagt, wat kan ik hier nog aan doen?
Ik ga dit zeker niet betalen.

wie heeft er nog ideen.

Marrrcel
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2005 20:27

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Marrrcel »

Ik wou nog graag een positieve reactie plaatsen na het lezen van veel negatieve reacties..

Heb al ruim een half jaar de SonyEricsson T630 met een 1jarig Tele2mobiel abbonement en ben nog steeds meer dan tevreden!
Heb altijd goede ontvangst in mijn omgeving.
En wat ik betaal voor die daluren bellen is helemaal geweldig :)

Die 7 cent voor onbeperkt bellen is misschien niet helemaal waar.. :roll: opvallend is dat de gesprekken altijd rond de 3uur worden afgebroken. Maar dan is 3uur bellen voor 7cent nog geen geld.

Dus zeker aan te raden voor mensen die graag veel bellen tijdens de daluren (en weekenden)! Of ouders met graag-bellende-pubers die wel wat op de rekening willen besparen.

Het is natuurlijk wel meegenomen als je (veel) andere tele2mobiel of pre2prepaid gebruikers kent omdat je die ook voor 7cent per gesprek belt.

Gesloten