Alex van Kampen schreef: ↑25 okt 2023 20:51Moneyman,Moneyman schreef: ↑24 okt 2023 11:31
Heb je geen inhoudelijke reactie meer? Volgens mij zegt 16again hier iets heel logisch.....Alex van Kampen schreef: ↑23 okt 2023 23:00En het is er niet continu want tijdens het koken geeft het display nuttige informatie weer.
Ik was o.a. met Thijs124 bezig en had je niet gezien en wist ook niet dat jij de secondant van 16again was geworden.
Ik bepaal zelf wel of en wanneer ik reageer, of zit je gewoon te wachten op mijn reply?
En het is er niet continu want tijdens het koken geeft het display nuttige informatie weer. ....
Antwoord: Hoewel het (sluip)verbruik constant aanwezig kan zijn is de nut ervan niet altijd aanwezig.
Ergo..het sluipverbruik van de kookplaat is niet continu.
Voorbeeld:
Sluipverbruik kookplaat is aanwezig terwijl ik niet thuis ben.
Ik ga koken en door het (sluip)verbruik) kan ik de kookplaat bedienen dus is het (sluip) verbruik verandert in (nuttige) verbruik.
Later ga ik slapen en de kookplaat staat weer standby en het beetje verbruik verandert weer in sluipverbruik.
Ergo, het sluipverbruik is niet continu aanwezig.
En wanneer 16again een reply van mij wilt, kan 16again daarna vragen en ik zal daarover nadenken.
Of was het toch moneyman
Kun je ook nog inhoudelijk reageren ipv al deze onzin?