Hier een voorbeeld van jou sarcasme....ik leer dus wel degelijk iets op zo'n bijeenkomst???? Waar slaat dit op?Ik heb dus de Webster er eens bijgepakt, die zegt: a detail that is considered insignificant, a triviality.
Je leert dus wel degelijk iets op zo’n bijeenkomst......
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De trucs die worden toegepast
Re: De trucs die worden toegepast
Of die klanten in de upline zitten of in de downline of voor mijn part down by the waterside
Nog één. sarcastisch en beledigend. Dit zijn benamingen die wij gebruiken! Ik hoor je niks zeggen over kassa juffrouw, directeur, verpleegster....wat 'vertaler' . Dat ben jij toch
Nou, ga je ook nog eens neerbuigend doen!!!!, want zo ervaar ik zo'n openingszin. Kap daar eens mee, joh!!!!Kristina, Lieve meid
Meisje toch! Wat heb jij lange tenen! Vind jij dat beledigend?
Nou zoals je ook al uit de reactie hierboven kunt opmaken is dit wel heel erg spijkers op laag water zoeken, hoor. En bovendien: de pot verwijt de ketel.....
Jij was toch degene die wel even het Nederlands van Maarschalk zou bijschaven (SIC)...
Maar terug on topic.
We hadden dus de berekening dat wereldwijd de gemiddelde jaarzomzet per distributeur van herbalife ongeveer 1200 euro bedraagt. Dat is rekenkundig vastgesteld aan de hand van cijfers die ons door Herbalife zelf, en door een medewerkster van Herbalife ter beschikking zijn gesteld.
En behalve een partij schelden en afdwalen heb ik daar nog niet één zinnig weerwoord op gehad.
Nou zoals je ook al uit de reactie hierboven kunt opmaken is dit wel heel erg spijkers op laag water zoeken, hoor. En bovendien: de pot verwijt de ketel.....
Jij was toch degene die wel even het Nederlands van Maarschalk zou bijschaven (SIC)...
Maar terug on topic.
We hadden dus de berekening dat wereldwijd de gemiddelde jaarzomzet per distributeur van herbalife ongeveer 1200 euro bedraagt. Dat is rekenkundig vastgesteld aan de hand van cijfers die ons door Herbalife zelf, en door een medewerkster van Herbalife ter beschikking zijn gesteld.
En behalve een partij schelden en afdwalen heb ik daar nog niet één zinnig weerwoord op gehad.
Voor jou een vraag, voor mij een weet!Ben je niet lief dan
Dit was jou vraag! Heb ik nu uitvoerig antwoord op gegeven. Ik ga niet weer het spelletje 'wie kan het beste rekenen' spelen.Dat was de vraag niet. Dus ik wacht nog steeds op het voorbeeld waar ik beledigend zou zijn geworden.
Heb ik hélemaal geen behoefte aan. Wil je toch persé doordrammen dan kun je het hoofdkantoor bellen in Venray.
Maarschalk had het gister over 'supervisors'.( een mooie woord voor netwerkers bij HL die op de allerhoogste winstmarge zitten) Er zijn ook nog een percentage 'beginnende distributeurs'(met dus de 'laagste'winstpercentage) die niet op de site worden vermeld. Waarom weet ik ook niet, want ze tellen net zo hard mee. Ik heb daar helemaal geen overzicht op voor álle 59 landen en kan daar dus ook geen commentaar op leveren, hoe graag ik ook zou willen!
een stukje uit de eerste post van dit topic:
Quot erat demonstrandum!
En ik heb OOK nog géén antwoord gekregen op de vraag, mij één voorbeeld te noemen wanneer ik beledigend zou zijn geweest.
Voor de goede orde: als ik jou lief noem is dat géén belediging!
Wat jij ervaart als neerbuigend is subjectief.
En jouw stelling dat jij daarop uitgebreid hebt geantwoord is onwaar.
met dank aan Kuklos! De cirkel is nu inderdaad rond.Let maar eens op tijdens de discussies. Mlm-ers gaan nooit inhoudelijk in op argumenten. Er wordt heel snel op de man gespeeld. Daarna wordt gezegd dat je beperkt denkt, of gewoon negatief bent. Berekeningen van mensen die niet in het concept geloven zijn altijd helder. Berekeningen van voorstanders zijn meestal onduidelijk en je krijgt geen tijd om het na te rekenen.
Wat kan je doen tegen mlm?
Stel vragen. Blijf vragen stellen, vraag net zolang door totdat je een inhoudelijk kloppen antwoord krijgt en je het snapt en dus ook de berekeningen.
Quot erat demonstrandum!
En ik heb OOK nog géén antwoord gekregen op de vraag, mij één voorbeeld te noemen wanneer ik beledigend zou zijn geweest.
Meisje toch! Wat heb jij lange tenen! Vind jij dat beledigend?
Je bent me nu even kwijt hoor! Jij hebt net mijn antwoorden gelezen en dus ook bevestigd door bovenstaande in te tikken.
Halllooo, wakker worden tegenstander!
Zie berichten van 12:09u / 12:13u
Dus nu ben ik een leugenaar(ik heb namelijk géén enkel antwoord gegeven op jou vraag 'wanneer ben ik beledigend geweest') en jij bent blind????? Goh, grappig!En ik heb OOK nog géén antwoord gekregen op de vraag, mij één voorbeeld te noemen wanneer ik beledigend zou zijn geweest.
-
kristina, er moet me toch iets van het hart.
Jij blijft maar stellen dat mensen fantastische inkomsten kunnen hebben bij Herbalife.
Dat wil ik niet ontkennen, maar de grote massa zal dan NIETS verdienen.
En als een klant, inderdaad een gemiddelde, voor slechts 29 dollar per jaar aan spullen afneemt, waarvan dan voor de doorverkoper ook nog de inkoopkosten af moeten vind ik Herbalife een bijzonder onaantrekkelijk concept om in te stappen.
En met 29 dollar per klant per jaar, lijkt 40 miljoen tevreden klanten me nogal een illusie.
Het lijkt mij dat herbalife als mlm concept afgeserveerd is.
Jij blijft maar stellen dat mensen fantastische inkomsten kunnen hebben bij Herbalife.
Dat wil ik niet ontkennen, maar de grote massa zal dan NIETS verdienen.
En als een klant, inderdaad een gemiddelde, voor slechts 29 dollar per jaar aan spullen afneemt, waarvan dan voor de doorverkoper ook nog de inkoopkosten af moeten vind ik Herbalife een bijzonder onaantrekkelijk concept om in te stappen.
En met 29 dollar per klant per jaar, lijkt 40 miljoen tevreden klanten me nogal een illusie.
Het lijkt mij dat herbalife als mlm concept afgeserveerd is.
zoals de maatschappij. keuze is aan je zelf.maar de grote massa zal dan NIETS verdienen.
http://www2.acneuro.com/acn/nl/about_us/magazine.jsp
download dit, en je weet direct hoeveel mensen er geld verdienen.
download dit, en je weet direct hoeveel mensen er geld verdienen.
Even een intermezzo dan?
Ik realiseerde me ineens dat de (mobiele) telefoonabonnementsvorm die ik heb echt Netwerkmarketing is!
Ik heb een abo (bij één van de groten) waarmee je nagenoeg gratis belt naar mensen die bij dezelfde maatschappij zitten. Dat hield in mijn geval in, dat ik tegen iedereen met wie ik vaak bel ben gan zeuren tot zij óók bij die maatschappij zaten, en nou bellen wij allemaal nagenoeg gratis naar elkaar!
Het verschil met MLM is, dat wij dat geld alleen zelf in onze zak houden en dat daar niemand van wordt betaald die het verkoopt.
Ik realiseerde me ineens dat de (mobiele) telefoonabonnementsvorm die ik heb echt Netwerkmarketing is!
Ik heb een abo (bij één van de groten) waarmee je nagenoeg gratis belt naar mensen die bij dezelfde maatschappij zitten. Dat hield in mijn geval in, dat ik tegen iedereen met wie ik vaak bel ben gan zeuren tot zij óók bij die maatschappij zaten, en nou bellen wij allemaal nagenoeg gratis naar elkaar!
Het verschil met MLM is, dat wij dat geld alleen zelf in onze zak houden en dat daar niemand van wordt betaald die het verkoopt.
Dan zijn dat zeker die telefoontoestellen van Bart Smit daar spelen mijn kinderen ook mee.
jazeker!Tja, je gebrabbel komt intelligent over.
Heb je iets tegen hoger opgeleiden?
Geplaatst op 25 Aug 2004 14:37 door NWM-er
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Noem onze trucks maar eens op! Graag!
Omdat het er 380zijn, kort ik ze een beetje in.
Het komt neer op het volgende:
Dat is niet waar!
Bewijs maar eens
Geloof ik niet
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
dat is niet waar
bewijz maar eens
geloof ik niet
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
Dan komen er feite op tafel, met onderbouwingen, en dan gaat de trucendoos weer open:
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
Dan gaan ze naar een presentatie, brengen een bezoek aan het hoofdkantoor, spreken met mlm-ers in de praktijk en dan komt ie weer:
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
enz enz......
Kortom, de truc die jullie toepassen is :ogen sluiten, sta nergens voor open, en blijf vooral eigenwijs en hou vol met het ontkennen
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Noem onze trucks maar eens op! Graag!
Omdat het er 380zijn, kort ik ze een beetje in.
Het komt neer op het volgende:
Dat is niet waar!
Bewijs maar eens
Geloof ik niet
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
dat is niet waar
bewijz maar eens
geloof ik niet
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
Dan komen er feite op tafel, met onderbouwingen, en dan gaat de trucendoos weer open:
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
Dan gaan ze naar een presentatie, brengen een bezoek aan het hoofdkantoor, spreken met mlm-ers in de praktijk en dan komt ie weer:
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
dat is niet waar
bewijs maar eens
geloof ik niet
enz enz......
Kortom, de truc die jullie toepassen is :ogen sluiten, sta nergens voor open, en blijf vooral eigenwijs en hou vol met het ontkennen
Het zijn allemaal trucs die jou en mij niets opleveren.
Ik heb iets tegen laagopgeleiden. Ik moet ze simpelweg niet !