Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

Ik heb mijn rechtbijstandsverzekering ingeschakeld. Die hebben aangeraden het bedrag van 152,72 Euro te betalen en zij hebben mij dat bedrag terugbetaald en de vordering overgenomen. Helaas heeft dit niet geholpen. Ondanks de betaling krijg ik nu weer nieuwe brieven.
Nu moet ik het toch zelf doen.

Ik heb de hele scam onderzocht en dit is het plaatje met Dateblaster, Fairmount en Auer Witte Thiel.

Ik ben benieuwd of er mensen op het forum zijn die samen met mij verder onderzoek willen doen en eventueel een rechtszaak willen beginnen.
Mijn email vind je op de website keesbroer.nl

J. Deltoer
Berichten: 3361
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Uw rechtsbijstand heeft u aangeraden te betalen en de schade aan u vergoedt. Voor hen goedkoper die 152 euro te betalen dan in de casus te duiken.
Nu krijgt u nieuwe vorderingen. Laat uw rechtsbijstand maar bepalen wat ze nu willen doen. Zij hebben dat advies gegeven en AWT denkt gewoon: Ja, een melkkoe, dus nieuwe vorderingen sturen.

BL2
Berichten: 4997
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door BL2 »

Kees Broer2 schreef:
11 aug 2024 21:29
......en de vordering overgenomen. Helaas heeft dit niet geholpen. Ondanks de betaling krijg ik nu weer nieuwe brieven.
Nu moet ik het toch zelf doen.....
Op zich bijzonder dat je rechtsbijstand heeft betaald. Ze hebben de vordering overgenomen, dan zou ik de nieuwe vorderingen ook maar doorsturen aan hun. Auer Witte Thiel zal wel erg in haar nopjes zijn met je betaling, en willen nu meeeer.....

Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

Ik wil er nu zelf weer iets tegen doen. Ik ga een klacht bij de Rechtsanwaltskammer München indienen. Eventueel aangifte doen.
Op de één of andere manier moeten de advocaten van Auer Witte Thiel het zelf in hun persoonlijke leven gaan voelen.
Deze scam gaat, zoals je in mijn overzicht ziet, over heel Europa

BL2
Berichten: 4997
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door BL2 »

Zou er geen tijd en moeite in stoppen, leg de brieven op een stapel, de mailtjes in een mapje, en verder met het leven.
Dit gedoe speelt al meer dan 10 jaar, nog nooit is iemand voor de rechter geweest. Beetje dom is wel dat je betaald hebt, dat doe je niet als het zuiver oplichting is......

Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

Nu heb ik deze brief aangetekend verstuurd:



Auer Witte Thiel
Andreas Thiel persönlich
Bayerstrasse 27
80335 München
Duitsland


AZ:36124444985​Dateblaster./.Kees Broer
Eindhoven 12-08-2024

Sehr geehrte Herr Andreas Thiel,
In oben genannte Sache, teile ich Ihnen mit, dass ich Ihre Forderung ablehne.

Am 18. July 2024 habe ich:

157,72 Euro bezahlt an Auer Witte Thiel;
" Inzake 36124438319"; "Onder Protest";
(ING Bank NL31INGB070xxxxx )
Die Rechtsbeistand Achmea hat diese Forderung übernommen
Es ist mir volkommen unklar warum Sie sich jetzt schon wieder mit neue Forderungen melden.
Ich werde Ihre Forderung AZ:36124444985 nicht bezahlen, weil Sie keine Specifizierungen nennen. Auf diesen Weise können Sie jeden Monat mit neuen Forderungen kommen.

Übrigens betrachte ich Ihren Geschäftsmodell mit falschen Incasso als betrügerisch und verbrecherisch und werde Sie persönlich belangen in dem Sie so weitermachen.

Bitte in Ihre Antwort oben genannte Adresse zu verwenden.

BL2
Berichten: 4997
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door BL2 »

Ze zullen echt onder de indruk zijn, als ze het al lezen.......
Maar goed, als je je er prettig bij voelt.
Op 4 september 2023 is al het advies hier gegeven om alles te negeren, maar toch betalen, toch brieven sturen en daarmee bewijzen dat je NAW bestaan.......

juliomariner
Berichten: 5079
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nou daar zullen ze van onder de indruk zijn. Ik denk dat ze dagelijks wel berichten krijgen van gedupeerden waarin gedreigd wordt met strafrechtelijke stappen. Ze weten ook wel dat niemand dat gaat doen vanwege de hoge kosten.

RilVanRumst
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2024 21:38

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door RilVanRumst »

Gewoon aangifte doen bij de politie: Proces verbaal laten opstellen en het hen doormailen.
En ze stoppen met lastig vallen.

juliomariner
Berichten: 5079
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door juliomariner »

Waarna het PV in een heel diepe lade verdwijnt en er niets mee wordt gedaan wegens geen prioriteit.

RilVanRumst
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2024 21:38

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door RilVanRumst »

uiteraard gebeurt er met die pv niets. De politie doet niets, het parket ook niet. Maar de bedriegers stoppen wel met mij lastig te vallen. Dus, toch niet zo'n slecht idee of wel?

Erthanax
Berichten: 10045
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Erthanax »

AWT heeft mogelijk een stapeltje vorderingen liggen van een beweerdelijke schuldenaar/slachtoffer. Als de eerste betaald wordt, is de volgende aan de beurt.

Van dreigbrieven over persoonlijk aansprakelijk stellen — ik betwijfel sterk of dat wel mogelijk is — zal AWT niet onder de indruk zijn; dat kunnen ze zelf veel beter.

Overigens vind ik de strekking van de brief verder ook onverstandig. “Ik begrijp niet waarom u met nieuwe vorderingen komt. Ik betaal niet omdat er geen specificatie is.” Dat wordt dus een nieuwe factuur mét specificatie. Geef je ze een vinger, dan pakken ze je hele hand.

witte angora
Berichten: 31937
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

En het liefst pakken ze dan je hand waarin je je portemonnee vast houdt.

Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

RilVanRumst schreef:
12 aug 2024 22:13
uiteraard gebeurt er met die pv niets. De politie doet niets, het parket ook niet. Maar de bedriegers stoppen wel met mij lastig te vallen. Dus, toch niet zo'n slecht idee of wel?
We hopen inderdaad dat aangifte doen helpt

Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

Nu heb ik een klacht bij de Orde van Advocaten in München ingediend:

Rechtsanwaltskammer
Postfach 10 05 11,
80079 München
Duitsland



Beschwerde über Rechtsanwalt Andreas Thiel und Wolfgang Auer
Eindhoven 12-08-2024


Sehr geehrte Frau Riethmüller,
Ich möchte eine Beschwerde über Rechtsanwälte Andreas Thiel und Wolfgang Auer einreichen
Adresse:
Bayerstrasse 27
80335 München
Auer Witte Thiel übernehmen betrügerische Incasso-Aufträge für sogenannte Dating-websites. Benutzern diesen betrügerische Dating-websites sind nicht in der Lage Ihr Abonnement zu kündigen.
Erst werden diese Geschädigten von Fairmount-Inkasso in Dresden angeschreben. Nach einiger Zeit schalten Auer Witte Thiel sich ein. Es werden Droh-Briefe nach Benutzern in ganz Europa geschickt. Einige werden dann aus Scham oder Unwissenheid zahlen.


Bitte teilen Sie mir mit ob Wolfgang Auer und Andreas Thiel Mitglied in Ihren Rechtsanwaltskammer sind und ob Sie bereit sind diesen zwei Anwälten zur Rede zu stellen.

Inzwische verbleibe ich und bin froh über Ihre Antwort.
Mit freundlichen Grüssen
Kees Broer

juliomariner
Berichten: 5079
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door juliomariner »

Heel kleine kans. Verwacht er niet teveel van. Zeker omdat u al een keer betaald heeft.

Erthanax
Berichten: 10045
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Erthanax »

Heeft u al eens gezocht op “beschwerde gegen auer witte thiel” of iets dergelijks? In Duitsland wordt er ook al jaren geprobeerd er iets tegen te doen, tot nu toe vruchteloos.

juliomariner
Berichten: 5079
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door juliomariner »

Op https://kanzlei-hoffmann-kiel.de/auer-witte-thiel/ staat meer info hoe te handelen.

Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

juliomariner schreef:
13 aug 2024 14:21
Op https://kanzlei-hoffmann-kiel.de/auer-witte-thiel/ staat meer info hoe te handelen.
Ik ben bang dat Kanzlei Hoffmann ook weer profiteert.
Maar de tips kan ik wel gebruiken.

Als je helemaal niet op aanmaningen reageert, kunnen ze de bedragen steeds met boetes ophogen.
Als je de vordering schriftelijk, met aangetekende brief, afwijst, zullen ze op een gegeven moment naar de rechtbank moeten
Dat doen ze nooit, maar de brieven zijn buiten gewoon irritant

juliomariner
Berichten: 5079
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door juliomariner »

Kees Broer2 schreef:
13 aug 2024 14:57

Ik ben bang dat Kanzlei Hoffmann ook weer profiteert.
Maar de tips kan ik wel gebruiken.
Zeker, ik ken geen enkele advocaat die voor niks werkt. :shock:

Het Duitse rechtssysteem zit iets anders in elkaar dan het Nederlandse (ben daar zakelijk helaas achter gekomen), daarom zijn de tips van een Duitse advocaat denk ik zeker handig.

Plaats reactie